___________________________________
A napok lassan teltek, de őszintén nem bántam. A hét eleje döcögősnek indult, voltak pillanatok, amikor a Roxfortot csak egy púpnak gondoltam a hátamon. Tagadhatatlan, hogy minden ember életében vannak olyan napok, amikor negatívan látja a dolgokat. Ez velem is előfordult, de tény, hogy kezdtem egyre jobban megkedvelni ezt a varázsló iskolát, annak ellenére, hogy néha szídtam Merlint, amikor eltévedtem. Az órák alatt végre lehetőségem volt a többi tanárt és az évfolyamokat is megismerni valamilyen szintem, amikor közös óráink voltam. Az is hamar kiderült, hogy a számmisztika nem lesz a kedvenc tantárgyam, ahogy a mágiatörténet sem. Binns professzor is egyszer elszundított, nem hogy mi.
A csütörtöki ebédemet falatoztam, amikor megérkeztem Harryék és lehuppantak közénk. Az egyik kezemmel a kanalat fogtam, míg a másikkal egy regényt fogtam, amit egy kancsónak támasztottam pluszban.
- Ma isteni a csirke, Ron - jegyezte meg Zoey, aki már a másodikat ette.
A fiú szeme azonnal felcsillant és nyúlt is a tál felé.
- Mindig is ekkora étvágya volt? - kérdezte suttogva George, ahogy közel hajolt hozzám mellettem ülve. Lehelete csiklandozta a nyakam.
- Mindig, de meg se látszik rajta - mosolyodtam el.
Tény és való, hogy Zoey rettentően karcsú volt és a magassága sem volt éppen átlagos. Nyúrga volt és kellően sportos, ami az évek alatt alakult ki.
- Mi annyira érdekes abban a könyvben, hogy le sem teszed egész nap?
A kérdés szintén George-tól jött, aki még közelebb hajolt hozzám és belekukkantott a könyvbe.
- Most nézel, de nem látsz - jegyeztem meg játékosan. - Talán azt sem tudod, hogy mit keresel...
- Akkor segíts benne - vágta rá azonnal és kivette a kezemből. - Szóval ki is az írója...
Hatalmas tenyerében forgatta a könyvet, ami szinte eltűnt benne.
- Douglas Adams, mugli író - szóltam csendesen, majd átfordítottam a kezében a kötetet. - A lélek hosszú, sötét teadélutánja.
- Annyira izgalmas, mint aminek hangzik? - kérdezte kíváncsian. - Ha már egész nap jobban leköt, mint szerény személyem...
Egy pillanatra elpillantottam róla és mosolyogva megcsóváltam a fejem.
- Oké, Weasley - fordultam felé. - Mit tudsz felmutatni, ami izgalmasabb egy sci-fi könyvnél?
- Adj rá lehetőséget, hogy bizonyítsak - közölte szemtelenül és letette az asztalra a könyvet, majd a fülemhez hajolt. - Teljesen véletlenül van egy titkos térkép a tarsolyunkba Freddel, amin hihetetlen módon szerepel hét rejtélyes alagút, ami csupán felfedezésre vár és kíváncsiskodókra...
A hallottakat ízlelgettem és már terveztem visszaszólni, amikor egy ismerős hang ütötte meg a fülem.
- Weasley! Hé, Weasley! Írnak az apádról!
A hang Draco Malfoytól származott, aki határozott léptekkel, felszegett fejjel sétált felénk, a kezében a helyi Reggeli Prófétával.
- Ezt hallgasd meg!
Meglengedte az újságot, majd olvasni kezdte.
- 𝘈𝘳𝘯𝘰𝘭𝘥 𝘞𝘦𝘢𝘴𝘭𝘦𝘺, 𝘢𝘬𝘪𝘵 𝘬è𝘵 è𝘷𝘦 𝘦𝘭𝘮𝘢𝘳𝘢𝘴𝘻𝘵𝘢𝘭𝘵𝘢𝘬 𝘦𝘨𝘺 𝘳𝘦𝘱ü𝘭ő 𝘢𝘶𝘵ó 𝘣𝘪𝘳𝘵𝘰𝘬𝘭á𝘴áè𝘳𝘵, 𝘵𝘦𝘨𝘯𝘢𝘱 𝘯è𝘩á𝘯𝘺 𝘮𝘦𝘨𝘷𝘢𝘥𝘶𝘭𝘵 𝘩𝘶𝘭𝘭𝘢𝘥è𝘬𝘨𝘺ű𝘫𝘵ő 𝘵𝘢𝘳𝘵á𝘭𝘺 𝘬𝘢𝘱𝘤𝘴á𝘯 ö𝘴𝘴𝘻𝘦𝘵ű𝘻è𝘴𝘣𝘦 𝘬𝘦𝘳ü𝘭𝘵 𝘢 𝘮𝘶𝘨𝘭𝘪 𝘬ö𝘻𝘳𝘦𝘯𝘥𝘷è𝘥𝘦𝘭𝘮𝘪 𝘴𝘻𝘦𝘳𝘷 ("𝘳𝘦𝘯𝘥ő𝘳𝘴è𝘨") 𝘵ö𝘣𝘣 𝘵𝘢𝘨𝘫. 𝘔𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘫𝘦𝘭 𝘢𝘳𝘳𝘢 𝘮𝘶𝘵𝘢𝘵, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘔𝘳. 𝘞𝘦𝘢𝘴𝘭𝘦𝘺 𝘱á𝘳𝘵𝘧𝘰𝘨á𝘴á𝘣𝘢 𝘢𝘬𝘢𝘳𝘵𝘢 𝘷𝘦𝘯𝘯𝘪 "𝘙è𝘮𝘴𝘻𝘦𝘮" 𝘔𝘰𝘳𝘥𝘰𝘯𝘵, 𝘢𝘻 𝘪𝘥ő𝘴 𝘦𝘹𝘢𝘶𝘳𝘰𝘳𝘵, 𝘢𝘬𝘪𝘳ő𝘭 𝘬ö𝘻𝘵𝘶𝘥𝘰𝘵𝘵, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘯𝘺𝘶𝘨á𝘭𝘭𝘰𝘮á𝘯𝘺𝘣𝘢 𝘷𝘰𝘯𝘶𝘭á𝘴𝘢𝘬𝘰𝘳 𝘮á𝘳 𝘯𝘦𝘮 𝘵𝘶𝘥𝘰𝘵𝘵 𝘬ü𝘭ö𝘯𝘣𝘴è𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘦𝘯𝘯𝘪 𝘢 𝘣𝘢𝘳á𝘵𝘴á𝘨𝘰𝘴 𝘬è𝘻𝘧𝘰𝘨á𝘴 è𝘴 𝘢 𝘨𝘺𝘪𝘭𝘬𝘰𝘴sági kísérlet között. 𝘔𝘳. 𝘔𝘰𝘳𝘥𝘰𝘯 𝘦𝘳ő𝘥í𝘵𝘮è𝘯𝘺𝘴𝘻𝘦𝘳ű𝘦𝘯 ő𝘳𝘻ö𝘵𝘵 𝘩á𝘻á𝘩𝘰𝘻 è𝘳𝘬𝘦𝘻𝘷𝘦 𝘔𝘳. 𝘞𝘦𝘢𝘴𝘭𝘦𝘺 - 𝘤𝘴𝘦𝘱𝘱𝘦𝘵 𝘴𝘦𝘮 𝘮𝘦𝘨𝘭𝘦𝘱ő 𝘮ó𝘥𝘰𝘯 - 𝘢𝘳𝘳𝘢 𝘢 𝘮𝘦𝘨á𝘭𝘭𝘢𝘱𝘰𝘥á𝘴𝘳𝘢 𝘫𝘶𝘵𝘰𝘵𝘵, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘦𝘻ú𝘵𝘵𝘢𝘭 𝘪𝘴 𝘵è𝘷𝘦𝘴 𝘳𝘪𝘢𝘴𝘻𝘵á𝘴 𝘵ö𝘳𝘵è𝘯𝘵. 𝘔𝘳. 𝘞𝘦𝘢𝘴𝘭𝘦𝘺 𝘵ö𝘣𝘣 𝘴𝘻𝘦𝘮è𝘭𝘺𝘦𝘯 𝘪𝘴 𝘦𝘮𝘭è𝘬𝘵ö𝘳𝘭è𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘫𝘵𝘰𝘵𝘵 𝘷è𝘨𝘳𝘦, 𝘮𝘪𝘳𝘦 𝘦𝘭 𝘵𝘶𝘥𝘰𝘵𝘵 𝘮𝘦𝘯𝘦𝘬ü𝘭𝘯𝘪 𝘢 𝘳𝘦𝘯𝘥ő𝘳ö𝘬 𝘦𝘭ő𝘭, 𝘢𝘳𝘳𝘢 𝘢𝘻𝘰𝘯𝘣𝘢𝘯 𝘯𝘦𝘮 𝘬𝘢𝘱𝘵𝘶𝘯𝘬 𝘷á𝘭𝘢𝘴𝘻𝘵 𝘵ő𝘭𝘦, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘮𝘪è𝘳𝘵 𝘬𝘦𝘷𝘦𝘳𝘵𝘦 𝘣𝘦𝘭𝘦 𝘢 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘴𝘻𝘵è𝘳𝘪𝘶𝘮𝘰𝘵 𝘦𝘨𝘺 𝘪𝘭𝘺𝘦𝘯 𝘫𝘦𝘭𝘦𝘯𝘵è𝘬𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯, 𝘥𝘦 𝘬ö𝘷𝘦𝘵𝘬𝘦𝘻𝘮è𝘯𝘺𝘦𝘪𝘣𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘯á𝘭 𝘬í𝘯𝘰𝘴𝘢𝘣𝘣 ü𝘨𝘺𝘣𝘦 - nézett fel vigyorogva. - Még kép is van a cikkhez! Apád nevét sem tudták megjegyezni!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bársonyrózsa // GEORGE WEASLEY // HUN. ff.
ФанфикEgy lány, aki nem becsülte meg, hogy átlagos. Layla Lackwood saját maga ellensége, aki a múltjával küzd a jövőjéért. Élete tragédiáját éli saját gátlásaiba fulladva. Boszorkány életét nem könnyíti meg az árvaság tudata, és az új család elfogadása. E...