DUYURU/ FİNAL BÖLÜMÜ AÇIKLAMASI

53 8 0
                                    



Herkese selammm^^

8 Kuralla Hayatta Kal'ın 32. Bölümünde aslında küçük bir açıklama yaptım ama buradan da yapmak istedim.

8 Kuralla Hayatta Kal 40. Bölümde Sezon Finali olacak. Her çarşamba yeni bölüm gelecek ve adım adım sezon finaline gideceğiz. Sezon finali tam olarak 1 Aralık tarihine denk geliyor
Yani 40. Bölüm 1 Aralıkta son kez geliyor!

Ara ara Sezon Finali diyorum ama 8 Kuralla Hayatta Kal için Final, kafası karışanlar için açıklayayım dedim. :)

Sizlerden bu süreçte istediğim birkaç şey var. Buraya yazı yazmak asla aklımda yoktu. İlham alacağım ya da bana yol gösteren hiç kimsemde yoktu. Buraya yazmaya karar verdiğimde daha 17 yaşımda filandım ve ilk yazmaya başladığım kitap hoşuma gitmeyince kaldırdım. İkinci bir kitap olarak 8 Kuralla Hayatta Kal geldi aklıma, neden olmasın dedim. İlk okuyucularım sınıf arkadaşlarımdı. Şuan 900 okunmaya kadar gidiyoruz ve belki 1000, belki 2000 okunma olacağız.

Oylama yapılmıyor bir emoji atılsa bile benim için büyük bir şey fakat birkaç okuyucum hariç(onları instagram öne çıkanlarımdan bakabilirsiniz.) kimse oylama yapmıyor. Her wattpad yazarları gibi bende kitabımın çok okunmasını ve oylama yapılmasını istiyorum.

Yorum hiç yok mesela. Kız kardeşim burada en büyük destekçim. Her bölümümü okuyup oyluyor ya da yorum yapıyor ve her bölümü sabırsızlıkla bekliyor. (Z❤) Yorum yapmaya çekinenleriniz oluyor mu bilmiyorum ama bunda utanacak asla bir şey yok.

Ben yorum yapmak yerine yazara soracağım derseniz bile memnun olurum. Her zaman söylüyorum bana buraya yazmak yerine ya instagramdan ya da wattpad'den de ulaşabilirsiniz 7/24 her zaman sizinle konuşabilirim sizlere elimden geldiğince yardım edebilirim.

Her neyse belki beni anlayanlarınız vardır diye umuyorum içinizden :))

Konumuza döneyim hemen,

Yukarıda yaptığım açıklama aynen geçerli.

40. Bölüm 1 Aralık'ta gelecek ve son kez. O zamana kadar da umarım benimle olursunuz❤

Her çarşamba gelecek olan bölümün sonunda bana finalde ne olacağı hakkında yorum yapmayı unutmayın. Çünkü final biraz hüzün biraz merak e biraz da heyecandan oluşuyor.

Peki Sezon Finali olduktan sonra ne zaman bölüm gelecek ya da kitabın adı değişecek mi yoksa aynen devam mı edecek? Bu sorulara cevap veriyorum hemen;

Bir sonraki bölüm ve kitap için kendime bir süre zaman tanımak istiyorum. Bir diğer kitabıma devam edeceğim (SON ACIM) bu sürede de ama bu süre tabii ki çok uzun süre olmayacak çünkü Sezon Finali biraz ağlamaklı, hüzünlü geçecek ve merak uyandıran bir Sezon Finali olacak bu yüzden çok bekletmeyeceğim. Tam bir tarih vermek kesinlikle zor ama sizleri çok bekletmeyeceğim ve ŞUBAT  ayında yeni bölüm GELECEK!

Bir diğer sorunun cevabı ise, kitabın adı değişecek çünkü 40. Bölüme kadar 8 kural çoktan bitmiş olacak.  Bu yüzden bir diğer kitabın adı da 'SIFIR KURAL' olarak devam edecek!!!

Instagram hesabın adını değiştirmeyeceğim çünkü ilk kitabın adıyla kalsın ve bir daha yeni hesaba gerek olmadığını düşünüyorum.

Beni bu süreçte takip ederseniz her şeyden haberiniz olacak. Alıntı ve birkaç açıklamayı hep instagram hesabımdan paylaşacağım, eğer takip ederseniz sevinirim.

Çok kısa bir süre sonra ilk alıntısını instagram hesabımdan paylaşmış olacağım. Tabii ki ara ara da alıntı gelecek. :))

#ozlempoyraz02_

Neyse benden bu kadar açıklama yeter diye düşünüyorum. Oylama yapmasanızda yorum atmasanızda canınız sağ olsun, sizlere zorla yapın diyemem. Sadece bu durum beni gerçekten etkiliyor ve bu yüzden sizlere söylemek ve paylaşmak istedim.

Çarşamba günü yeni bölümde görüşürüz💙

Şimdiden kendinize çok çok iyi bakın Finalde uzunca görüşeceğiz nasıl olsa❤

Allah'a Emanet Olun🌸


Kendi hesabım

#ozlempoyraz02_

Karakterlerimizin hesapları👇

#batuhanarkkan01

#hazalakyol01_

#emrearkkan01_

#nilkarappnr_01

#8kurallahayattakal_

8 Kuralla Hayatta KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin