_____________________________________
| George Weasley szemszöge |
A rémült tömegben futottunk az ösvenyen egy darabig, majd lefordultunk a jobb oldali erdőrészbe, apánk kérésére.
- Fred, szorítsd Ginny kezèt! Ne engedd el! - kiáltottam rekedten, ahogy átvágtunk a hömbölygő emberáradaton.
A kishúgunk a lábát fájlalta, amikor hirtelen vakító zöld fèny szelte kettè az eget. A sugárból egy kígyónyelvű, halálfej alakú felhőszerűsèg kerekedett ki, ami után még nagyobb lett a jajveszékelés.
- A Sötèt Jegy! - sikított fel mögülünk egy nő keservesen.
Fred azonnal reagált. Határozottan a fák közè kezdett minket húzni, félre lökve mindenkit, aki hátráltatott minket, míg Ginny rèmületèben elsírta magát.
- George tűnjünk már innen! - kiáltott rám Fred idegesen, amint megálltam egy pillanatra.
- De rengetek őr van. Mègis, hogy
jutottak be? - értetlenkedtem a csuklyás alakokat figyelve.- Az kèsőbb ráèr megbeszélni, már èdes mindegy, hisz itt vannak!!! - toporzékolt Fred, fèlelemtől csillogó szemekkel.
- Jó, gyerünk! - indultam meg, mire vette az adást és tovább törte maga előtt az utat.
Az erdő mélye felé közeledve a mágusok száma csökkent és a sikolyok, ordítások is el-el halkultak. Fred hírtelen megtorpant ès írányt váltott.
- Ott vannak apáèk! - biccentett oldalra megkönnyebbülten.
Követtem a feje irányát és valóban ott várakoztak Barty Kupor, Percy főnöke mellett. Amikor aztán èszrevettek hevesen integetni kezdtek, és apa felmutatta a kezèben lévő fém űditősdobozt, mire Fred mèggyorsabban rohant előre, feléjük.
- Állj! - kiáltotta el magát Ginny, mire azonnal felékaptuk a fejünket.
- Mi az? - kérdeztük egyszerre Freddel.
- Ott az a lány! - magyarázta, miközben elengedte a kezem és irányt mutatott. - Ő is velünk jött a zsupszkulccsal.
A mutatott hely felé néztem, ahol valóban ott ült a fa tővében egy szőke lány, felhúzott térdére borulva.
Gondolkodás nèlkül indultam meg a lány felè, aki meg sem mozdult.
- George!! - kiáltott utánam Fred.
- Induljatok! Vidd Ginnyt, megyek utánatok!
- Nem! Hozd a lányt! - szólt utánam, majd Ginny kezét szorongatva feszülten pillantott szét.
Az erdő csendesebbnek bizonyult, amióta a Sötet Jegy az égre került, és kevesebb mágus bolyongott a fák között. Minden egyes lépésnél zörgött a talpam alatt az avar. Futva közelítettem meg a lányt, aki az érkezésemre felemelte a fejét.
- Layla? Te vagy? - hunyorgott rám könnyes szemekkel.
- George vagyok - mondtam szelíden és felé nyújtottam a kezem. - Akivel érkeztél, ő Layla?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bársonyrózsa // GEORGE WEASLEY // HUN. ff.
Hayran KurguEgy lány, aki nem becsülte meg, hogy átlagos. Layla Lackwood saját maga ellensége, aki a múltjával küzd a jövőjéért. Élete tragédiáját éli saját gátlásaiba fulladva. Boszorkány életét nem könnyíti meg az árvaság tudata, és az új család elfogadása. E...