18. bölüm

895 82 40
                                    

Kapı açıldı. Bu Mina'ydı.

Mina: Sis?

Kulaklıklarımı çıkarttım.

Mina: Demek kulaklık takıyordun. Kapıyı çaldım da neden duymadın diyecektim. Ee nasılsın?

Ben: Eh işte. İyiyim. Sen?

Mina: Aslında hem iyiyim hem değilim.

Ben: Neden sis?

Mina: İyi olmamın sebebi senin ve Bakugou'nun sevgili olması. İyi olmamamın sebebi ise az önce Momo'nun anlattıkları. Ben gerçekten üzgünüm.

Ben: Üzülmene gerek yok. Onlar geçmişte kaldı.

Mina: Hep mutlu olmanı istiyorum sis! Asla üzülmeye yer yok. Hem merak ediyorum da Bakugou ile nasıl sevgili oldunuz?? Bu olayı aklımda canlandıramıyorum da. Ehehehe.

Ben: Bir anda odama geldi ve inanamayacaksın ama ağlıyordu. Aniden beni tutup öptü.

Mina: NEEEEEĞĞĞ?????

Ben: Şş sessiz ol. Evet beni öptü! Sonra da bana sarıldı. Seviyorum seni aptal dedi.

Mina: Bu kısımda şaşırmadım işte! Ahahahahahahhaha!

Ben: Ahahahahaha! Sonra ben de ona onu sevdiğimi söyledim. O da elimden tutup beni aşağıya götürdü.

Mina: Kısa ama heyecanlı bir hikaye!

Ben: Evet biraz öyle.

Mina: O zaman ben gidiyorum. Bir aşağıda Kiri ile Denki'nin yanına gideceğim.

Ben: Tamamdır sis görüşürüz!

Mina: Görüşürüz!

Odadan çıktı. Dışarı baktım. Hava kararmıştı. Bugün çok uzun süre odamda durdum. Biraz dışarı çıkıp yürüyüş yapacağım.

Bahçe biraz serindi. Fakat bu kadarı beni hiç etkilemez. Etrafa bakınırken kapıdan içeri giren Momo'yu gördüm. Dönmüştü. Ona el salladım. O da bana el sallayıp yurda girdi. Yurda baktım. Gerçekten çok büyüktü. Acaba buradan odamı görebilir miyim? Ah evet oradaydı.

Tam kafamı çevirecekken bir camdan bana bakan birini gördüm. Bu Bakugou'ydu! Odasının camına kafasını yaslamış beni izliyordu.

Onu görmemiş gibi yaptım çünkü çok utandım.

İçeri doğru tekrar girdim. Salonda Monopoly oynuyorlardı sanırım. Bir bardak su aldım ve tekrar odama çıktım. Odamdaki masanın üzerinde bir poşet dikkatimi çekti. İçini açtım.

Bunlar geçen gün aldığım mangalardı. Demek Naruto ha? Kapağı bayağı iyiydi. İlk ikiyi alıp Bakugou'nun odasına gittim.

Kapıyı tıklattım.

Bakugou: Kim o?

Ben: Benim Asya.

Bakugou: Gir.

İçerisi çok güzel erkek parfümü kokuyordu.

Bakugou: Dur bekle. Önce klimayı kapatayım.

Ben: Sevinirim.

İçeri girdim.

Bakugou: Bir sorun mu var?

Ben: Hayır sadece çok sıkıldım. Manga okuyorsundur diye düşündüm bu yüzden birlikte okuruz diye benimkileri getirdim.

Bakugou: Farketmez. Okuruz.

Ben: Tammam!!

Hafifçe gülümsedi. Çok tatlıydı.

BAKUGOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin