30. Bölüm: Kural 5

79 9 0
                                    



Selammm 8 Kuralla Hayatta Kal sevgili okuyucuları ^^ <3 :')

Nasılsınızz, iyi misiniz, umarım iyisinizdir... ?

Bölüm biraz geç geldi ama lütfen kusura bakmayın...

Sizler sadece okuyup geçiyorsunuz ve oylama yapmıyorsunuz, aralarınızda belki benim gibi yazanlar vardır, lütfen bizleri de anlayın... oylama ve yorum yapmadan kitabımız öne çıkamıyor,

sizlerden tek istediğim yorum yapın, yapamazsanız bile oylama yapın ya da oylama yapın yorum yapmayın...

Neyse umarım anlamışsınızdır beni..
Bölümler artık bu aralıklarda gelecek maaleseff...  :((

Keyifli okumalar🌼



30. Bölüm: Kural 5
"Bazen risk almak gerekir hayatta, hayatın boyunca hep risk al..."




Ertesi sabah uyandığımda kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtiğimde benden hemen sonra Hande de uyandığında beraber kahvaltı hazırlamıştık. Bir ara Nil'e bugün bize gelmesini söyleyen bir mesaj yolladığımda onunda bana geleceğini söylediğinde dünkü yaşananları konuşmak için geleceğini anladım. Bir yardıma ihtiyacım vardı, beni bu karışık fikirlerden kurtarması gereken birine ihtiyacım vardı. Artık kendi kendime kararlar veremiyordum.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Hande televiyon izlemek için salona giderken bende on gün sonra başlayacak okulum için kitaplığımı düzenlemek için odama girdim. Hocalarımın istediği tüm kitapları bir yere, içinde notlarımın olduğu kitap haline getirdiklerimi bir yere koyarken kalemlerimi aldığım inekli kalemliğin içlerine yerleşirirken elime küçük bir kutu geldi.

Bu kutu Batuhan'ın bana verdiği kutuydu. Kutunun kapağını açtığımda onun kokusu dolu hemen burnuma. Bunu daha önce fark etmemiştim. Kendi kokusu vardı bana verdiği kutu da. Içlerinden  onun verdiği kağıttan birini aldım elime, Nil ile bana ulaştırdığı kağıdı aldım elime. Kendi yazısı olmalıydı bu çünkü el yazısı ile yazılmıştı. 

"Eğer bir gün tekrardan çaresiz kalırsanız size tekrardan seve seve yardım edeceğimden hiç şüpheniz olmasın, Hazal Hanım... Kendinize iyi bakmanız dileğimle...
    
                     -Batuhan Arıkan..."

Duygularım beni alt üst ederken bu kutu ile birlikte yolladığı notu aldım bu defa. Bu da el yazısı ile yazılmıştı, o kadar güzel bir el yazısıydı ki insan 'keşke bende böyle güzel yazabilsem' derdi kesinlikle.

"Bilin ki her şey sizin hayatınız için, kendinizi savunmanız için...
Bir gün mutlaka bana ihtiyacınız olacak!Yine tüm samimiyetimle söylüyorum, bir gün tekrardan çaresiz kalacaksınız ve benden yardım isteyeceksiniz. Ben ise size seve seve yardım edeceğim...

            - Batuhan Arıkan..."

Bu defa gözlerim dolarken kurallara ait kağıtları aldım ama bunları açmadım. İstemsizce kağıdı burnuma yaklaştırdığımda yine onun kokusu vardı. Derin bir nefes çektikten sonra kapı bir anda paldır küldür açıldı. Elimdeki kağıt tam kucağımdaki kutuya düştü. Gelen ise Nildi.

"Ne yapıyorsun kızım sen, kağıdı mı kokluyorsun?" Kapıyı arkasından kapattıktan sonra yanıma gelip oturdu. Bende hızla kutunun kapağını kapatıp çalışma masamın ilk çekmecesine koyup Nil'in yanına oturdum.

"Kapıyı çalıp giremiyor musun sen, korkuttun beni deli?"

"Kapıyı tıklattım, Hande açtı kapıyı, seninde odanda olduğunu söyleyince dank diye girdim ne oldu yani?"

8 Kuralla Hayatta KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin