Youuuuw canlarım nabersiniz? Tam 432 görüntülenme olmuş şıllaklar harikasınız. Votelar da yükseliyo mutluluktan çığlık atabilirim. İnsan böyle şeylr olunca ne kadar mutlu oluyormuş öyle. Sizi çoook seviyorum. Önceden paylaştığım fikrim hakkında ayrıntılı bilgiyi twitter da @zeykersayer9 hesabında bulabilirsiniz :) İyi okumalar ... Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum :)
-Kerem
"Okan bey ne diyorsunuz siz? Kolumu bırakır mısınız?"
"Ne dediğimi gayet açık ifade ettim Kerem. " -you gonna be keering me?!
"Her çalışanınızı böyle koruyup kollar mısınız Okan bey?"
"Evet ya da hayır. Sen sana söyleneni yap yeter! "
"Ben kimseden emir almam. Sizinle bir iş yaptık ve bitti artık benim üzerimde hiç bir şekilde söz sahibi olamazsınız! "
"Öyle bi olurum kiii!" -dedi ve elini kaldırdı. Bana vurmadan tuttum ve delice sıktım
"Sen daha benim kim olduğumu anlayamamışsın Okan! Sen kimsin ha? Defol git burdan yoksa seni doğduğuna pişman ederim!" Okan sertçe sıktığım kolunu zorla elimin arasından çekti ve kızgın bir bakış atarak arabasına binip gitti. Bu adam tam bir orospu çocuğu!
-Zeynep
Kerem in ardından hemen Okan Bey 'in evden çıkması beni biraz şüphelendirse de umursamadım. İş için bir şeyler söyleyecek olabilir sonuçta. Gerçi Okan Bey bizimkilerle neden eve kadar geldi o da merak konusu. Sonuçta eskiden işyerinde geçmiş olsun derdi biterdi...
"Zeynep çorbayı Kerem mi yaptı?" Yağmura baktığımda meraklı bakışlarla beni süzüyordu.
"Evet hanımefendi siz iki kız beni hasta hasta bıraktınız çocuk duymuş gelmiş yardım etti. " Atarlı Zeyno Mod on
"Ben sana ihtiyacın olursa ara demedim mi ama? " Hemen karşılık ver zaten yağmur aferin yavrım
"Amaaaan boşver artık"
Yatak yorgan ne varsa el çabukluğu ile toplayabildiğim kadar topladım ve odama çıktım. Tabletimi elime aldım. Kulağımda kulaklıklarım Facebook tan Kerem in fotoğraflarına bakıyorum.
O kadar güzel gülüyor ki. Şaşkın hali,sinirli hali,mutlu hali... Hepsi birbirinden yakışıklı,hepsi birbirinden güzel. Kızlarla çekilenlerde Kızları boğmak istiyorum. Şıllaklar nasıl yapışmışlar vantuz gibi.Ama bunların hiç bir önemi yok. Kıskanıyor musun sen Zeyno?
Ne kıskanıcam be allah allah?!
Kendini kandırma faydası yoook!!
İç Sesimden nefret ediyorum. Kesinlikle iç sesimden nefret ediyorum...
Sabah 4:30
Eveeet yeni bir güne daha merhaba. Bugün bu saatte uyanabildiğime o kadar seviniyorum ki. Sanırım iyileştim iyileşmesem bu kadar güçlü hissedemezdim kendimi öyle değil mi?
Hemen eşofmanlarımı giydim. Bugün dünün acısını çıkarmam lazım yoksa Kilo falan alırım. Aman ne kilosu alcam be saçmalıyorum ben de.
Koşa koşa aşağıya indim ve televizyonun sesiyle oturma odasına yöneldim. Biri şu melise televizyon izlerken uyuyup kalmamasını hatırlatabilir mi acaba? Koltuğun kenarındaki ince battaniyeyi üstüne örttüm ve sessizce evden çıktım. Ayakkabılarımı bağlamak için eğildiğimde paspasın üstündeki zarf dikkatimi çekti. Üstünde adım yazıyordu. Açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
General FictionAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...