Selammm^^
Biz geldikk
Nasılsınızzz, keyifler yerinde mi???
Bugün burada yağmur yağıyor bende bugün hazır yağıyor diye bölüm atayım dedim.
Yağmur felaketinden etkilenen birkaç şehire geçmiş olsun, umarım tez zamanda şu günlerden kurtulur ve bir an önce eski halimize, virüsün olmadığı kadınların öldürülmediği, hayvanların canlarına kıyılmadığı küçük çocukların ise kaçırılıp taciz veya tecavüz edilmediği eski zamanlarımıza inşAllah en yakın zamanda geri döneriz🙇♀️🙇♀️
Bu bölümü de bukalimon adlı kişiye ithafen iletiyorum, beni çok mutlu etti ve kitabımı okuma listesine ekledi ♥️♥️ teşekkür ederim...
Yukarıdaki müziği açıp bölüme oylama yapıp satır arası yorum yapmayı da unutmadan başlarsanız sevinirimm... şimdiden teşekkür ederim....
Keyifli okumalar...
26. Bölüm: Silah
"Bir silah patlar ve hayatlar son bulur..."
Bir kokuya sarılmak tam da şuan gibiydi. Bir koku vardı şuan burnumun ucunda. Bu son zamanlarda duyduğum kokuydu, bu koku kesinlikle ona aitti, Batuhan'a... nerede duysam bu kokuyu hep o gelir aklıma. Nadir bir kokuydu ama bu koku. Hiç kimsede almamıştım bu kokuyu. İtitaf etmeliydim ki bu koku bir tek ona yakışıyordu. Bir koku bir insana yakışır mıydı, evet yakışıyordu, ona çok yakışıyordu. Kendimi alakoyamıyordum bu kokuya karşı ve şuan sert bir şeye sımsıkı daha çok sarılıyordum.
Neydi peki bu sert olan şey?
Gözüme vuran güneş ışığından rahatsız olup yerimde huzursuzca kıpırdandım. Ahtapot gibi sarıldığım sert şey derin bir nefes aldı. Ben şuan bir insana mı sarılıyordum? Şok olmuş gibi gözlerimi açtığımda karşımda değil yanımda hatta yatağımda görmek istemeyeceğim insanı görmem ile çığlığı basmam bir oldu.
"AAHH!!"
Çığlığım üzerine ikimizde birbirimizden ayrıldık. Batuhan uyku sersemi yataktan düşerken ben üzerimizde kalın olmayan battaniyeyi üzerime çektim. Biz onunla nasıl aynı yatağa gelmiştik? Yan yana gelmek, aynı gece, aynı odada kalmak, aynı yatakta yatmak ve sarılarak uyumak... biz onunla tüm gece sarılarak mı uyumuştuk? Dağılmış olan saçlarıma daldırdığım ellerimle düştüğü yerden kalkıp kendine çeki düzen veren Batuhan'a ilişti gözlerim.
"Manyak mısın kızım sen ya! Ne bağırıyorsun sabah sabah!"
"Ne işin var senin benim yatağımda?!" diye öfkeyle mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Kuralla Hayatta Kal
Mystery / Thriller-Hayatta kalmak istiyorsan kurallara uymak zorundasın... En büyük hayali bir gün öğretmen olup öğrencilerinin hayatlarına dokunup onlara geleceği emanet etmek. Izmirden okumak için kalkıp hiç bilmediği, büyük şehir olan İstanbul'a gelip okurken haya...