Ahoj Všichni!
Děkujů za komentáře u předešlých dílů! (:
Díl je věnovaný: Verakolov, Verunce Pešatové <3 a ILOVEMONEY„Zazvoň" vybídl mě Calum.
„Ne zazvoň ty"
„Fajn" protočil očima.
Stepovali jsme před vchodem do domu, když v tom nám otevřel nějaký chlap. Cizí chlap.
Kdo to je?
„Ahóóóój Marku!" Vykřikl Calum a plácl si s ním.
Á Mark. Dobře vím, jak se jmenuje, ale kdo to je?
„A Ahoj já jsem Mark" Představil se mi a podal mi ruku.
To už vím...
„Melánie" přijmula jsem ji a bezvýrazně jsem vyslovila moje jméno. Jakmile to uslyšel, stisk ruky povolil a hluboce se mi zadíval do očí, jakoby hledal nějakou jinou odpověď. Nahánělo mi to až strach. Byla jsem zmatená a tak jsem své jméno zopakovala znovu a pak začal normálně reagovat.
„Ó TA Melánie!"
Co to má znamenat?
Pozdvihla jsem obočí a podívala jsem se na Caluma. Ten mi ale pozornost nevěnoval, tak jsem se otočila zpět na Marka.
Vysvětlí mi proč nějaký cizí chlap jménem Mark stepuje u nás doma?
„Jsem Ashův otec" dodal, když viděl můj zaražený pohled.
„Ahoj Mel!" vynořila se Kat.
„Ahoj!" usmála jsem se.
„Tohle je Mark, Ashův táta"
„To už vím" přeměřila jsem si ho pohledem. Vlasy stejně rozházené jako Ashton, obrovské ruce a oblečení měl jako teenager.
„Asi tě trošku vylekal" zazubila se.
Jen jsem se usmála.
„Tak já už půjdu" ozval se Calum a pomalu odcházel. Cal s toho vyšel nejlíp, prostě si zdrhl z trapné situace. Nechal mě v tom samotnou.
„Pojďme dovnitř" navrhla Kat.První jsem šla do pokoje a odložila jsem si tam všechny věci, co jsem teďkom měla u sebe. Oblékla jsem si něco slušnějšího a pak jsem vyrazila dolů.
„Vážně ti to sluší" řekl Mark, když jsem si sedala za stůl.
„Děkuju vám"
„Vám?" zasmál se „co blázníš? Jsem Mark, jenom Mark"
„Dobře" byla jsem z něj stále zaražená a působila jsem o něco divněji než normálně.
„Můžu připravit oběd?" Zavolala Kat z kuchyně.
„Jo" zavolali jsme jednohlasně.Za chvíli tu byla se třemi talíři plnými až po okraj.
„Úžasně to voní" pochválila jsem ji jídlo, ještě před tím než jsem se do něj zakousla.
„Kde jsi byla přes noc?" zeptala se Kat.
„U Cala" Bylo mi to takové blbé ji to říct, ale nechtěla jsem ji lhát. Přece jen je to matka mojeho kluka, u které bydlím a že spím u jeho kamaráda je trochu divný.
„Calum, jak se vůbec má?" zeptal se Mark.
„Řekla bych, že fajn" odpověděla jsem opět zaraženě. Cítila jsem se divně, když na mě mluvil a vůbec ze všeho.
„Jak dlouho už tu jsi?"
„přijel jsem z turné dřív. Jsem tu teprve od dneška a čekáme na Ashe"
„Bude rád, že tě uvidí" usmála jsem se.
„já jsem rád, že vidím tebe, hodně mi o tobě psal"
Usmála jsem se.
Dneska jsem vůbec neměla hlad. Jen jsem se šťourala v jídle. Trošku mě bolelo břicho.
„Už nebudu"
„Nechutná ti?" ne je mi špatně...
„Půjdu si lehnout"
„Dobře"„Melánie!!" ozval se známy hlas.
„Ashi!" okamžitě jsem vstanula z postele a objala ho.
„Kde jsi byla?!"
„U Caluma"
„Ani nevíš, jak jsem se o tebe bál..."
„To vidím, dneska ani jedna esemeska." Řekla jsem sklesle.
„Co jste dělali?" změnil téma.
„Byly jsme s Calumem nahlásit všechny ostatní, co mi to udělali"
„Cože?!"
„Vyhodili je ze školy"
„Jak?"
„Našla jsem tu fleshku, kterou jsem Lukovi vzala a bylo tam všechno!"
„Počkej! A co Luke?"
„Ten nebyl na videu, myslím, že mu nic nehrozí"
„Aha" řekl zmateně.
„Už jsi byl za tátou?" změnila jsem téma.
„jo"
„pěkně jsem se ho lekla"
„říkal, že jsi nevypadala zrovna nadšeně" zasmál se.
Usmála jsem se taky.
„Říkal, že máš pěkné jméno"
„Aha" Mark reagoval divně, když se dozvěděl mé jméno, ale nevím proč.Vyrušil nás zvonek.
„Kdo to může být?" divil se Ash.
„půjdu to zjistit" usmála jsem se.
Šla jsem dlouhou chodbou, přičemž jsem se stavila do kuchyně pro pití. Nalila jsem si džus. Zvonek zazněl znovu.
„Jo už jdu!" zakřičela jsem do prázdna.
Podívala jsem se ještě do obýváku, ale Kat s Markem nikde. Asi si šli udělat hezký den po tak dlouhé době. Moje ruka stlačila kliku a pomalu jsem otevřela dveře. Když moje oči pohlédly nahoru. Zhrozila jsem se. Kolena se mi podlomily a moje svaly vypověděly službu. Sklenici s džusem jsem pustila a za chvíli se domem ozval zvuk tříštícího se skla.Votes? (:
Myslíte, že jsou už s Ashem usmíření? (:
A proč se Ashův táta choval tak divně?
A KOHO UVIDĚLA MEL STÁT U DVEŘÍ? :O
Celkem krátký díl, ale plný otázek a překvapení (:
Určitě komentujte!! těším se (:
Jestli si mě chcete přidat na facebook nebo tak, napište mi tady na wattpad a já vás určitě ráda poznám! (:
LOVE YOU **
YOU ARE READING
Trust Me...
FanficMelánie už je skoro plnoletá a život se s ní teda vůbec nemazlil. Je obětí neustálých narážek a není vůbec oblíbená. Nemá nikoho, komu by se svěřila se svými problémy. Jednou ale pozná někoho, kdo ji zaujme a ona ho bude chtít poznat více, a to jí z...