Ahoj Všichni! (:
Miluju vás!! Vím, že to říkám pořád dokola ale už mám 1K votes !!! :33Bože je to neuvěřitelný (:
Užíjte si díl (:Už je to přibližně měsíc od té doby, co mi je osmnáct. Zdá se mi, že je ze mě jiný člověk. Začínám se více přátelit s lidmi a jsem otevřenější. Už žádný uzavřený člověk to ne! Na hřbitov chodím už méně. Nemyslete to špatně, ale já tam chodila za mým nejbližším člověkěm a to je teď pro mě Ash, po něm hned Calum a Scar.
Jak to je teď mezi Calumem a mnou?
Jsme ti nejlepší kamarádi pod sluncem. Máme tolik zážitků a to spolu nejsme ani měsíc. Možná jste zastánci myšlenky, že přátelství mezi holkou a klukem nemůže fungovat, my jsme ale žijící důkaz. Hodně času trávime i s Ashem jako jakási super trojka, ale více legrace si užijeme sami. Ash ví, že Calum se o mě postará a to vždycky. Věří mu a já taky. Někdy mám pocit, že se Calum na mě tak divně dívá nebo se snaží být co nejblíže u mě, ale to asi přeháním. Vždy se mě zastane a to je důležité.
A Scar?To je něco jako Calum. Trávím s ní však méně času. Ale příjde mi, že poslední dobou je jiná. Taková více citlivá. Nevím, co se stalo a vždy když se na to zeptám, změní téma. Je téměř jisté, že má problém, ale nevím jaký. Nemůžu to s ní dostat. Je jako ježek v kleci. Musíte na to jít se správným způsobem a to já evidentně nejdu. Nevím jak to zjistit, nebo to sní dostat, ale čas bude asi nejlepší řešení. Mám pocit, že v tom je kluk. Nejspíše Calum.
A Ash?
To je můj poklad. Není třeba plýtvat slovy. Je D.O.K.O.N.A.L.Ý.!.
Dneska je sobotní ráno a my máme v plánu zajít si do kina. Abych pravdu řekla, zažívám už delší dobu asi týden, ranní nevolnosti. Je to takové divné. Když večeříme, nemám většinou hlad, ale v noci bych vyjedla celou lednici. Jím všechno možné. Okurky, čokoládu a třeba chleba se šunkou, to mi chutná. Že vám to příjde divné? Mě ne. Takhle se většinou cítím před menstruací, ale teď už asi 4 týdny nic nepřichází. Mé chutě jsou stále horší a horší mám pocit, že za chvíli sním i Ashe pokud nic nebude v lednici. Vypadá sladce, ale chutná i tak? Divná otázka... V poslední době se děje vůbec, hodně věcí.
Momentálně sedím sama v kuchyni a jak jinak než jím moje pochutiny. Ash tomu říká jinak, humus. Nechápe to. Ash se sprchuje a Kat si studuje další recepty na její úžasné večeře. Vypadají fakt dobře i tak chutnají, ale poslední dobou nemám chuť absolutně na nic. Více bych ocenila, kdyby takhle vařila školní jídelna. Za chvíli by měl přijít Calum a společně bychom měli vyrazit do kina. Mohla bych se jít připravit a né se pořád jenom cpát jen jídlem.
Vejdu do pokoje a mířím si to ke skříni, vyberu nějaké jeany a normální tričko, vím, nic moc, ale já moc oblečení nemám. Když se obleču, učešu moje neskrotné vlasy, které momentálně trčí no všech stran a vyrážím si sednout do obýváku ke Kat, která je ponořená do kuchařky a čekám na Caluma a Ashe.
Po chvíli čekání a mlčení se Kat odtrhla od kuchařky, zavřela ji a položila na stůl. Její pohled zavítal na mě.
„Ty jdeš v tomhle?" zeptala se, přičemž si mě přeměřila pohledem.
„Ummm Jo"
„Tak to ne, pojď za mnou" Pokynula, zvedla se a chytila mě za ruku. Společně jsme mířili do ložnice. V ložnici sem ještě nebyla, teda pokud se nepočítá to, jak jsem Kat otevřela, když jsem nemohla najít koupelnu. Zůstali jsme stát před obrovskou, věstavěnou skříní. Kat nečekala a okamžitě posunula zasouvací dveře. Myslela jsem, že mi upadne dolní čelist. Tolik věcí! Tolik krásných věcí! Tolik krásných věcí, které se mi tolik líbí! Od minisukní přes normální trička, skiny, crop topy, tílka až po různé doplňky. Nemohl jsem uvěřit. A kolik měla botů? Otevřela další skříň plnou botů. Máme stejný vkus!
„jaké máš číslo?"
„čeho?"
„No oblečení"
„S-M"
„Tak to máme stejnou velikost!" zaculila se.
Netrvalo to ani minutu a už na mě házela oblečení jedno za druhým. Bylo toho tolik, že jsem si ani nebyla jistá, jestli si mám všechno obléct na sebe najednou.
„Zkus třeba tohle a pak se mi přijď ukázat" mile se usmála.
„Dobře" úsměv jsem ji opětovala.
YOU ARE READING
Trust Me...
FanfictionMelánie už je skoro plnoletá a život se s ní teda vůbec nemazlil. Je obětí neustálých narážek a není vůbec oblíbená. Nemá nikoho, komu by se svěřila se svými problémy. Jednou ale pozná někoho, kdo ji zaujme a ona ho bude chtít poznat více, a to jí z...