Herkese kocaman bir merhaba. Evdeki herkes uyuyunca Laptop elife kalır elifle hemen yazmaya başlar. Hatam olursa şimdiden hepinizden özür dilerim. Bu bölüm için ithaf yok maalesef ama gelecek bölümler için ithaf isteyen olursa yorum atabiliiiir.
Arkadaşlar ayrıca Lütfen yorum atın görüşler benim için çok önemli isterseniz kızın bana hakaret edin ama yorum atın nolur seviyorum sizi.
Zeynep...
Not: Kesinlikle bir erkeğe onun kızacağı bir şaka yapmayın.
Stüdyo da Kerem'e Akselle bir olup yaptığımız minik şaka(laf sokma da olabilir şşş) dan sonra stüdyodan Can ve Aksel in gitmesiyle Kerem ile yalnız kalıyoruz. Kerem hala konuşmadı.
Erkekler kendi aralarında whatsapp grubu açıp kızları çekiştiriyolar ya kızlar öyle trip atar böyle trip atar diye. Külliyen yalan be!
Kerem in şu an bana attığı tribi tutmaya kalksam benim kırılır. Tamam bu iğrençti
Ama gerçekten şu an takmıyorum. Arada bakıyor bana ama kafasını çeviriyor hemen. Ben de pas vermiyorum ama gerçekten çok sıkıldım. Bir sayer ne hasar trip atabilirmiş onu kanıtlıyor şu an bence Kerem.
"Kereeeem " diyorum sesimin tonuyla biraz oynayıp. Cevap verir mi?Kocaman bir hayır! "Kerem ben bulaşıkları yıkayacağım"
Şimdi görürsün sen Kerem Sayer!
Lavabonun karşısına geçip bulaşıklaru yıkıyorum. Daha doğrusu yıkıyormuş gibi yapıyorum. Bir süre sonra en küçük parçayı elimden atıp çığlığı basıveriyorum.
Ben elimi sımsıkı tutarken zaten arkamda olan Kerem hemen yanımda bitiyor ve O elime odaklanmışken ani bir atakla dudaklarına yapışıyorum. İlk başta karşılık vermese de sonradan bana eşlik ediyor. Uzun bir öpüşmenin sonunda kulağına fısıldıyorum.
"Sakın bir daha bana trip atma Sayer"
*******
Eve geldiğimde evde kimseyi bulamamanın şerefine büfeye inip bira alıyorum ve terasa çıkıp serin hava eşliğinde içmeye başlıyorum. Bugün yoruldum ve canım bişiler yapmak istiyor napabilirim yani?
Odama gidip gitarı alıyorum ve terasa geri dönüyorum. Gitar,bira ve yıldızlar. Bence şu an başka hiç bir şeye ihtiyacım yok. Tabi Kerem de burda olsaydı iyi olurdu. Neyse artık bakalım böyle idare edicez.
Biramdan bir yudum daha alıp çalmaya başlıyorum en sevdiğim şarkıları...
Şarkı yı bitirmemle alkış seslerini duymam bir oluyor. Terasta ayağa kalktığımda yan apartman sakinlerini ve aşağı eğildiğimde Dudu teyzeyi görmem bir oluyor. Yine mahalleye konser vermişiz ya la!
"Zeynep kızım sen bi pavyon da şarkıcı olsana ya!" diye bağırıyor Dudu teyze aşağıdan. E yuh yani kötü yola ittiriyo beni pavyon ne ya. bir de bağırıyor. şeytan diyo bir kova suyu aşağı döküver. Eee sonuçta biz küçükken az su yemedik tepelerden
"Övgülerin için sağol dudu teyzeee " diye bağırıyorum ben de aşağıya doğru. Sonra da gitarla boş bira şişelerini alıp içeri geçiyorum.
Odamda uykuya dalmaya çalışırken açılan kapı ile irkiliyorum.
"Yağmur? Melis?"
"Benim ablaa "
"Odama gel"
"Noldu abla? "
"Melis saat kaç? Nerdesin kızım bu saate kadar?"
"İşim vardı abla"
"Ne işi ablacım?"
"İş işte boşver abla "
"meliiiis! "
"söyliyeceğim ama kızma"
"pazarlık yapma"
"Ben...."
kısa biliyorum kızmayın idare edin nolur kendi bilgisayarım olsun uzzzzzzun uzun gelecek bölümler sabır... bol yorum atın nolur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
General FictionAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...