Ahooj všichni, děkuju za pozitivní ohlasy a upřímně... jsem to vůbec nečekala.
Myslela jsem, že tento příběh už je dávno zapomenutý, ale asi tomu tak není.
Děkuji (:„Ahoj" pozdravila jsem hlasitě a běžela ji obejmout. Seděla ve vnitř u nejvzdálenějšího stolu úplně sama.
„Posaď se" rukou si držela spodní ret a celou tíhu ruky opírala o stůl. Ani mi neodpověděla na pozdrav.
„Co se děje?" posadila jsem se. To hle musí být vážný. Nebo další změna nálady?
Každopádně ať mi už chce říct cokoli, dneska ji řeknu o mém těhotenství. Ostatně už to ví všichni kromě ní.„Musím-musím ti něco říct" její hlas byl nervózní a hleděla se dolů.
„Já taky víš-"
„Jsem těhotná!" zařvala tak, že se po nás otočila celá kavárna.
Cože? Neměla bych tohle říkat já? Tohle je blbý vtip Scar.
„Cože?" zeptala jsem se zcela zaskočeně.
„Slyšelas"
„Wow..." hluboce jsem vydechla „Kdy jste to jako stihli?"
Podívala se na mě nechápajícím pohledem. Tak jsem ji to zopakovala.
„To jste tak rychle s Calumem stihli?"
„Jsi na hlavu?" zaťukala si na čelo „Já to nemám s ním"
„S kým pak? S nikým jiným jsi nespala ne?"
„Ne, protože my jsme se ještě asi s Calumem spolu nevyspali! Já jsem panna Mel"
„No to evidentně nejsi" uchechtla jsem se „Byla jsi na gyndě? Víš to jistě?"
„Jo jsem už v šestém měsíci" poukázala na mírně nafouknuté bříško.
„Takže si ho chceš nechat? Co vaši?"
„Neřekla jsem jim to. Vyhodili by mě z domu... Ty je neznáš Mel"
„Počkej počkej. S kým to teda máš?"
„Já nevím s nikým jsem nespala" rozhodila rukama.
„Ty vole tak ses asi oplodnila sama ne!?" zvýšila jsem hlas „Mysli trochu" zaťukala jsem si na čelo.
„Já prostě nevím"
„jsi hermafrodit?" pochybně jsem se na ní dívala.
„Jsi kráva!" začala se smát a já s ní.
„Počkej mysli trošku..."
„Co asi dělám celou dobu?"
Srovnávala jsem si myšlenky v hlavě a snažila se najít odpověď. Mezi všemi myšlenkami jsem si vzpomněla na první den ve škole. Přesněji ten moment, kdy se mi Cal snažil charakterizovat pár postav ze třídy. A tu jsem na to přišla...
Říkal přece, že se jednou oba ožrali a že se možná spolu vyspali, ale nikdo to neví jistě.
Tím pádem je to jediná možnost a dítě je důkaz.
Scarlet to asi všechno vypozorovala na mém obličeji, ale já ji to nemohla říct, první jsem to musela mluvit s Calumem.
„Počkej" zvedala jsem se ze židle.
„Co?"
„Musím si něco zařídit!"
„To mě tu takhle necháš?"
„Zavolám ti hned jak to bude možné" utěšila jsem ji a sledovala, jak se aspoň maličko uklidnila.
„Tak pa"
„Mel počkej!"
„Co?" otočila jsem se na ni.
„Chtěla si mi něco říct.."
„Jo vlastně, jsem taky těhotná" usmála jsem se.
Její tvář se naplnila překvapením a mě to strašně pobavilo.
„Těší mě, vítám tě do klubu maminek, ale maminka si potřebuje něco zařídit" potřásla jsem ji rukou se smíchem a ona se z toho pořád nemohla vzpamatovat, ale i tak jsem odešla.Takže, říct Scar o tom, že jsem těhotná, škrtám ze seznamu. A teď zase ke Calovi. Ještě, že nebydlí tak daleko. Přiběhla jsem k domku a zazvonila na zvonek. Ale pořád nezvonil, tak jsem začala bušit na dveře. Za chvíli mi hned otevřel.
„Co tu chceš?" Zasmál se „teď si odešla ne?"
„Fakt vtipný haha!" podala jsem ironicky a zatlačila ho dozadu do obýváku a posadila na sedačku.
„Co se děje?" vůbec nic nechápal.
„Děje se to, že je Scar těhotná a tvrdí, že s nikým nespala. Pak jsem si ale vzpomněla, jak jsi mi říkal o té párty a že se možná tam něco stalo"
„Počkej pomalu"
„Chceš to zopakovat?"
„Jo" přikyvoval.
„Jsi táta"
„Scar je těhotná se mnou?"
„Podle všeho ano, mě to všechno do sebe zapadá" usmála jsem se „Není to super?" pozorovala jsem ho, jak se nejistě zvedá ze sedačky a jde ke dveřím. Oblékl si bundu a bez jediného slova vyšel ven.
Nechápala jsem, co dělá, ale šla za ním.
„Kam jdeš?"
„Kde je Scar?" reagoval otázkou.
„Ve Starbuks, čeká na mě"
„Tak přesně tam jdu" zavelel.
„Cože?" zhrozila jsem se „to nemůžeš! Musím jí to říct" postavila jsem se před něj a snažila se ho tlačit opačným směrem zpět.
„Ne prosím, musím ji to vysvětlit já!"
„Ne Mel, je to snad tvé dítě?"
„Ne" odpověděla jsem zklamaně.
„Tak to neřeš ano?" byl tak chladný, takového ho neznám. Měla jsem z něj trošičku strach, protože s něj opravdu šel.
Raději jsem už mlčela a litovala toho, co jsem udělala. Scar mě zabije.
YOU ARE READING
Trust Me...
FanfictionMelánie už je skoro plnoletá a život se s ní teda vůbec nemazlil. Je obětí neustálých narážek a není vůbec oblíbená. Nemá nikoho, komu by se svěřila se svými problémy. Jednou ale pozná někoho, kdo ji zaujme a ona ho bude chtít poznat více, a to jí z...