Bölüm 13 "Aksel-Zeyno dayanışması her zaman galip!"

1.6K 87 11
                                    

Kuzularıııım hepinize merhaba. Babamın bilgisayarını boş buldum hemen yazıyorum bölümü . Önceden kurguladığım için hemen yazıyorum harf hatası kelime hatası veya herhangi bir hata olursa kusura bakmayın olur mu? Bu arada evet bilgisayarım daha tamirden gelmedi :( Neyse ben sizi bölümle baş başa bırakayım en iyisi ... 4000 görüntülenmenin verdiği mutlulukta heppppppinizi iyi okumalaaar bol bol yorum atın ki görüşlerinizi öğreneyim. Bana özelden mesaj atarak da fikirlerinizi belirtebilirsinniz ikirleriniz benim için hayatı önem taşır :)

Zeynep....

Karşımda Yağmur'u görüyorum tabi ki siz ne sandınız ki? Hemen yanına gidiyorum.

"Merhaba Yağmurcum :)" diyorum en saf ve temiz gülümsememle.

"Hayırdır Zeyno pek bi mutlusun öpüşmek sana yaramış anlaşılan!" kesinlikle şu an kıpkırmızı oldum arkadaşlar ! Arkama dönüyorum ve kerem in bizi izlediğini görüyorum arabanın içinde. Ona bi gülümseme atıp yağmuru kolundan tutup evin içine sürüklüyorum."Nerdesin sen!"

"Nerde olucam sevgilimin yanındayım!" oooo Zeyno açık açık konuşmaya başladı bence bu gün tarihe geçmeli!!!

"Hani bi arasan bi sorsan nolur?"

"Yağmur kızma . Uyuyup kaldım işte. Sonra uyandığımda Sayer malikanesindeydim. Kerem iğrenç iğrenç şakalar yaptı berbattı zaten hatırlatma ya."

"Hepsini bana anlatıyorsun. hemen!" Meraklı yağmur is back!

Dünü bugünü falan Yağmur'a özet geçiyorum ve sabah koşuma yine çıkamamanın verdiği huysuzluklar odama gidip duş alıyorum. Tabi sonra dooooğru stüdyo!!

"Günaydın!" diyerek giriyorum salak salak sırıtarak.

Aksel: Günaydın Zeyno naber?

-İyiiii harika süper ötesi sen?

Aksel: Sen sabah koşmadın mı? -Yuuuh nerden anladı?

-Nerden anladın be?

Aksel: Ben bilirim.

-Aman aman iyi.

Can: Heeeey!

-Can o elindekiler ne?

Can: Tabii ki sabah kahvaltım.

-Can onlarla 5 kişilik bir aile  hafta yaşar be!

Aksel: Yine sabah annen evlen falan diye başının etini yedi sen de erken çıktın ve fırına gidip ne varsa aldın dimi?

Can: Sen nerden biliyorsun be?

Aksel: Ben bilirim.

-Akselcim o ego çok yukarı çıkmış indirsene sen onu.

Son söylediğime Can gülüyor ama Aksel triplerde. e ama haklıyım yani!

-Tamam yavrum kızma sen bana kırdığımız kalbi tamir etmesini de biliriz evellallah.

Bu cümleyi kurup Aksel den makas alıyorum. Aksel'in ve Can'n surat ifadesini görmeniz lazımdı ama ahhahahahahahahha!

Aksel bi ara telefonunu alıp arkasını dönüyor ve fısır fısır konuşmaya devam ediyor. Şöyle bir diyalog olduğunu düşünsenize

Aksel: Alo polis bey burda bi deli var.

Polis: Neden fısıldayarak konuşuyorsunuz

Aksel: neden mi? Zeynooo gel bu polisle de benimle konuştuğun gibi konuş!!!

Ahhahaha ooof iyice saçmalamaya başladım ben tamam kızmayın canıııım!

Aksel: Birazdan gelicek katalog için mankenler.

Can: Kızlarda var dimi bu grupta?

-Can ne saçmalıyorsun sen?

Can: Saçmalamıyorum ya. Birazdan çok eğlenicez bence hahaha :D

Neden bahsettikleri hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama eğlence kısmını sevdim. Ben her zaman eğlenmeye açığım canım!

Yaklaşık 20-25 dakika sonra çekimler için kızlı erkekli mankenler stüdyoya grmeye başladı. Kıyafet konusunda onlara yardımcı olacak kişilerle beraber kulislere gittiklerinde bizde firma görevlisi ile fotoğraflar hakkında konuşuyoruz.

Sonbahar kataloglarınıseviyorum ya!

Aksel ile ayrı taraflarda makinelerimizin karşısına geçip fotoğrafları çekmeye başladık. Ben ikilileri çekiyorum Aksel teklileri. Bir kaç çiftten sonra gelen ikili şok olmamı sağlıyor.

-Kerem?

Kerem: Efendim güzelim?

-Hayırdır?

Kerem: Ahh güzelim ben sana söylemedim mi bende bu katalog çekimindeyim.

-Ha öyle mi?

Kerem: Evet canım.

-İyi bakalım.

Fotoğraf almaya başlıyorum. Kerem in yanına nasıl kız verdilerse artık keremin açık olan gömlek düğmelerinden tüm baklavalarını gördü,kesti,dilimledi hatta içindeki cevizleri bile... Tövbe tövbeee! Ben az önce sonbahar kataoglarını seviyorum mu dedim! Vurun beni en acilinden.

Kerem her ne kadar kıza pas vermemeye çalışsada kız o kadar sokuluyo ki çocuğa Kerem engel olamıyor. Ne vardı sonbahar kataloğunda kapalı kıyafetler olsa biraz kim ölür ki dimi !

En çabuğundan çekimleri bitiriyoruz ve firmayı mankenleriyle yolluyoruz. Kerem geçmiş karşıma pis pis sırıtıyor.

-Ne? Ne var!

Kerem: Nasılsın güzelim?

Şu an dolaptan sopuk bir sprite çıkarıp çalkalayıp çalkalayıp yüzüne doğru açıp işkence çektirmeyi o kdar istiyorum ki! Neyse sevdiceğime kıyamam ben yaaaaa :(

-İyiyim Kerem sen nasılsın ?

Kerem: İyiyim bende. İşte ortam falan harikaydı az önce de.

Kıskanmıyomuş gibi yap zeynep. Küçük düşürme kendini. Sakin ol.

-Evet evet süperdi. Aksel sen de görmüşsündür bir çocuk vardı hiiii. Saçları ne kadar güzeldi onun öyle gür gür dimi?

Aksel: Gördüm Zeyno görmez olur muyum. Sana da abya baktı o ya

- Ay gerçekten miiii :D

Şu an Aksel e binlerce dua ettiğime emin olabilirsiniz Yemişim kadın dayanışmasını. Aksel - Zeyno dayanışması her zaman galiptir yeah! Ne diyorum ben yaaa.

Kerem: Ha-hangi çocuk o bizim ajanstan mı ismini biliyor musunuz fotoğrafını gösterin .

-Kerem?

Kerem: Ne ? Ne var!

-Nasılsın hayatım?

Can: Zeyno vurdu ve gooool!

Can'ın bu cümleyi kurmasıyla Kerem hariç hepimiz gülmeye başlıyoruz. Ben ne dedim. Aksel-Zeyno dayanışması her zaman galiptir !!!!!

Bölüm çok kısa oldu farkındayım affedin ben bölümü yazarken kardeşim uyandı ve bilgisayarı O'na vermek zorundayım. Normalde kavga çıkardı ama bugğn kendisi hasta kusura bakmayın sizi seviyorum. Bu arada çok çok çooooook sevdiğim arkadaşım Ekin bir arkadaşı ile yeni bir hikayeye başlıyormuş şimdi O'nun bana yazdıklarını aktarıyorum.

"Yakında wattpadte arkadaşımla ortak açtığımız hesapta bi Zeyker hikayesi yazacağız. Evet,ilham dizi bittikten sonra geldi ama ben seveceğinizi düşünüyorum. wattpad.com/EcEkin hesabımızın ismi ve hikaye Eylül'de sizlerle!!!"

Fotoğraf MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin