Ik keek hem aan glimlachte terug. Kom je hier vaak? Vroeg hij.
Farida keek hem aan. Nee, het is haar eerste keer, zei ze lachend. Zeg wollah, zei hij lachend. Hij wilde iets zeggen en we hoorde de jongens roepen. "Fikri ga je overlopen of zo", riepen ze lachend.Excuseer mij dames, ik word geroepen" zei hij. Hij liep daarna richting de jongens. Ik durfde mij niet om te draaien. Farida keek mij aan. Ken je die gast? Vroeg ze lachend.
Nee, zei ik. Ik heb hem eerder gezien. In Brussel. Nou, die ziet er echt goed uit. "Het lijkt of hij uit een tijdschrift stapt". Ze boog haar hoofd naar mij.
" Jij kan hem niet zien maar hij houdt je in de gaten". I think the boy is in to you" zei ze lachend.
Weet je Farida, toen we hem de vorige keer zagen zat hij met zijn vriendin. Dus, hij is bezet.
Farida wilde iets zeggen en hij stond ineens bij ons. Hij ging op de stoel zitten en keek mij aan. Hij zette een big smile op en daarna keek hij naar Farida. Mag ik erbij zitten of is het te gevaarlijk?
We keken hem aan schaterden het uit. "Kijk" zei hij tegen Farida." Deze prachtige dame naast je wil mij haar telefoonnummer niet geven". En dat is heel gevaarlijk voor mij.
"IK ben eigenlijk wat ze zeggen een liefdesjunkie. Een liefdesjunkie? Vroeg ik. Ja, zei hij lachend." Ik weet dat jij niet goed voor mij zult zijn maar ik wil je dan toch". Farida keek hem aan en lachte. “Je bent er mij eentje”, zei ze.
Misschien had deze dame een reden om jou haar nummer niet te geven" zei ik. En dat is? Vroeg hij. "Nou je zat daar met een dame". Het had je vriendin, verloofde of vrouw kunnen zijn.
Hij keek mij weer aan. "Die dame is een vriendin van mij" zei hij . We werkten samen.
Ik begreep dat ik een verkeerde indruk heb achtergelaten". Liever verkeerd, dan helemaal geen indruk" zij hij lachend
Hij keek mij weer aan." IK heb je gezegd dat ik een liefdesjunkie ben"." Ik ben hopeloos verliefd, en nu zoek ik heel toevallig een prachtig meisje zoals jij met wie ik die gevoelens kan delen" zei hij en zette een big smile op.
IK keek hem aan." Je weet dat vleierij heel gevaarlijk is" "Je weet dat ze liegt en toch wil je het geloven", zei ik op een serieuze toon. Hij begon te lachen.Hij keek Farida weer aan. Zie je hoe gevaarlijk deze dame is?. Deze ga je niet snel krijgen zei hij. Zij altijd het laatste woord hebben, zei hij lachend.
IK begon te lachen en hij keek mij aan.Ik stopte en moest even slikken. Ik kon in die ogen wel verdrinken. Oh my god, ik kreeg het er heel warm van. Mijn hart begon ook sneller te kloppen.
Hoe heet je? Vroeg hij. Maria zei ik. Maria? Ben je wel Marokkaans. Yep, ze ik. "Maria is ook de naam van een van de vrouwen van profeet Mohamed SWT" zei ik. Ze heeft hem ook een zoon geschonken.
Safi"zei hij lachend. Ik moet met je trouwen, ik wil ook een zoontje zei hij lachend.
Farida keek hem aan en begon te lachen. Wollah, ik ben er veel tegenkomen, maar jij. Wat!! zei hij.
Ik zie het maar als een compliment.
Watch ladies, zei hij. Hij keek daarna zijn vrienden aan. Ghalid stap op, riep hij.Ik keek Farida geschrokken aan. Wat willen ze gaan doen?. Hij stond op en liep naar de DJ. Ghalid liep braaf achter hem aan. Hij fluisterde Ghalid iets in het oor.
Fikri pakte de microfoon en keek mij aan. Hij gaf mij een luchtzoen en keek daarna de menigte in.
Damens en heren,
Ik heb vanavond mijn soulmate ontmoet, zei hij lachend. Ik moet indruk maken. Ik ga zingen hier met mijn maat. "Graag wat hulp van het publiek".Iedereen begon te kloppen en IK keek mijn ogen uit. Gaat hij zingen? vroeg ik. Blijkbaar" zei Farida. Het was even stil en de muziek begon.
Het nummer van Akon DANGEROUS werd gespeeld.
De melodie begon een aantal meiden stonden op om te dansen. Fikri gebon de tekst te zingen. THAT GIRL IS SO DANGEROUS, Ghalid begon te rappen en hij deed het goed. Farid stond op en trok mij naar de dansvloer……..
Ik keek fikri en hij begon weer te zingen…………Hij liep het door de menigte en danste mee……….Hij keek mij aan en zong weer NOTICING YOU,NOTICING ME, het was gewoon hilarisch
Hij was klaar en bedankte iedereen. Iedereen begon te klappen. Hij plaatste de microfoon terug en liep op mij af. Ennnnn, zei hij. Heb ik je nummer nu verdiend of moet ik nu een nummer van Whitney Houston zingen? Zei hij lachend....
Ik keek Farida aan en we begonnen te lachen.Hij keek mij heel lief aan. Als je je afvraagt hoe je moet reageren op mijn vreemd gedrag?
Er is maar 1 antwoord. Geef mij liefde………………
JE LEEST
DANGEROUS (VOLTOOID)
RomanceMaria is een jong Marokkaans meisje met een traumatisch verleden dat studeert voor psychologe.. ze werkt als verpleegkundige om haar studie te bekostigen.... Ze ontmoet dan de vlotte Fikri.... Ze vallen stiekem als een blok voor elkaar.... ze ver...