Duyuru / Vefat

965 34 0
                                    

Arkadaşlar çoğunuzun twitterdan,instagramdan,facebooktan ve daha bir çok yerden gördüğü gibi Kerem Bürsin'in dedesi vefat etti. hepimizin canı yanıyor. hepimiz üzgünüz. en çok da ailesi üzgün. 60 yıldır beraber yol aldığı eşi,çocukları,torunları... lütfen bir kaç saniyenizi ayırın ve öncelikle merhuma, daha sonra ardında bıraktıklarına dua edin. onca mention atıyoruz,taglar açtık ama emin olun ki en hayırlısı ve en iyisi bu olacaktır.

Neden sen tag açtın ,niye mention atıyorsun? , Adamı rahat bırakın bugün vb. şeyler diyenlere cevabım ise...

"Kimseyle kavga etmem ve amacım kesinlikle kötü bir şey değil. Geçen sene şubat ayının son günlerinde bende dedemi kaybettim. ailenin büyük torunu olduğumdan kardeşlerimi avutmak ve aynı zamanda aileme destek olmak bana kalmıştı. sürekli birinden beni teselli etmesini bekledim ama olmadı maalesef. insan böyle günlerde teselli arıyor. ve şunu da ekliyeyim. ben güç ,motivasyon kaynağı bulamazdım ve her gece yalnız kaldığımda ağlardım. bir gün dedem rüyama geldi ve ağlamamam için benden söz aldı. yani ölenler bizim üzüldüğümüzü biliyor. sonuçta onlar gerçek dünyaya gidiyorlar. lütfen sizde ölenlerin arkasından üzülmeyin ve teselli etmek için ne yapabiliyorsanız onu yapın. hastag açın,açılanlara destek verin,mention atın. abartmamak şartıyla tabi ki. allah aşkına 'ay şimdi cenazeye yağmur da gider öğk' diyen kim? Bu kadar da saçmalanamaz. eskiden bi ilişkileri olsa da olmasa da hande ablayla olduğu gibi yağmur ablayla da aynı seti paylaştılar. cenazeye kimin gidip gitmeyeceği bizi ilgilendirmez. kendinize gelin."

Bu arada biz de dediğim gibi bir hastag açtık. #BaşınSağolsunBürsin hastagimizdir. destek olursanız sevinirim. olmazsanız üzülmem. kendinize iyi bakın canlarım!

Fotoğraf MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin