Momo? Bakugou? BURADA NE İŞLERİ VAR BUNLARIN?! BENİ NASIL BULDULAR?!?
Ben: SİZ BURADA NE HALT YİYORSUNUZ?!
Bakugou: SENİ ARIYORUZ GERİZEKALI?! BURADA NE BOK YİYORSUN SEN?!
Momo: BAKUGOU VİLLAİNLER BURADA!
Bakugou: İKİSİNİ BİRDEN Mİ HALLETTİN??
Ben: Evet zor olmadı. Ama Dabi ellerini çözebilir!
Dabi: YETER BU KADAR! Madem buradalar, daha iyi seçim yapabilirsin değil mi Asya?
Ben: SEN KES SESİNİ! BURADA ÜÇE İKİSİNİZ. SİZİ TEK BAŞIMA BİLE HALLEDEBİLDİĞİME GÖRE BURADA SONUNUZ ÖLÜM OLACAK!
Bakugou: NE SEÇİMİNDEN BAHSEDİYORSUN SEN İBNE?!
Dabi: SENİ ADİ PİSLİK!
Dabi ellerindeki buzları çözdü bu yüzden ben de kaçacağı sırada boynuna bir kesik attım. Fakat bunu umursamadan Bakugou'nun üzerine doğru gitti. Toga'nın buzları havanın sıcaklığıyla erimeye başlamıştı. Hemen son kalan gücümün yarısıyla onu 10 dakika daha tutabilecek kadar buzla etrafını sardım. Bundan sonrasını elimdeki bıçakla halledeceğim.
Bakugou: SENİN BURADAN ÖLÜNÜ ÇIKARACAĞIM!
Dabi: GEL DE GÖRELİM SENİ ADİ!
İkisi savaşmaya başlamıştı. Momo koşarak benim yanıma geldi.
Momo: ASYA?! İYİ MİSİN?!
Ben: ŞU AN BENİM NASIL OLDUĞUMUN BİR ÖNEMİ YOK! BAKUGOU'YA YARDIM ETMEM GEREK!
Momo: T-TAMAM! BEN DE EDECEĞİM!
Bakugou'nun ve Dabi'nin özgünlükleri birbirleri ile savaşmaları için uygun değil! Bakugou yanabilir!
Ben: MOMO! EĞER İŞE YARAMAK İSTİYORSAN BAKUGOU'YU BİR ŞEKİLDE BURADAN UZAKLAŞTIR!
Momo: SEN DELİRDİN Mİ? ELLERİN BUZA DÖNÜŞTÜLER! SENİ BURADA BIRAKAMAYIZ!
Dabi durdu. Bir portal açıldı. İçeriye Shigaraki girdi.
Shigaraki: Seni aptal! İşi batıracağını biliyordum!
Dabi: Çeneni kapat! Bunların geleceğini bilmiyordum!
Shigaraki: Her ne boksa! Yürü gidiyoruz.
Bakugou: SİZİN ÖYLECE KAÇMANIZA İZİN VERECEĞİMİ Mİ SANIYORSUN ADİ PİÇLER HA?!?
Ben: BAKUGOU SAKİNLEŞ! BIRAK GİTSİNLER!
Bakugou: SEN KARIŞMA!
Dabi: Kız arkadaşının sözünü dinlemelisin. Çünkü o gerçekten özel ve akıllı biri.
Bakugou: SENİ ADİ PİÇ SEN BENİM KIZ ARKADAŞIMA NASIL İLTİFAT EDERSİN İBNE?!?!
Bakugou bir patlama yaptı ama çok bunun için çok geçti. Portal kapandı. Shigaraki ve yanındaki villainler Toga'yı ve Dabi'yi alıp gittiler.
Bakugou başını öne eğdi.
Bakugou: Sen... SEN BİZE NE HAKLA YALAN SÖYLEYİP BÖYLE BİR YERE GELİRSİN HA!?!? SENİ DE GEBERTECEĞİM!
Momo: ASYA YA SENİ BULAMASAYDIK? BURADA NE İŞİN VARDI!?!? ÖZELLİKLE 2 TANE VİLLAİN İLE NE YAPIYORDUN?!?
Bakugou: O LANET TELEFONUNDA SENİ ARAYAN KİŞİ YANLIŞLIKLA FALAN DA ARAMADI DEĞİL Mİ HA?! KONUŞSANA LANET OLASI!
Ellerim buz tutmuştu. Üşüyorum. Ne desem bana kızgınlıkları geçerdi bana?
Bakugou: KONUŞSANA LAN!
Ben: Ben özür dilerim.
Bakugou: LAN DALGA MI GEÇ-
Momo: BAKUGOU DUR ARTIK! GÖRMÜYOR MUSUN ELLERİ BUZ TUTMUŞ SAVAŞMAKTAN GÜCÜ KALMAMIŞ! O BU HALDEYKEN AÇIKLAMA MI BEKLİYORSUN?!
Ayaklarıma baktım. Buz tutmuşlardı. Bir anda dizlerim boşaldı ve yere düştüm.
Momo: A-Asya?!??
Momo koşarak yanıma geldi ve ellerimi tuttu fakat aniden çekti.
Momo: B-Bakugou...
Bakugou: NE VAR?!
Momo: Asya'ya bir dokunur musun?
Bakugou hışımla geldi ve elini elime uzattı. Bana baktı. Şaşırmış gibi gözleri kocaman açılmıştı.
Bakugou: B-bu ne böyle lanet olası?!!
Ben: Neler oluyor?
Momo: O kadar soğuksun ki dokunmak çok zor!
Bakugou: MOMO! ARA ŞU TODOROKİ'Yİ!
Momo: Tamam!
Momo Shoto'yu aradı. Konum atıp acilen buraya gelmesini söyledi.
Ben: Bakugou.
Bakugou: Ne var?
Onu üzdüğümü biliyorum. Ona yalan söyledim. Ayrıca benim için endişelenmişti. Tamamen haklılardı.
Ben: Eğer size söylersem size zarar vereceklerini söylediler.
Nefes almakta çok zorluk çekiyorum. Acaba akciğerlerim de mi buz tutmaya başladı?
Ben: Bu yüzden size haber veremezdim. Gidip kendim ne istediklerini öğrenmem gerekti. Zaten biraz daha geliştiğimi anladım. Bu yüzden mutluyum. Çünkü hem Toga'yı hem de Dabi'yi-
Bakugou: NE KADAR GELİŞTİĞİN UMRUMDA DEĞİL ANLIYOR MUSUN?! BANA HABER VERMELİYDİN! BANA YALAN SÖYLEMEMELİYDİN!
Ben: Biliyorum... özür dilerim. Sadece size zarar gelmesinden korktum.
Bana sinirle baktı. Ne yapmalıyım bilmiyorum.
Bana yaklaştı ve kulağıma eğildi.
Bakugou: Beni çok korkuttun. Burada illa biri birini koruyacaksa bu kişi ben olacağım. Yoluma çıkma!