12 january "caught in the middle"

466 28 222
                                    

Artık taşıyamadığım yüklerimle seyahat ediyorum.

Gecenin bir saatinde, yağmurun bardaktan boşalırcasına yağmasına hiç aldırış etmeden yoldaydım. Doncaster'a gitmek iyi bir fikir gibi gelmişti.

Evimden biraz uzaklaşmak iyi olacaktı.

Tabii, Zayn'i yanımda getirmesem daha rahat bir yolculuk olabilirdi. Evimin yolunu benden iyi biliyormuş gibi tarif etmeye çalışıyor ve onun dediği yerden gitmeyince gereksiz yere çıkışıyordu.

"Salak ile avanak diye bir film vardı, hatırlıyor musun?" sesini duyurmak için bağırdı,

Neyse ki çoktan mahalleye girmiştim ve bu konuşma fazla sürmeyecekti. "Evet, elbette."

"Seninleyken kendimi o filmin içinde gibi hissediyorum. Hatta hissetmiyorum, filmi yaşıyorum bildiğin."

Belki de Doncaster'a gelmek iyi bir fikir değildi. En azından Zayn'le...

"Neden diye sormayacağım." sokağımıza girdiğimde yavaşladım, Fizzy'ye sürpriz yapacaktık.

Zayn evin önünde motordan inip, sessizce bahçenin kapısını açarken yanıtladı, "Çünkü neden biliyor musun? Altımızda araba varken bu yağmurda bizi motora bindiriyorsun."

Gözlerimi devirip motoru bahçeye soktum.

"Sanki evden kovulmuşuz gibi gecenin on birinde hemde." hala konuşuyordu.

"Gelmeseydin o zaman." ıslak çimenlerin üstünde motoru sürüklerken beyaz Converse ayakkabılarım çamura bulanmıştı.

Zayn'in dediği kadar vardı sanırım. Hafif bir salaklık söz konusuydu ben de.

"Hatırlıyorsan çağırmadım bile, kafamı dağıtmak için kardeşimi görmeye gelecektim ki benden önce ceketini giyip evden çıktın."

"O kafa hep dağınık zaten..." söylenirken yağmurdan kaçınmak için garaj çatısının altına girdi.

Kaskımı çıkarıp kasaya koydum. "Kusura bakma, bir daha olmaz."

Beni duymamış gibi devam ediyordu, "Üstüm başım ne hale geldi... Çamaşırıma kadar su içindeyim."

"Üstün başın hiçbir hale gelmedi," motoru bırakıp evin kapısına yöneldik, "Kurursun birazdan, hem temizlenmiş oldun ne güzel."

"Neyden temizlenmiş oldum?" sessizce merdivenleri çıktıktan sonra kapıyı tıklattı.

"Günahlarından ve gururundan." yüzündeki ifadeye güldüm, "Neyden olacak salak?"

Fizzy'nin yaklaşan adım sesleri duyulunca parmağıyla sus işareti yaptı Zayn, "Şşh! geliyor."

"Hadi? Ben de devasa bir kedisi falan var diye düşünmüştüm."

"Kim o?" içeriden seslendi Felicite.

Ağzımı açacakken Zayn sesini kalınlaştırıp geri seslendi, "Polis. Korkarım ki sizi tutuklamak zorundayız."

"Polis olunca sesinin aniden Hulk'a dönüşmesi gerektiğini bilmiyordum." derin bir iç çektim.

"Hulk'un sesi nasıl ki?" diye sorarken, kapı açıldı. Zayn cümlesini yarıda kesip Fizzy'ye döndü,

Look After You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin