22.

2.4K 181 13
                                    

Ahoj Všichni! (:
Vžíjte si další díl (:

Dojeli jsme do obchoďáku, jehož součástí je i kino. Při cestě tam jsem zahlédla lékárnu. Jak půjdeme zpátky musím se tam zastavit pro těhotenský test. Ale proč vlastně? Proč? Já přece nemůžu být těhotná! Nejde to! Byli jsme tak opatrní. 

Bylo srandovní, jak se hádali, kdo si sedne vedle mě. Nakonec jsem skončila vprostřed. V půlce filmu jsem svou hlavu umístila na Ashovo rameno. Calum si toho všiml a jako správný provokatér, svoji hlavu položil také, ale na mé rameno. Calum a já jsme se tomu smáli, ale Ash po něm střelil ten svůj pohled. Dej si bacha. Když se mě Ash před kinem ptal, zda nechci svůj vlastní popcorn, řekla jsem, že ne. Neměla jsem totiž hlad ani chuť. Ale teď se má ruka pohybuje jen dvěma směry. Do pusy a do krabice s popcornem. Během chviličky už tam bylo na dně a pozorovala jsem Ashův pohled, když jeho ruka zavítala do krabice a v krabici už nic nebylo Upss…

„Jasně nemám hlad“ řekl ironicky a pousmál se.

„Promiň“ řekla jsem s úsměvem a na provokaci jsem ho pohladila a nasadila můj štěněčí pohled. Okej… Ash už popcorn nemá. Ale co Calum? Nenápadně jsem se posunovala na sedačce směrem k němu teda na levou stranu. Calum měl popcorn po své pravici Yes! To je blíže ke mně. Chvíli jsem sledovala Caluma jak upřeně sleduje plátno svými oříškově hnědýma očima. Byl do filmu doslova zažraný. Občas hrábl do popcornu, ale to jen doopravdy málo. Sledovala jsem to, a když se chystal dát si do pusy třetí porci popcornu, otevřel ústa, ale popcorn si nestrčil do pusy, ale na pravé líčko, takže mu spadl do klína. Tohle mě donutilo, se zasmát. Rukou jsem si přikryla ústa, abych svůj smích schovala před světem. Ani tohle si nezasloužilo Calumovu pozornost. Test Completed! Je dostatečně upoutaný filmem, takže si určitě nevšimne, když moje ruka navštíví jeho popcorn. Nedivte se! Mám hlad!

Nenápadně jsem natahovala svou ruku. Ale šla jsem na to postupně, po etapách. První jsem ruku umístila na opěradlo a chvíli ji tam měla. Dále jsem ji přesunula na opěradlo od židle Caluma, ani tohohle si nevšiml. A pak už jsem jen pomalu posouvala ruku směrem ke krabici, přičemž jsem hypnotizovala Caluma, zda pořád upřeně sleduje film. A sledoval. Moje ruka už byla v krabici a nabrala si hrst popcornu. Yes! Vyšlo to! Jakmile jsem si vložila popcorn do úst, mé chuťové pohárky začaly pracovat. Byl to ráj pro mé chutě. Ale ty rychle skončili. Potřebuju další. Bylo to něco jako droga. Musíte ji mít, jinak se složíte. Ale teď bych si dala Steak a špagety Mňam! Pomalu jsem opakovala postup. Opěradlo, opěradlo, krabice. Pomalu jsem ponořila ruku do popcornu a začala si nabírat. Tentokrát už jsem nesledovala Caluma, ale plátno. Zpozorovala jsem pohyb na levé straně, tedy Calum, ale já si to neuvědomila. Calum si také chtěl nabrat hrst popcornu. Najednou jsem ucítila jeho dotyk na mé ruce. Zamrazilo mě. On se taky lekl a okamžitě se podíval do krabice, co to tam je. Když uviděl mou ruku, jen se usmál a nic neříkal. Bylo to zvláštní. Takový napjatý pocit, ale to bylo nejspíše tím, že jsem kradla popcorn Calumovi.

„Bylo to fajn ne?“ Ash prolomil ticho mezi námi, když jsme odcházeli s kina.

„Jo bylo to super, hlavně jedna scéna“ zareagoval Calum a přitom se na mě roztomile kouknul, tak aby to Ash neviděl „ Musíme to někdy zopakovat“

„Určitě“ řekl Ash a chytl mě kolem pasu.

Co to bylo? Co to znamenalo? Calum… On ke mně něco cítí? Jak to sakra myslel? Odpoví mi někdo? Myslím, že ne. Ash je ohromený filmem a Calum věnuje pozornost jen mě. Cítím se provinile, ale nevím proč? Měla bych? Nic jsem neudělala. Já-já nevím, co mám dělat, cítím se zvláště, nesnáším změny nálad. Myslím, že to souvisí s těhotenstvím. Co to tu povídám? Já nejsem těhotná! Nemůžu být. Procházíme po chodbě a míjíme lékárnu.

Trust Me...Where stories live. Discover now