Herkese kocaman bir merhaba arkadaşlar. Hikaye nasıl sizce? Eğer ne kadar ayrı kalacak Zeyker birleştir şunları diyenleriniz varsa spoiler gibi olmasın ama Kerem in Zeynep i bulması yakındır. Buarada neden Zeynep e bu kadar ağırlık veriyorsun diyenleriniz varsa. Bazen hikayenizde kendinizden farklı bir karaktere hayat verirsiniz ama bir zaman sonra kendinizi de yansıtırsınız. Yalnış anlamayın Bodrum a kaçmadım. Her neyse :)
Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Yorum ve vote ları eksik etmeyin rica ederim. :)
İthaf isteyenler yoruma lütfen :
Zeynep...
Arkamı döndüğümde gördüğüm kişiyle ne olduğumu şaşırıyorum.
"Zeynep! "
"A-Aksel! "
"Nerdesin sen ya!"
Aksel bana şu an o kadar kızgın gözlerle bakıyor ki. Kızgın,şaşkın...
"Aksel sakin ol. Otur konuşalım. "
"Oturmıcam Zeynep. Ya günlerdir ne halde olduğumuzdan haberin var mı. Delirdik ya bi-" sözünü kesiyorum.
"Eğer şu an beni dinlemezsen Aksel,hayatın boyunca beni göremezsin"-Aksel bu çıkışım karşında donarken kızlar şaşkın şaşkın bana bakmakla meşguller.
"Aaa şey Zeynep biz toparlanıp Tuna lara bakmaya gidelim." diyor Betül hemen çantasını toplamaya başlayıp.
"Aynen aynen şimdi iki saat gelmez bunlar" diye onaylıyor Ceren de. Hemen apar topar gidiyorlar zaten. Aksel de masaya oturuyor O'na bir meyve suyu getiriyorum.
"Zeynep. Ben sorucam sen cevaplayacaksın tamam mı?"
"Tamam"
"O gün. Kerem kaçırıldı diye Can ı arıyorsun,ifade veriyorsun ve bayılıyorsun. Biz hastaneye geliyoruz Zeynep yok. Bundan başla istersen? "
"Tamam. Hastaneden çıktım çünkü Kerem benim yüzümden kaçırıldı O nu bulması gereken kişi bendim. Eğer şu an beni anlamazsan anlama. "
"Hadi bunu anladım diyelim. Kerem İ buluyorsun bir şekilde ve Okan ı etkisiz hale getirip kerem i hastaneye yetiştiriyorsun. Neden sevdiğin insanı yalnız bırakıyorsun sen ya!"
"Yalnız bırakmadım. Hep yanındaydım. "
"Nasıl yanındaydın yalan söyleme"
"Ben asla yalan söylemem Aksel beni benden iyi tanırsın. Neden buraya geldiğimi de söylemem, Kerem in nasıl yanında olduğumu da. Sen de onlara benim yerimi söylemiceksin. Beni nasıl buldun bilmiyorum ama yerimi kimseye söylemiceksin. "
"Saçmalama Zeynep. Ben seni götürmeye geldim. "
"Nasıl ya!? Sakın bana herkesin benim burda olduğumu söyleme. "
Flashback...
Dün...
Aksel...
Can ile stüdyodayız her zamanki gibi. Bir katalog çekiminin daha sonuna geldik. Zeynep i sordular yine. Bu kızı bir bulursam var ya. Can ın arkasından mutfağa doğru ilerliyorum. Telefonumun çalmasıyla durup arka cebimden telefonumu çıkarıyorum. Barış...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
General FictionAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...