Merhabaaa^^^
Biz geldikkk^^^
Bugüne özel bölüm attım çünkü bugün tam 600 okunma oldukk🌼💥💥
Her birinize tek tek teşekkür ederim, sizler sayesinde büyüyoruz, aile oluyoruz, olacağız....
Neyse ben daha fazla konuşmayayım sizleri bölümle baş başa bırakayımmm...
Keyifli okumalarrr^^^
23. Bölüm: Tanışma
"Kimseye kendinden daha çok değer verme!"3 GÜN SONRA...
Anneannem küçükken yanına gittiğimizde bize hep bir masal anlatırdı. Bize süt ısıtır yanına da birkaç atıştırmalık bir şeyler getirirdi. Her yanına gidişimizde bize mutlaka masal anlatır bizi yanında kaldığımız süre boyunca bir masal dahi anlatmadan asla yollamazdı. Alışmıştık bizede onun masallarına. Her hafta sonu annemle babama yalvarırdık, anneannemin yanına gitmek için. Her anlattığı masalı asla unutmaz eve gelir annemle babama anlatırdık. Bir sonraki hafta ne anlatacağını da sabırsızlıkla beklerdik.
En etkilendiğim bir masalda tam bulunduğum âna kadar yakındı. Bir gün genç yaşta hayat dolu bir kız yıllar sonra bulduğu teyzesine kavuşur ve teyzesiyle yaşamaya başlar. Yaşadığı kasabadaki insanlarla tanışdıkça onları çok sevmiş, tabii insanlar da kızı. Herkesin derdine bir derman bulurmuş. Küsleri barıştırır, yardıma muhtaçlara yardım eder, esnafa da destek çıkarmış. Fakat içi mahallede kimsesiz evi yurdu olmayan çocuklara üzülmüş ve bir şenlik düzenlemiş. Herkes elinden ne gelirse o şenliğe getirip satacak ve parası evsiz yurtsuz çocuklara bağışlanacakmış. O şenlik gecesi genç kızın teyzesi gitmesine izin vermemiş, genç kız da odasının camından kaçıp o şenliğe gitmiş. Şenlikte herkesle eğlendikten sonra eve dönmüş. Kapıdan girmek yerine tekrar kendi odasının camına yönelmiş. Odasının önünde duran koca çınar ağacına tırmanırken dengesini kaybedip yere düşmüş. Çığlığını duyan teyzesi genç kızı görünce üzülmüş ve hemen doktor çağırmış. Felç olan kıza gelen doktor ameliyat olmasını söylemiş ama kız kabul etmemiş. Bunu duyan kasaba halkı genç kızı ameliyat olması için ikna etmeye eve gelmişler. Herkes onun iyileşmesini söylediğinde genç kız onların yüzlerindeki umudu ve kendisine olan sevgilerini görünce ameliyat olmayı kabul etmiş....
Tam üç gün geçirmiştik hastanede. Üçüncü günün akşamında taburcu olmuş gece eve gelmiştik. Gece eve gelip Fatma Teyze'yi yatağına yatırdıktan sonra bende kendi evime inip güzel bir duş alıp uyumuştum. Sabah erken saatlerde kalkıp yukarı çıktığımda Anıl da benim gibi dün gece pek fazla uyuyamamıştı.
"Keşke uyusaydın Anıl, Fatma Teyze'nin güçlü olmana çok ihtiyacı var." Anıl bana da yapmış olduğu kahveyi önüme koyarken kendi de karşıma oturdu.
"Bundan sonra ona bir şey olacak korkusu ile asla uyumam." Kahvesinden bir yudum alıp camdan dışarıyı izlemeye başladı. Daha fazla üzerine gitmek yerine susup birlikte kahvelerimizi sessizlik eşliğinde bitirdik.
"Şimdi ne yapacağız.?" Bitirmiş olduğum kahve bardağımı tezgaha bırakıp geri tekrar yerime oturdum. Anıl bir süre derin bir nefes alıp verdikten sonra ayağa kalktı elindeki kahve bardağıyla.
"Ben ne yapacağım Hazal, sana gerek yok. Zaten yeterince bizimle ilgilendin."
"O da ne demek öyle Anıl?! Tabii ki sizin yanınızda olacağım. Fatma Teyze benim gerçekten teyzem oldu..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Kuralla Hayatta Kal
Mystery / Thriller-Hayatta kalmak istiyorsan kurallara uymak zorundasın... En büyük hayali bir gün öğretmen olup öğrencilerinin hayatlarına dokunup onlara geleceği emanet etmek. Izmirden okumak için kalkıp hiç bilmediği, büyük şehir olan İstanbul'a gelip okurken haya...