Hepinize kocaman merhaba canımlar umarım beni özlemişsinizdir. İnternet bulduğum zaman yayınladım hemen yazdığım bölümü. Geldiğimde voteların az da olsa artması sevindiriciydi doğrusu ama bence bu bölüm vote ve yorum rekoru kırabilir. neyse çenemi hemen kapatıyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
Not: aşiret , töre tarzı hikayeler okumak isterseniz arkadaşımın yeni yazmaya başladığı bir hikayeyi sizlere önermekten mutluluk duyarım. Takipte kalın :)
•••
Mutfağa gittiğimizde yerdeki cam parçalarını ve pastayı görüyoruz.
"Ya kerem ben çok özür dilerim." diyor aksel kereme bakarak. kereme döndüğümde gözlerinden fışkıran siniri görüyorum.
"Yi kirim bin çik izir dilirim" diyor dişlerinin arasından. " Her neyse sevgilimin gününü mahfetmeyin!"
Beni omzumdan tutuyor ve döndürüyor. Yağmur,Melis, Eda ve Aksel mutfakla uğraşırken ekin,ceren,buse,dila,betül,bora,tuna,barış,can,kerem ve ben ' bu arada sayarken bile yoruldum' koltuklara geri dönüyoruz.
"Zeynep her döndüğünde bu kadar güzel bir parti olacaksa arada yollayalım biz bunu Bodrum'a" diyor ekin ve kerem hariç herkes gülüyor.
"Yeni tanıştık ama her an seni boğabilirim ekincim." diyor şakacı bir ses tonuyla ama gitmemin konusu bile açıldığında gerildiğini bilmek güzel sanırım :)
"Oooo tamam enişte bey al zeynebin senin olsun" diyor ekin ve hepimiz gülüyoruz.
"Offf bu ne biçim parti yaaa!" Diyor betül ve nurella taklidi yapmaya başlıyor. herkes tiksintiyle bakıyor tabi.
"Hadi oyun oynayalım!" Diyor can aniden fırlayarak.
"Ne bu şiddet bu celal can ?" Diyor kerem gülerek. "nedir fikrin?"
"Düşünüyorum,düşünüyorum... Buldum! Twister dance!"
"Hımmm ." diyorum düşünceli bir tavırla. şimdi evet desem... bu elbiseyle rahat edemem bi kere. Yağmur durumu anlamış olacak ki hemen atılıyor.
"Ya saçmalama can böyle güzel bir akşamda daha güzel şeyler yapabiliriz."
"Ne gibi mesela yağmurcum?" Diyor can tekrar yerine oturarak.
"Dışarıya çıkalım. Deniz kenarında güzel yerler var. Eğlenmeye devam edeceğimiz güzel yerler."
Herkes onaylayınca üzerimize bir şeyler alıp dışarı çıkıyoruz.
Önde Canlar arkada biz ve bizim arkamızda akseller olmak üzere grup halinde arabalara binip yola çıkıyoruz. onca kişi anca sığdık zaten :)
Canların arabası bir barın önünde durunca biz de duruyoruz.
"Kırk yılın başı can güzel bir mekan seçti değil mi güzelim?" Diyor kerem yamuk gülümsemesini yüzüne takıp.
"Aynen hayatım hahhah"
Hep beraber bara giriyoruz ve bir kaç bar masasını birleştiriyoruz.
"Evvvet baylar ,bayanlar ve merdivenden kayanlar. Ne içiyoruz?" Diyor can salak salak gülümserken.
"Shut atalım mıııı!" Diye atılıveriyor hemen yağmur. ah benim saf ve temiz arkadaşım nerlere gitti!
"Bana uyar valla " diyor tuna. diğerleri de onaylayınca can bar kısmına doğru ilerliyor.
Bir kaç dakika sonra can elinde kocaman bir tepsi üstünde shut bardağı yanımıza yaklaşıyor. limonlar ve tuzlar da var tabi...
Hepimiz bardaklarımızı elimize alıyoruz ve aynı anda shut atıp limonlarımızı emiyoruz. Betül dışında herkes içkiye alışkın olduğundan betülden gelen tepki hepimizi güldürüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
Fiksi UmumAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...