Buraya karalanan bir şeylerin birileri tarafından beğenilmesi o kadar güzel ki....
Yorumlar artıyor, vote 1k yı geçti ve ben çok mutlu oldum. hep böyle devam eder inşallah.
Bölüm HanKeristol_1332 isimli okuyucumun. geçen bölüme yaptığı yorum o kadar hoşuma gitti ki bölümü ona vermek istedim umarım beğenirsin canım 😘😘😘
Ayrıca bana yazarcığım diyen ilk kişi. Seni de unutmadım 🙈 fbnur907 isimli okuyucum. bölümü sana da ithaf ediyorum 😘😘😘
Lütfen sizlerde elinizden geldiğince vote verin yprum yapın. insan gerçekten mutlu oluyor :)
Not: kapağımız değişmiyor canımlar!
•••
"Ekin!"
Tamam, tahminler doğru. Kadraja giren sevimlimin ismi ekin.
Neşeyle keremi arıyorum hemen.
"Kerem bodrumdan ekin o!"
"Aaa hadi ya. bende nerden tanıdık geldi diye düşünüyordum"
"Ayy onu arıcam dur şimdi kapa.."
"Tamam güzelim sakin."
Keremle aramayı bitirdikten sonra ekinin numarasını rehberden buluyorum ve arama tuşuna basıyorum. çalıyoooor, çalıyor ama açan yok . of ekin!
Hemen bizimkilerin yanına dönüyorum.
"İşte adaşımda geldiii!"
"Hahahha zeynep hanım 🙈"
Biraz daha sohbet etikten sonra zeynep hanımı, mehmet beyi ve diğer ekibi yolluyoruz. akselle beraber direk düzenlemelere geçiyoruz.
Bilgisayarların başına geçtikten sonra makinelerden aktarılan fotoğrafların olduğu klasörü açıyoruz ve düzenlemelere başlıyoruz. akselin çektiklerini ben, benim çektiklerimi aksel düzenliyor.
"Zeyno ya ben çok heyecanlıyım."
"Niye aksel?"
"Ne bileyim ya. Edaya karşı bişey hissediyomuyum bilmiyorum."
"Edayla tanıştıktan sonra diğer kızlara olan ilginde bi değişiklik oldu mu?"
"Olmaz mı! Başka kızlar sıradanlaştı ama edayı görünce elim ayağım karışıyo. soğukkanlı olayım diyorum ama zorlanıyo gibiyim. bi ad da koyamıyorum bu şeye."
"Zamanla koyarsın belki ne bileyim"
"Bilmem ki zeyno. zeyno!"
Tahmin ettiğiniz gibi aksel çığırarak ismimi söylüyor.
"Ne var aksel dibindeyim niye bağırıyosun!"
"Sen bunları ne ara çektin?"
Akselin ekranına baktığımda son anda farah zeynep hanımın isteğiyle çektiğim fotoğrafları görüyorum.
"Kapak kızımız kadrajdan çıkmak istemedi bizde keyfi çektik canım."
"Hayranım senin bu çekimlerine zeyno. harika olmuş. dergiye bunları yollayalım beğenirlerse bunlardan kullanırız."
"Sen karar ver. bu arada sen de bi kaç fotoğrafta olağanüstü bi kadraj yakalamışsın."
"Teveccüünüz zeyno hanım."
"Hahahah aksel ya hahahah"
Bir kaç saat içinde işimizi bitiriyoruz ve stüdyoyu kapatıyoruz. bizden önce çıkan can büyük ihtimal eve gitti yağmurcuğunun yanına. ben de kuaföre uğramak için arabama atlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
Ficción GeneralAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...