24.

1.8K 182 14
                                    

Ahoj Všichni! (:
Omlouvám se, že díl nevyšel už včera jak jsem psala.
Díl je věnovaný: jusTDenise, DeeRosan, Terr69, Lalucka, Denn812, Dennysskaa, CarolinaHo, Sima_bookoholic za povzbudivé komentáže :3 Moc si toho vážím :3 Aspoň mi dáte vědět, jak chcete, aby příběh pokračoval a ták (:
Překonali jsem 20K čtenářu :33 a 1,5K Votes :3 Bože.. Děkujů moc :3


Po chvíli Ashton přišel také do pokoje s dopisem v ruce. Sedl si na židli a otočil se na mě. Já jsem seděla na posteli a pozorovala jsem každý jeho pohyb. Zíral na obálku.
„Co píše?" probudila jsem ho z jeho myšlenek.
Neodpověděl, jen dvěma prsty vytáhl kus popsaného papíru, otevřel ústa a začal číst.

Ahoj Lásko a Ashi
Jak se máte? Co se děje nového? Ani nevíte, jak moc bych teď chtěl být s vámi a objat vás. Chybíte mi. Chybíte mi tak strašně moc. Už chci být s vámi. Za poslední měsíc jsme koncertovali asi sedmnáct krát. Je to strašný frmol. Sotva dva dny na jednom místě, takže vy mi dopis neposílejte, nedošel by. Ashi, zvládá to mamka beze mě? Zvládáš to ty? Vím, že ty asi ano už jsi chlap, a proto ve všem mámu podrž. Je silná, já vím, ale taky potřebuje obejmout jako každá žena...
Mám také dobré zprávy. Nevím, kdy dopis dojde, ale za týden bychom se měli vrátit!
Těším se na vás.
Táta.

Dočetl dopis a položil ho bez dalších slov na stůl.
„Jsi rád, že tátu uvidíš?" hloupější otázka mě nenapadla.
„Jasně, že jsem. Kdo by nebyl?"
Dobrá otázka. Nevím, co bych dělala, kdyby se táta, kterého neznám z ničeho nic objevil v mém životě. Bylo by to zajímavé o tom žádná.

Zbytek dne jsem strávila tak, že jsem Scar zavolala, jestli by se mnou nešla na kafe. Souhlasila a tak jsme znovu vyrazily do nákupního centra. Užili jsme si super den a já celý den zakončila úžasnou večeří od Kat.
„Bylo to výborné" polichotím Kat.
„Děkuji, ti" Usmála se.
„Už si půjdu lehnout, jsem unavená" ohlásím.
„Za chvíli příjdu zlato" Ujistil mě Ash.
„Dobře" vstala jsem od stolu a šla jsem si lehnout. Před usnutím jako vždy uvažuju o celém dni a tento byl zvlášť výjimečný.
Zaprvé, mám podezření, že jsem těhotná.
Zadruhé, Calum se v mé blízkosti chová nějak divně.
Zatřetí, proč se mi Luke zase plete do života? Nevím, zda je to dobře či ne.
Každopádně, na to první najdu odpověď už zítra ráno. Musím si udělat těhotenský test.
Čekám na Ashe, který stále nepřichází, ale už to nevydržím a upadám do říše snů.

Probouzím se vedle Ashe, který má stále ještě půlnoc. Opatrně a hlavně pomalu se vykrádám s vyhřáté postele a hrabu v tašce, ve které by měly být dva těhotenské testy. Jakmile je najdu, nenápadně se odkradu do koupelny, dám si osvěžující sprchu a přemístím se k záchodu. Sednu si a zírám na krabičku. Proč to dělám? Já nejsem těhotná! Odhodila jsem krabičku a přistoupila jsem k umyvadlu a vyčistila jsem si zuby. Můj pohled znovu získá krabička s testem, kterou jsem odhodila před pěti minutami.
Když už jsem si je koupila, tak je použiju ne? Promluvilo ve mně moje sebevědomí. Přečetla jsem si příbalový letáček a vrhla jsem se do toho.

První test vyšel Negativní. Měla jsem hned lepší náladu, ale pak jsem si vzpomněla na slova paní z lékárny. První test je většinou chybný. Rozbalila jsem druhé balení a použila jsem ho. Pozitivní. Moment, zamrkala jsem, zda dobře vidím a doopravdy. Stálo to tam, jsem těhotná. Ale je takový test za pár korun pravdivý? Raději si zajedu na gyndu.

Vracím se do pokoje a Ash už se probouzí. Sednu si na kousek postele k němu a políbím ho do nového dne. Poté se přesunu k jeho uchu.
„Ashi musím si něco zařídit" pošeptala jsem.
„Co?" Rozespale kňourá.
„Ehmm.." plácni něco! Plácni něco! „Musím za Scar" Bože taková blbost.
„Dobře" Otočil se na bok a vypadal, že si ještě pospí.
Hodila jsem na sebe nějaké slušné oblečení a vyrazila na autobus. Cestou jsem vytáhla mobil a zavolala jsem Scar.
„Ahoj Mel"
„Ahoj Scar, prosíme, kdyby se tě kdokoliv ptal teda hlavně Ash, kde jsem, nebo s kým jsem...Jsem s tebou OK?"
„Ummm... Dobře"
„Díky"
Típla jsem telefon a rychle ho dala do kabelky, protože už jsem zahlédla autobus. Musela jsem trošku popoběhnout, ale nakonec jsem ho stihla.

Votes? (:
Tak co? :D Bude Fakt Těhotná? :O
A Co myslíte na Dopis, který Ash dostal? :O
Komentujte ! :3
Vím, Díl je krátký, omlouvám se, za to brzo přidám další :3
Dneska budu psát nemáme nic do školy :P
LOVE YOU **

Trust Me...Where stories live. Discover now