𝚅𝚒𝚜𝚜𝚣𝚊𝚝é𝚛𝚝𝚎𝚖

117 12 1
                                    

_______________________________

Üdv Kedveskéim!

Tudom, tudom, eltűntem. DE! Visszatértem. Itt vagyok újult erővel és írom a fejezeteket, dolgozok a történeten a végsőkig. Rengeteg idő telt el, az életem legizgalmasabb éveit élem - immár mennyaszonyként 💍 - és igyekeztem a magánéletemre, a boldogságomra, a jövőmre koncentrálni. Remélem megértitek. Szörnyen bánom a kimaradást, hisz valljuk be... nekem is hiányzik a jó öreg George Weasley és Layla Lackwood igencsak felfordult élete. Ám, szükségem volt erre az időre, hisz nem csak rengeteg tapasztalatot szereztem, hanem ihletet, amivel újra lendületet kaptam.

Szeretném, ha a történetem méltó lezárást kapna, viszont addig még bizony bőven lesznek fejezetek, hiszen egyre izgalmasabb vizekre evezzünk. Jön a végzős év Layla és a banda számára, ami Voldemort felbukkanasával egyidejűleg fut. Minden elképzelhető és megvalósítható, mélyebb témák is előkerülnek, szerelem, szenvedély, csalódás és megannyi öröm és bánat.

Velem tartotok? ✨

Ajánlom figyelmetekbe, hogy olvassátok újra az utolsó pár fejezetet, hogy újra felvegyétek a fonalat, ha esetleg az idő elteltével elveszettétek. Nagyon szépen köszönöm a sok-sok hozzászólást, nyugodtan írjatok bátran.

Ezen a héten jelentkezek a legújabb fejezettel.

Utóirat: boldog iskolás évet és kitartást kívánok mindenkinek, mindenhol! Kapcsolodjatok ki, olvassatok! Ne vesszen el soha az olvasás varázsa, mert ez az világ mindenki számára nyitott.

Nagy-nagy ölelés,

Beatles-lány

_______________________________

Következő fejezetben:

" Nem ér másokat alvás közben szuggerálni - súgta halkan George rekedten. - Aztán amúgy sem sok minden takar engem.

Hosszasan lehunytam a szemem és mély levegőt vettem.

 - Tudom, tegnap én vettem le rólad - leheltem az ajkaira halkan és megcsókoltam. "

_______________________________

Bársonyrózsa // GEORGE WEASLEY // HUN. ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang