" Evet sayın seyirciler bügunlük süremizin de sonuna geldik. Aysu Hanım ve Ferit Bey'in sohbet odasındaki sohbetlerini yarın sizlerle paylaşacağız. İyi günler! "
Şşş. Korkulacak bir şey yok. Sizin tanıdığınız Zeynoyum ben hala. Sadece Aksel'e sevgili yapma derdine düştüm. Sap sap takılmasın çocuk her seferinde. Hayır rahatsız olduğumdan değil çocuk yıllardır arkadaşım ama onun da ihtiyacı var artık. Son çare izdivaç programlarını inceliyorum şöyle hayırlı bir kısmet için. Aslında bunu Yıldız Teyze nin yapması lazım ama...
"Zeyneeeeep!" diye bağıra bağıra iniyor merdivenlerden Yağmur
"ooo Yağmur hanım şükür uyandırana... "
"Saat kaç oldu?"
"6 falan olmuştur heralde. Nasılsın iyimisin atabildin mi yorgunluğu "
"Hayır Zeyno ya hala turşu gibiyim. "
"Ayyy turşu dedin de acıktım. Hadi yemek yiyelim. Sizi bekledim ben. Melis de uyanık zaten de odasından çıkmıyo sanki farketmedim. "
"Nerden farkettin kız"
"Whatsapp da Online hanımefendi. Barışla mesajlaşıyo kesin. Hahhahaha "
Sesimizi duyan Melis de aşağıya iniyor ve beraber mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başlıyoruz. Hepimiz en Son teknede kahvaltı yaptık sonra eve gelince eşyaları yerleştirip derin uykulara daldık malum...
"Eee abla şimdi napıcaksın?" Diyor Melis çatalbıçakları masaya yerleştirirken.
"Neyi ne yapacağım Melis?"
"Bence Aksel abi seni yarın deli gibi çalıştırıcak"
"Sen hiç ablanın işten şikayet ettiğini duydun mu Meliscim?" diyor Yağmur yemekleri tabaklara doldururken. Bende masaya salatayı yerleştiriyorum ve soframıza oturuyoruz.
"Kesinlikle haklısın Yağmur. Bak Melis her be olduysa oldu her ne yaşandıysa yaşandı artık geçti bitti hepsi. Ben bu gece bu tekneyi buraya getirirken kafamdaki tüm üzüntüleri,sıkıntıları denize attım. Yok ettim onları anlayacağın. Eski ablan var artık karşında. Yaşananları unut sen de canım benim. Neden bu saçmalamaya başladı deme konuyu buraya getireceğini biliyorum zaten. Boşver Aksel çalıştırsın beni. Aylardır Canla beraber bir şeylerin üstesinden geliyorlar biraz yükü almam şart zaten."
"Tamam abla"
"Aaaay yeter tamam aylar sonra evine gelip akşam konuşmanı yaptığına göre yemeğimizi yiyelim ve bizimkileri arayalım" diyor Yağmur baygın gözlerle bize bakarken. İsyankar şey nolucak :)
"Neden biz arıyormuşuz bakalım?" Diyorum Yağmura tamamen sert bir şekilde bakarken
"Neden aramayalım ki?"
"Saçmalama Yağmur. Hep biz mi arıcaz canım a a olur mu öyle şey? Biraz nazlı olur insan ne bu böyle canım! "
"Fazla naz aşık usandırır ama ?"
" Bugün yediğin hurmalar yarın kıçını tırmalayabilirde yağmurcum. ben keremi sen canı melis barışı arasın çıkaralım tepemize ohhh işe bak!"
"Abla? Benim bilmediğim feminist bir yanın mı vardı senin?"
"Saçmalama Melis ne alakası var. Doğru olan bu."
"İyi tamam bakalım öyle olsun Zeynep aramayalım kimseyi. "
Yemeği bitirdikten sonra ortalığı toplayıp salona geçiyoruz. Yağmur her zamanki gibi haberleri açarken Melis de ders çalışmaya başlıyor. Benimse tek bir işim var. Aksel'e kız bulmak!
Tableti açıp arkadaşlarımla yazışmaya başlıyorum...Güzin ablaya benzemiyorum dimi?
"""
Canlarım kısa yazdığımın farkındayım ama diğer hikayeme yoğunlaşmış durumdayım şu anda. İsmi kayıp plak. belki ilginizi çeker ne dersiniz? Sizi seviyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
Fiksi UmumAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...