Bölüm 18 "Emrivaki bi parti "

1.3K 81 9
                                    

Herkese Merhaba bu bölüm 23 ağustos tan :) umarım gidişat iyidir yorumlarınızı ve votelarınızı benden esirgememeniz dileğiyle...

İthaf isteyen bana bildirsin pliiiiiz

Bölüm de elif_bursin adlı adaşıma geliyor. Umarım beğenirsin kuzucum. Mobilden ithaf olmuyo ama en yakın zamanda bilgisayardan da ithaf yapıcam :)

Zeynep...

Hala bizim grupla adını bilmediğim barlardan birindeyiz. İrem ve Ceren şu an karşı masadaki çocukları kesmekle meşgul. Allahım bana bu kızların kafasından ver her gece farklı çocukları kesiyorlar ya. Döner bıçağıyla değil ama. Tamam iğrenç espriydi sustum.

Bora ve Tuna ise Ceren ile İrem in çocukları kesmesine engel olmakla meşgul. Erkek değil mi hepsi böyle bunların. Her neyse.

Dila ve Ekin şu an barda ne kadar vodka limon ve tuz varsa tepsiye doldurtmakla meşguller.

Bet mi? Yani betül ama ben Bet demeyi tercih ederim. Şu an benim yanımda beni dürtüyo neyse kafamdaki düşüncelerden sıyrılma vakti geldi sanırım.

"Dünyadan Umut'a Alooo?"

"Umut'tan Bet'e ne var yaaa"

"Kızım iki saattir dürtüyorum nerdesin ya"

"Burdayım tamam a aaaaa"

Dila ve Ekin in getirdiklerini hemencecik bitiriyoruz ve hesabı ödeyip çıkıyoruz bardan.

İskelede biraz yürüyüp  sahile geldiğimizde şezlonglara kuruluyoruz.

"Eee baylar bayanlar susacak mıyız böyle hadi bişiler anlatalım birbirimize " diyorum hemen. E napayım sıkılıyorum

"Ne anlatalım Umut ne istersin " diyor Tuna yattığı şezlongtan kalkıp. Hemen yanına Bora oturuyor Zaten. Bir şezlongta da Dila,ceren ve ben varım. Diğerinde de betül, İrem ve ekin.

"Valla onu ben bilemicem canım sen karar ver" diyorum sırıtarak.

"Şimdi ben sana şöyle anlatayım. Zaten biliyosun hepimiz İstanbul dan geldik. Dila benim liseden arkadaşım. Dila Betül ve Ekin ile tanışıyo ve sonra biz tanışıyoruz. Tuna da sonradan Betül aracılığı ile katılıyor gruba. İrem ve Ceren de sen gibi bu yaz tanıdığımız ama iyi ki de tanıdık dediğimiz arkadaşımız. " diye sözü ele alıp teker teker anlatıyor Bora. Bazen düşünmüyor değildim ama şimdi karar veriyorum ismim konusunu onlara anlatmaya. Çünkü ne olursa olsun onlar bana bu kadar kısa sürede güvendiler. 

"Size bir şey söylicem arkadaşlar. Bu kadar kısa sürede beni aranıza almanız ve hepinizle aramda bulunan sıcaklık bir Hatamın farkına vardırdı beni. Birincisi ben bodrum a bir tatil için değil bazı şeylerden kaçmak için geldim. İkincisi adım Umut değil Zeynep..." diyorum ve istemsizce akan gözyaşımı silip başımı öne eğiyorum.

Biri başımı kaldırdığında bunun Bora olduğunu onu karşımda gördüğümde anlıyorum tabi ki...

"Şşş Zeynep bunda utanılacak bir şey yok. Bunu bize erkenden söylemen iyi oldu canım benim" diyor ve ellerini yüzümden çekip yerine oturuyor

"Kesinlikle hayatım. Her insan bazen kaçmak kafa dağıtmak eski hayatını silip yenisine başlamak ister. Sen bize güvenip kendini açtın önemli olan bu. Her şeyin temeli güvendir zaten" diyor Ceren ve yanımda olmasının verdiği amaçla bana kocaman sarılıyor. Dila da arkamızdan sarılıyor. Betül ekin ve irem de sağımızdan solumuzdan sarılıyor bize. Bora da katılıyor sevgi yumağımıza. Tuna da katılınca ağırlığa dayanamıyan şezlong devriliyor ve herkes benim üstüme düşüyor.

Fotoğraf MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin