_______________________
Válaszokat akartam. Mindenre. Minden megválaszolatlan és a számomra ismeretlen múltammal kapcsolatos kérdőjeleket el akartam tüntetni és megérteni mindazt, ami miatt így kellett felcseperednem. Ahogy én lettem Layla Lackwood a Fatumscriptor medál jogosult tulajdonosa akaratomon kívül.
- Androméda!
Az lépcsőfeljáró felé kiáltottam, ahol minden bizonnyal az említett az emeletem tartózkodott, ami meg is bizonyosult, amikor megütötte a fülem a magasszárú csizmája sarkának a kopogása.
- Azt hiszem erre le kell ülnöm, kölyök - sóhajtott gondterhelten a nő és helyet foglalt a garnitúrán.
- Elkezdődőt a " b " terv, Androméda? - kérdeztem tőle, bár a válaszát már nem vártam meg. - Nekem kell végig csinálnom mindezt, értem. De egy valami nem hagy nyugodni. Miért nem sikerült anyának a terve? Emiatt nőttem fel anya nélkül, az istenit!
Szótlanul, látszólag nagyon gondolkodva túrt a barna hajába a nagynéném, majd belekezdett megfontoltan a mondanivalójába.
- Kezdjük az elején és elmondok mindent..
- De én válaszokat akarok! - vágtam rá ingerülten.
Akaratos voltam és magamra sem ismertem. Mély levegőt vett, figyelmen kivűl hagyta a megszólalásom és szólásra nyitotta a száját.
- A medálnak, ami nálad van, annak van egy párja..
- Igen, oké, ezt tudom..
- Időközben több, mint tizennégy éve rossz kezekbe került, avagy Voldemorthoz, pontosabban hű szolgájához - folytatta töretlenül. - A hírt, miszerint a medálnak új gazdája lett jelzett az a medál, ami a tiéd, vagyis akkor az édesanyádé volt. Egészen hosszú nyomozás és végeláthatatlan bújkálás és kémkedés árán jutott egy aprócska beszédfoszlány a Black-házban, hogy Tudjukki egy kisfiú születését akarta megakadályozni a medál ősi erejével.
- Igen, ez így tiszta - bólogattam megerősítésképp. - És ezt akarta megelőzni anyu?
- Kötelességének érezte, kölyök. A medál bár nem személyesen Voldemortnál volt, mégis ő írányította a szolgájával. Keserű idők voltak akkor, amit még a muglik is megéreztek. Pandora megosztotta velem minden tervét és az elméleteit, amit persze édesapád támogatott, hisz nem tehetett mást. Pandora hajthatatlan volt. A múltat nem szabad átírni mert az hatással lesz a jővőre. Megtanultuk. Édesanyád is követett el hibát ezzel kapcsolatban, de tanult belőle és meg akarta akadályozni a káoszt.
- A káoszt?
- Azt a káoszt, ami az ősi varázslat után járna. Ha átírod a múltat megváltozik a jelened és átírodik a jövöd. Veszélyes dolog az idővel és a sorssal játszani. Sosem értettem a mai napig, hogy valójában mi értelme van a medál szerepének. Csupán kapzsiságot, hatalomvágyat és óriási naívságot ad a viselőjének, ami miatt fel is borult a rend. Háborút és harcokat akartak eltörölni, embereket akartak visszahozni a halálból, tetteket, döntéseket akartak megelőzni és ebből alakult ki a legnagyobb baj. Holt embert képtelenség vissza hozni, csak a legendákban. Ám ők megpróbálták, ezzel együtt egy lavina indult el. Családok tűntek el, gyerekek születése törlődött el, házasságok bontodtak fel, mert csupán egy csettintésnyi idő alatt eltűntek azok az emberek, akik a megváltoztatott múlt miatt nem szerepeltek a jövőben. Felborult az egységes varázslórend.
- És anyu ezt akarta megakadályozni? Hogy ne történjen újra ilyen?
- Azon az elven élt, hogy el akarja pusztítani a medált, mert csak bajt hoz a világunkra. Őrá tizenhét évesen szállt a medál, amikor is az öreg Joe bácsi feladta a szolgalatott. A medál tudja, hogy ki a megfelelő ember, aki ha betölti a tizenhatodik életévet jogosult a medál használatára - legyen az nő vagy férfi - miután az előző viselője elhunyt, ezzel együtt átruházódott és átszállt a hatalom. Ez esetben rád, Layla.
CZYTASZ
Bársonyrózsa // GEORGE WEASLEY // HUN. ff.
FanfictionEgy lány, aki nem becsülte meg, hogy átlagos. Layla Lackwood saját maga ellensége, aki a múltjával küzd a jövőjéért. Élete tragédiáját éli saját gátlásaiba fulladva. Boszorkány életét nem könnyíti meg az árvaság tudata, és az új család elfogadása. E...