*Momo'nun anlatımıyla*
Asya gelene kadar uyumak istemiyorum. Çünkü saat geç oldu ve onu merak ediyorum. Sinemalar saat 22:00'da kapanır. Cidden bula bula en sonuncu filmi mi bulmuşlar? Ona bir mesaj atmalıyım.
-Nerdesiniz?
Geri mesaj gelmedi. Mesajı görmedi bile. Normalde telefonuna gelen mesajları şarjı bitmediği sürece hemen cevaplardı. Ama başına bir şey gelmesinden korkmuyorum. Çünkü yanında Bakugou var.
Bir dakika. Doğru ya! Bakugou var yanında. Ona mesaj atayım.
-Nerdesiniz?
-Evdeyim??
-NE? Arıyorum hemen açman gerek!
Evdeler miydi?? Neden o zaman sinemaya gideceğiz dedi? Belki de dönüşte onun evine uğramışlardır.
Bakugou'yu aradım.
Bakugou: Ne var?
Ben: Asya yanında mı?
Bakugou: Ne saçmalıyorsun sen?! O evden gideli 3 saat oldu.
Ben: NE?! Asya bana beni merak etme Bakugou ile sinemaya gideceğim dedi!
Bakugou: NE DİYORSUN SEN LAN?! NEDEN BÖYLE BİR ŞEY DEMİŞ Kİ?! ASYA HALA GELMEDİ Mİ?!
Ben: HAYIR GELMEDİ!
Bakugou: KAPAT ŞU LANET TELEFONU!! HAZIR OL ASYA'YI ARAYACAĞIZ!
Telefonu yüzüme kapattı. Hemen telefonumu çantama koyup aşağı indim. Bakugou 15 dakika içinde geldi.
Bakugou: ÇABUK OL GİDİYORUZ!
Ben: NEREYE?! ONU NEREDE BULACAĞIZ?!
Bakugou: BİLMİYORUM GERİZEKALI BİLMİYORUM! YÜRÜ!
Nereye gideceğiz bilmiyorum. Asya nereye neden gider ki?? Hem neden yalan söyledi anlayamıyorum!
Bakugou: Asya'yı bugün biri aradı.
Ben: Ne?! Kim aradı?!
Bakugou: Onu ben de bilmiyorum! Yanlış aradı dedi ama ondan sonra elleri titremeye başladı. İyice emin olmak için sordum ama... tch... AMA O KENDİ KENDİNE HER ŞEYİ BAŞARABİLECEĞİNİ SANAN GERİZEKALI İNAT EDİP DURDU!
Ben: O seni ve beni çok önemsiyor. Böyle şeyler söyleme!
Bakugou: BENİ UMURSUYOR DA BEN UMURSAMIYOR MUYUM GERİZEKALI APTAL?!?!!
Ben: Umursuyor olmasan burada olmazdın!
Bakugou: O ZAMAN KES SESİNİ!
Çok düşüncesizce bir şey söylediğimin farkındayım... Neler yapmam gerekiyor düşünmem gerek. Asya'nın nereye gittiğini nasıl öğrenebiliriz? Güvenlik kameraları gösterebilir... NE, EVET?! GÜVENLİK KAMERALARI!
Ben: BAKUGOU BENİ DİNLE! Bir bilgisayar yaratacğım! Sonra bu bilgisayarı sizin evin ve yakınlarındaki güvenlik kameralarına bağlayacağım! Oradan Asya'yı bulabiliriz!
Bakugou: HIZLI OL O ZAMAN!
Yaklaşık 5 dakika içerisinde bir bilgisayar yarattım. Şimdi buradaki güvenlik kameralarına bağlanmam gerekiyor!
Ben: BAĞLANDIM! Söylesene Asya sizin evinizden tam olarak saat kaçta çıktı??
Bakugou: Saat 6 buçuk gibi!
Ben: Tamam!
Saat 6 buçuktaki kayıtları izlemeye başladım. Burada
Asya, Bakugou'nun evinden ayrılıyordu. Bir sonraki güvenlik kamerasını açtım. İlerliyordu. Ama burası bizim evimize giden yön değildi. Bir sonrakini açtım. Bir bankta oturuyordu. Başını öne eğmiş telefonuna bakıyordu. Yaklaşık 20 dakika oturup ilerlemeye başladı. Alışveriş merkezine girdi. Hemen alışveriş merkezinin kameralarına bağlandım. Bir şeyler satın aldı. Dur nereye gidiyor!? Tuvalete gidiyor.Tuvaletten 5 dakika sonra çıktı. Üstündeki tişört aynıydı fakat altını değiştirmiş. Elinde eşyalar vardı. Onları çöpe attı?!
Diğer kameraya bağlandım. Avm'den çıktı. İlerliyordu. Hemen diğer kameraya geçtim. Burada da yaklaşık 100 metre ilerledi. İlerlerken arada telefonuna bakıyordu. Acaba konuma bakarak mı ilerliyordu?
En sonunda bir depoya geldi.
Ben: TAMAM GİDİYORUZ!
Bakugou: ÇOK VAKİT KAYBETTİK!
Koşarak ilerlemeye başladık. Bu depo aslında çok uzak bir yerde değildi. Yetişebiliriz. Fakat Asya orada mı emin değilim. Sonuçta bunlar 1 buçuk saat öncesine ait görüntüler...
Depo'nun önüne geldik. Bakugou kapıyı özgünlüğü ile paramparça etti.
O an gördüklerim... Bunu...
BUNU NASIL YAPABİLDİN?!