Bölüm 10 " Düşünceli Sayer "

2.5K 103 14
                                    

"Herkese Merhaba. Ben yazarın bir arkadaşı. Yazarımız şu an bölüm paylaşacak durumda değil ama yazdığı bölümleri taslak olarak kaydetmiş siteye. Ben de şimdi sizlerle paylaşıyorum çünkü benden rica etti. Atılan yorumlara da cevap benden gelicek.  Bu kelimeler dışında bölümdeki hiç bir şey bana ait değildir belirteyim. Ayrıca ben okudum harika bir bölüm olmuş sizin de beğeneceğiniz düşünüyorum. Bolca vote ve yorum fırlatın ki yazarımız gelince mutlu olsun. Koyu yazılar yazarınızın hikayeye kendi eklediği notlarıdır. Şimdilik hoşçakalın."     

Yorum ve votelar hızla artıyor millet. Her geçen gün artması bana acayip bi yazma isteği veriyor açıkcası. Yorumlar özellikle beni delice mutlu ediyor çoğalması,içerikleri falan :D  Açıklamayı bugün kısa tutuyorum umarım yeni bölümü beğenirsiniz sizi seviyorum :D

Bu bölümü son iki bölümde benden yorumlarını esirgemeyen bursinbenimse 'ye ithaf etmekten büyük mutluluk duyuyorum Umarım beğenirsin hayatım iyi okumalar!!!

İthaf isteyenler lütfen belirtsin . İsteyen olmadığı zaman da yorum atan kuzulardan seçeriz. :D

-Zeynep...

Kerm'in ismimi söyledikten sonra bana bakıp öylece donmasıyla ben de O'na kilitleniyorum. çocuk resmen beni süzüyor a dostlar inanabiliyor musunuz!!! Can'ın sesiyle kendime geliyorum ben ama Kerem hala Offline :D

"Oooo kardeşim hoşgeldin!" -diyor Can ve hemen Kerem'in yanına gidip ona sarılıyor. Can ın nefes kesici sarılmasıyla anca Kendine gelebiliyor Kerem Bey!

"Ho-hoşbulduk Kardeşim" diyor Kerem kekeliyerek. Bi saniye bi saniye Kerem ile Can nerden???   Kerem ve Can ayrılıp bizim yanımıza geliyorlar. "Herkese Merhaba!" diyor Kerem o muhteşem gülümsemesini yüzüne yerleştirip.

"Merhaba Kardeşim hoşgeldin." diyor Aksel ve tokalaşıyorlar.

"Hoşgeldin." diyor Melis ve Barış aynı anda. Gülüyoruz abi hepimiz.

"Hoşgeldin Kerem :)" diyor Yağmur da hemen. 

"Hoşgeldin :)" diyorum ben de tebessümümü ekleyip ama eminim kızardım!

"Siz . Siz tanışıyor musunuz?" diyor Can şaşkın şaşkın bize bakarken. 

"Can sen gerizekalı mısın?" diyoruz Keremle aynı anda. Sonra birbirimize bakıyoruz ve gülüyoruz. Eee akıllı insanlar aynı şeyi düşünürmüş Kirim! Aman ne diyorum ben yine ya?

"Ne alakası var abi?" diye atlıyor Can hemen. 

"Offf Can!" diyor Kerem gözlerini devirip. Sonra bi bana bi Aksel'e bir de Can'a bakıyor."Sizin stüdyo dimi burası? Üçünüzün? Zeynep Can'ın o kulüpten arkadaşı?"

"Kerem sen gerizekalı mısın abicim?" diyor Can ve biz kahkahalarla gülmeye devam ediyoruz ...

1 SAAT SONRA...

"Zeyneeep!"

"Efendim Can!"

"Gel artık hayatım(Dizide de Can zeynebe hayatım falan diyor yalnış anlamayın)"

"Geliyorum Can amma acele ettin ya!"

Evet sayın seyirciler yaklaşık bir 5 dakika sonra Can Aksel ve Ben elimize mikrafon alıp açılış konuşmamızı yapıcaz ve bizi bugüne kadar destekleyen bir kaç kişi eşliğinde kurdeleyi kesip makineleri elimize alıcaz. Tabi ki tüm gece fotoğrafları biz çekmicez ama elimizde makinalarımız biraz dolansak fena olmaz ha?

Fotoğraf MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin