*1*

2K 86 8
                                    

POV George 

Vzbudil jsem se a několik dalších minut koukal na strop. Snažil jsem se znovu usnout, ale snaha byla marná. Koukl jsem se na telefon a vykulil oči, když jsem zjistil,  že je teprve 6:30. Vstal jsem a šel do koupelny. Následně jsem se nasnídal a rozhodl se natočit video, a protože jsem neměl co dělat, tak jsem ho rovnou sestříhal a vydal. Ten den se nedělo nic zvláštního do chvíle, kdy mi zazvonil telefon.

Hovor jsem zved a čekal, až se ozve ten jeho hlas.

Dream: ,,Ahoj Georgi, protože máš brzo narozeniny, rozhodli jsme se ti koupit dárek..."

Pozdravil a já jeho taky, ale když pokračoval v jeho myšlence, zarazil jsem se, protože jsem nečekal, že si na to někdo vzpomene a už vůbec jsem nepomyslel na dárek. Na jednu stranu jsem byl šťastný, ale na druhou jsem se docela bál toho, co vymyslel.  Nevěděl jsem, jak mám odpovědět a tak ze mě vypadlo:

George: ,,Oooh... Děkuju !!" 

Musel jsem se sám pro sebe pousmát. 

Dream: ,,Ještě ti neřeknu, co to bude, ale zeptám se tě. Máš za 14 dní čas ?? Asi tak na měsíc ??" 

George: ,,Emm.. jo, myslím, že mám..." 

Dream: ,,Okey okey okey... Přijď v 19:20 na videohovor. Ahooj !!"

George: ,, Dobře, ahoj."

Rozloučili jsme se a on típnul hovor. Byl jsem opravdu vyjukaný a nechápal jsem, co se to právě stalo a jak rychle se to odehrálo. I tak jsem se ale musel pousmát. Čas ubíhal pomalu a já se nemohl dočkat, až bude ten čas, kdy se mám setkat. Přišlo mi vtipné, že se těším jako malé děcko. 

Nakonec jsem se dočkal a připojil jsem se. Byl tam Sapnap, Karl, Wilbur, Quackity, Nihachu a samozřejmě Dream.

První kapitola je venku a já jen doufám, že se vám líbí :D Můžete mi napsat nápady na pokračovaní, protože moje představa se každou chvílí mění ❤ Pokud se vám příběh bude líbit, tak se budu snažit vydávat kapitoly často...╰(*°▽°*)╯ 

Poprvé a navždy [dnf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat