Deel 39: Lust is sterker dan het hart

1.1K 54 2
                                    

Deel 39: Lust is sterker dan het hart
(Niet geschikt voor jonge lezers. Sla dit hoofdstuk over als je niet 16+ bent. Wees gewaarschuwd!)

Arianne POV

De dag was aangebroken dat het hele huis op zijn kop stond. Het duurste servies was tevoorschijn gehaald, de vloeren extra geboend, extra personeel werd ingehuurd en Arianne kreeg een nieuwe jurk. Voor haar op het bed lag de grote baljurk en bovenop lag er een korte brief. Arianne boog lichtjes voorover en las het zachtjes voor.

De hele wereld mag de schoonheid van mijn toekomstige vrouw zien.

Arianne keek huiverend omhoog en keek in zijn heldere hemelsblauwe ogen. Een haarlok hing voor zijn linkeroog en Arianne moest ervan slikken. Hij zag er verdomd goed uit in zijn nieuwe dure kostuum en hij had ook een lange tijd zijn haren niet meer geknipt. Hierdoor had hij een volle bos prachtig glanzend haar die hij met grote voorzorg goed verzorgde. Arianne hoopte diep vanuit haar hart dat ze elkaar op een andere manier en op een andere plek ontmoet zouden hebben. Ze zou vastberaden veel van hem kunnen houden. In deze situatie was het werkelijk onmogelijk. Geen woord kwam over zijn lippen en hij reikte zijn hand uit naar haar nek. Zachtjes trok hij haar wat dichterbij en keek in haar bange ogen. Ze zag zijn puppilen heen en weer schieten en zijn zalmkleurige lippen haalde hij wat van elkaar. Ieder ziel zou haar bevende hart kunnen horen. Zelfs van mijlenver.

Angstig sloot ze haar ogen en voelde hoe hij haar na maanden weer kustte. Ze sliepen misschien dan wel in één bed, maar hij had haar verder niet aangeraakt. Hij verkende haar zoete lippen en haar benen trilden ervan. Hij rook heerlijk en ze probeerde te ontspannen. In haar gedachtes dwaalde ze af naar een ver eiland waar ze rond dobberde op het water in de oceaan. Niemand zou haar storen en niemand zou haar pijn kunnen doen. Door zijn arm om haar middel verkleinde hij de afstand tussen hun beiden en verdiepte de kus. Arianne haalde haar gezicht naar achteren en keek hem aan. Hunkerend staarde hij haar aan en ze voelde iets wat ze nog nooit had gevoeld. De verhalen die ze hoorde van verschillende dienstmeisjes kwamen allemaal na boven. Niklaus was een beest wanneer hij opgewonden was. Hij kon een meisje laten gillen van genot maar ook door angst. Hij kende het vrouwenlichaam als het topje van zijn eigen vingers. Hij doorzag de zwakte punten van iedere jongevrouw. Iedere jongevrouw had een ruige en wilde lust diep in haar verstopt. Hij bespeelde dit en hierdoor zou geen enkele vrouw hem ooit kunnen vergeten.

Hun harde adem was het enige geluid wat de slaapkamer vulde. Arianne’s handen leken verlamd en ze wilden niet meewerken. Haar armen hingen slapjes naast haar lichaam en Arianne beet hard op haar onderlip. Hij boog voorover langs haar hals en drukte kleine kusjes. Arianne voelde warme rillingen over haar hele rug en een grote warme gloed kwam vanonder haar voeten naar boven toe. Het tempratuur leek in één enkele seconden gestegen te zijn naar onweerstaanbare hitte. Zachtend kreunde ze goedkeurend en draaide haar gezicht wat haar achteren. Hij leek gedachtes te lezen en hij zoog nu heel zacht aan haar nek. Een ware schok ging door haar heen en ze sloeg nu haar armen om zijn brede schouders. Als ze nog kracht in haar vingers zou hebben, zou ze haar nagels diep in zijn huid hadden gezet. Arianne hield het niet meer en trok zichzelf nu los. Met knalrode wangen en een onregelmatige ademhaling keek ze hem lang aan. Met een grote stap na voren duwde hij haar tegen de muur en gleed met zijn vingers vanaf haar schouders naar haar polsen. Met brute kracht drukte hij haar polsen boven haar hoofd en blies weer in haar hals. Arianne beet hard op haar kiezen en keek hem uitdagend aan. Haar hersens gaven allerlei felle signalen af, maar haar lust had haar hele lichaam overgenomen.

Het vuur was aangewakkerd en ze wilde bemind worden. Het maakte haar niet meer uit dat hij haar half-broer was. Dat ze zouden trouwen was toch al een grote taboe. Hij had haar toch al naakt gezien! Niklaus duwde stevig zijn lippen op die van haar en voor de allereerste keer opende ze haar mond om hem te verwelkomen. Beiden verkenden elkaar voor het eerst en ze voelde dat hij het kon waarderen. Met zijn handen van haar polsen gleed hij naar haar gezicht en hield het strak vast. Hij stapte wat naar achteren en keek haar aan met een charmante glimlach. Zoals gewoonlijk streek hij een haarlok achter haar oor en Arianne draaide beschaamd haar hoofd om.
‘Ik wil het mooiste bewaren voor onze huwelijksnacht lieveling’ fluisterde hij schor
Arianne was teleurgesteld in haarzelf. Het besef kwam beetje bij beetje aan van wat ze zojuist had gedaan. Zwijgend verliet ze de slaapkamer en liet hem alleen achter in ‘hun slaapkamer’ om na te denken. 

Secret loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu