Omlouvám se omlouvám se...
Ale konečně jsem se přinutila vydat další část.
Omlouvám se.
„Kam chceš jít?"
„Půjdu za Calem. Musím mu všechno říct" usmála jsem se „Luku já mu nemůžu lhát, ani nechci. Potřebuju mu to říct to, co se mezi námi včera stalo"
„Rozumím ti" přistoupil ke mně a pohladil mě po tvář „nemám jít s tebou?"
„Ne, tohle si musím vyřešit sama"
„Mel já tě-já tě miluju.." usmál se.
Tohle si budu muset promyslet. Co mu mám na tohle říkat?
„Luku..." povzdechla jsem si.
„Nic neříkej. Vím jak těžké to teďkom máš. Já na tebe vždycky počkám"
„Děkujů" usmála jsem se, Luke si mě přitáhl a dal mi pusu na čelo. V okamžiku, se jeho hebké rty dotkly mé kůže mým tělem projela vlna všech krásných pocitů. Znovu jsem se usmála rozpačitě jsem si zastrčila vlasy za ucho a odešla jsem.Jak jste slyšeli, jdu za Calumem. Potřebuju to s ním probrat, protože teď jsem v té největší řiti, v které jsem kdy byla.
Miluju Luka, přiznávám. Nevím, zda je to úplně láska, ale to co mi udělal Ashton, už jen to, že mě opustil, mě hodně zranilo. Zkrátka zanechalo šrám v mém srdci, který Luke dokázal vyplnit.Už jsem před Calumovým domem a nemůžu se na něj dozvonit. Asi mu nezvoní zvonek. Proto jsem vytáhla mobil a zavolala mu.
„Mel?"
„Ahoj Cale, půjdeš mi otevřít?"
„Ty jsi tady?" zeptal se zmateně a i přes telefon jsem slyšela, jak se z něčeho zvednul.
„Jo, asi ti nezvoní zvonek"
„Nezvoní" řekl už ne do telefonu, protože mi hned otevřel.
„Tak s tím něco udělej" zasmála jsem se a Cal mě pozval dovnitř.
„Myslela jsem, že tu budeš mít Scar"
„Taky měl, před chvílí odešla"
„Aha"
„Děje se něco?"
„Potřebuju prostě pomoct"
„Poslouchám"
„Včera mi napsal Ash, že se tam vyspal s Tiffani" vykulil oči a chtěl něco říct „počkej, to není všechno" zarazila jsem ho.
„Měla jsem namířeno k tobě. Potřebovala jsem to někomu říct, ale..."
„Nech mě hádat" přerušil mě „Skončila si u Luka"
Přikývla jsem.
„Přesněji u Luka v posteli"
Opět jsem přikývla.
„Tak co chceš řešit" rozhodil rukama.
„Co?" udiveně jsem zvedla obočí „já nevím, co mám dělat"
„Dobře" odmlčel se „Tak mi řekni, jak to cítíš"
„No já...Prostě jsem to neustála. Potřebovala jsem se mu pomstít, ale nevím, jestli to pomohlo, protože já nevím, jestli ho miluju. Udělala jsem mu to na truc, ale jen to ve mně vzbudilo dávné city k Lukovi."
„Miluješ Luka?"
„Asi jo"
„Asi?"
„Ano asi, protože je tu ještě to dítě Calume. Ashovo dítě!"
„A to hraje nějakou roli?"
„umm.." On má pravdu.. vlastně nehraje...
„Srovnej si reakce obou dvou na to, když jsi jim řekla, že jsi těhotná, ano? Ashton utekl a co řekl Luke?"
„Že se o nás postará..." šeptla jsem.
„Tak co řešíš?"
„Myslela jsem, že budeš proti, abych byla s Lukem." Zamračia jsem se.
„Nejsem na ničí straně. Jsem tu pro tebe. Vždycky jsem tu pro tebe byl dobře?" roztáhl ruce a já mu do nich s radostí padla.
„Mám tě ráda"
„Já tebe taky, neskutečně moc"
„Ashton si to podělal sám, tím, že odjel a korunu tomu nasadil tím, že se vyspal s Tiffani. Asi už na Mickeyho zapomněla" pokrčil rameny.
„Vím, že Luke ti ubližoval. Ale Mel, lidi se mění a řekl bych, že Luke se změnil k nepoznání"
„To máš pravdu"
„Tak se usměj" usmál se a rukou mi natáhl pravou líci nahoru.Cítila jsem, že mu musím říct všechno úplně všechno včetně znásilnění.
„Cale?"
„Huh?"
„Ještě je tu jedna věc co nevíš a neví to nikdo jiný."
„Jaká?"
Zavřela jsem oči a nadechla se „Luke mě znásilnil"
„Cože? Kdy?" vyvalil oči.
„Už je to dlouho, ale neřešila jsem to, protože jsem věřila, že je jiný a on jiný je!"
„Takže?" pokrčil rameny.
„To nech plavat, jen jsem ti to potřebovala říct"
„Dobře" usmál se.„Počkej" pokynula jsem, když mi začal vibrovat telefon.
„Ahoj Scarlet, co potřebuješ?"
„Mel, můžeš přijít?" zněla tak polekaně.
„Jasně" zasmála jsem se do telefonu.
„Prosímtě přijď do Starbucks, musím ti něco říct" zněla tak sklesle.
„Děje se něco?"
„Prostě přijď"
Típla to. Byla jsem zmatená a nevěděla jsem, co se děje, ale asi to bude vážný.„Cale musím za Scar." Schovala jsem mobil a stavěla se na nohy.
„Děje se něco?"
„To se teprve dozvím"
„Dej mi vědět"
Přikývla jsem a vyrazila jsem do Starbucks.Dneska furt někde lítám, ale nevadí mi to, když jsou moji nejbližší v koncích. Vlastně mě napadlo, co chce řešit? Caluma? Nevím, v poslední době se chová jinak, je více citlivá takže si musím dát pozor, co říkám. No uvidíme.
„Ahoj" pozdravila jsem hlasitě a běžela ji obejmout. Seděla ve vnitř u nejvzdálenějšího stolu úplně sama.
„Posaď se" rukou si držela spodní ret a celou tíhu ruky opírala o stůl. Ani mi neodpověděla na pozdrav.
„Co se děje?" posadila jsem se. To hle musí být vážný. Nebo další změna nálady?
Každopádně ať mi už chce říct cokoli, dneska ji řeknu o mém těhotenství. Ostatně už to ví všichni kromě ní.Votes? (:
Co myslíte, že chce Scar povědět Mel? :OO
A Calum, to vzal v pohodě ne? (:
Další část vydám, až budou ohlasy u téhle (mám je už napsané(: )
Takže komentujte ať vím, kdy přidat dalšííí (:
LOVE YOU**
YOU ARE READING
Trust Me...
FanfictionMelánie už je skoro plnoletá a život se s ní teda vůbec nemazlil. Je obětí neustálých narážek a není vůbec oblíbená. Nemá nikoho, komu by se svěřila se svými problémy. Jednou ale pozná někoho, kdo ji zaujme a ona ho bude chtít poznat více, a to jí z...