𝟛𝟜. 𝙺𝚊𝚛á𝚌𝚜𝚘𝚗𝚢𝚒 𝚋á𝚕

1K 48 30
                                    

_________________________

December húszonötödike reggelén papír tépés zajára ébredtem fel. Hunyorogva ültem fel és néztem Zoeyra, aki éppen hevesen tépett fel egy barna papírba csomagolt ajándékot. Észre sem vette, hogy ébren vagyok annyira belemerült a bontogatásba. Lopva az ágyam végébe pillantottam és meglepve tapasztaltam, hogy egy kisebb csomag és egy boríték díszelgett ott.

- Boldog karácsonyt, Zoey - szóltam halkan mielőtt nagyot ásítottam volna.

Mire kettőt pislogtam már az ágyamon ült és mosolyogva nyújtott felém egy szépen színes papírba csomagolt dobozt, amit meghatódva vettem át.

- Boldog karácsonyt neked is!

Gyermeki örömmel bontottam fel az ajándékot, de mégis volt bennem egy apró kellemetlen érzés. Ez az első karácsony apu nélkül. Amikor megláttam, hogy mi lapul a dobozban, eltátottam a számat.

- Te emlékeztél? - érzékenyültem el miközben kiemeltem a fekete pulcsit, amin a kedvenc bandám logója és neve díszelgett fehér betűkkel. - Ez eszméletlen, Zoey! Hogy nem ment ki a fejedből!

- Ahányszor végig kellett hallgatnom a dalaikat, egy életre bevésődött az agyamba, főleg a tagok öltözködési stílusa.

- Mit vársz egy punk-rock mugli zenekartól? Haspóló, csőfarmer és bőrkabát. Egész jó kombó - vigyorogtam megállás nélkül, miközben belebújtam a fekete anyagba.

- De ők férfiak! Miért hordanak haspólót?! - rázta a fejet hevesen majd elismerően bólintott. - Csini!

Az egész ujjongásom a mugli banda felé már évekkel ezelőtt elkezdődőtt. Legelőször apu mutatta meg nekem az újonnan vásárolt lemezét, amin a banda új albuma volt. Azonnal beleszerettem a zenéjükbe. Órákat tudtam hallgatni néha-néha műfajt váltva, hisz be kell vallani, ha egész nap rock-ot hallgatni embert próbáló, másik esetben a szomszéd jön vergődni.

Hálálkodtam Zoeynak, míg ő az én általam átadott nagy borítekot bontogatta. Emlékezett arra, amikor én először pillantottam meg nyár elején ezt a mugli boltot, ahol csupa banda logókkal ellátott ruhák, kiegészítők voltak minden műfajban. Pop, jazz, beat, rock, punk. Addig a napig nem is tudtam, hogy léteznek ilyenek. Akkor aztán ki sem lehetett engem csalni a boltból, csak miután minden szemügyre vettem Zoey legnagyobb bánatára.

Az említett elképedt arcára nézve óriási mosoly terült szét az arcomon.

- Nem mondod komolyan?! - rázta a fejét. - Ez hihetetlen! Layla! Hisz ez egy vagyonba kerülhetett!

Amint sikerült felfognia, hogy a kedvenc kviddics csapat meccsére van jegye, a nyakamba vetette magát.

- Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!

Elléptem tőle, kihúztam az ágyam mellett lévő szekrénynek a fiókját, amiből kivéve a saját jegyemet meglengettem előtte, mire óriásit sikított.

- Készen állsz egy Stonewall Stromers vs Holyheadi Hárpiák meccsre?

- Na ná! Te jóságos ég! Merlin gatyájára! - hülledezett továbbra is vigyorogva.

Hagytam, hogy feldolgozza a dolgokat. Jobb karácsonyi ajándékot adni sem tudtam volna, hisz jól ismertem már. A kviddicsből sosem elég.

Lerúgdostam magam mellé a takarót és magamhoz vettem a tárgyakat, amik az ágyam végében pihentek. Előbb a borítékot téptem fel, amiben egy gyönyörű havas tájat ábrázoló képeslap volt, de amint megfordítottam lefagyott a mosoly az arcomról.

Bársonyrózsa // GEORGE WEASLEY // HUN. ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang