DANGEROUS Deel 52

922 20 0
                                    


IK keek hem aan en moest even zuchten. Het is inderdaad vreemd......maar.

"Maar wat" zei hij
Ik wendde mijn blik en zei maar niets. 

Het laatste waar ik zin in had is dat Fikri naar Samira zou gaan. Ik weet dat ik hem kan vertrouwen. Maar ik had het toch liever niet. Ik wilde er niets over zeggen. IK was er niet meer eens.

" IK geef je het adres wel" zei ik op een geïrriteerde toon.

IK wilde weggaan en hij trok aan mijn arm. "Wat" zei ik nu op een boze toon." Ik hoop dat je mij onderhand wel kan vertrouwen", zei hij. “Nou ik weet het niet” zei ik.

" Ik kan haar NIET vertrouwen". En zoals je zei, het is allemaal heel vreemd.

"Als je mij niet kan vertrouwen, dan hebben we niets", zei hij bot. "Oh zo" net of je altijd eerlijk bent geweest, zei ik. En nog iets, als ik het zou doen, wat dan? Zei ik boos. Wat bedoel je?  Vroeg hij.

" Nou als ik nou naar Salim zou gaan en hem laten denken dat ik interesse heb om zo informatie uit te lokken". Dat is toch jouw plan? Wat zou je doen? Vroeg ik weer boos.

"Ik zou hem afmaken en daarna jou". "Mooi" zei ik.  "Dan weet je hoe ik er overdenk". Dus ga Dát maar analyseren voordat je James bond wil spelen. "OO7", zei ik boos.

Hij keek mij aan en zei even niets. "IK ga het adres voor je opschrijven", zei ik bot. Hij liep mij achterna.

Maria, kijk mij aan. Ik draaide mij om en keek hem nu heel doordringend aan.  

"Je hoeft je niet bedreigd te voelen door die de lelijke Samira, zij is geen Cleopatra." Oh" zei ik. Maar je weet hopelijk ook dat Cleopatra allesbehalve knap was". Ze had, macht en daarom wilden de mannen haar." Ze was oerlelijk", schreeuwde ik in zijn gezicht.

Hij keek mij nu heel boos aan. Hij pakte mij bij de arm. "Jij hebt die macht, vergeet dat niet", zei hij boos.

" Bedankt voor je vertrouwen", zei hij boos en liep weg.  

IK keek hem na en moest even slikken. Misschien was ik wek te hard. Hij wil dit ook opgelost zien. Ik snap ook dat hij gefrustreerd raakt. Ik voelde mij nu behoorlijk kut.

 IK zuchtte en liep daarna ook naar beneden. Nabila was al klaar met het dekken van de tafel. Er is sushi op tafel en ook doosjes van Wok to go. Ze had meskiena ook salades bijgemaakt. "Ik keek even en ik zag dat Fikri op de bank zat.

Hij zat op de bank en zei niets. Ze keek mij aan en begon te lachen. "Hij is boos", zei ze.  

Fikri, kom je ook eten? Vroeg ze lachend. Hij stond op zei helemaal niets. Hij ging aan mijn kant zitten maar liet er een stoel tussen ons in.

Zo, dan hoeft hij mij niet aan te kijken. Nabila schoof tegenover hem. Hij keek haar en pakte daarna een blikje cola. Is er iets? Vroeg hij.

"Is het weer de negeertactiek", zei ze.  "Ik geloof niet dat Maria daar gevoelig voor is" zei ze lachend. Waar heb je het over?  Vroeg ik haar. 

Maria lieverd"", zei ze lachend. "Ik zal je iets meegeven over mijn lieftallig broer". Hij keek haar aan en schopte haar onder de tafel." Au" zei ze lachend.

DANGEROUS (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu