Bazen kendime gerizekalı demeden edemiyorum. Afilli gerizekalıyım ben valla. Neden diye mi soruyorsunuz? Geçen bölüm 20k yı geçen okunma yüzdem vardı. Sonra ben duyuruları falan sildim ve böyle olunca okunmam küt düştü! Yani bu kız gerizekalılaştı demeyin sizde ben gibi.
Açıkcası moralim düştü ama önemli değil. Sizler gibi okuyucularım olduktan sonra sırtım yere gelmez benim. Gerçi siz de bana kızıyorsunuz biliyorum ama elimden gelen bir şey değil hemen yazıp yollamak. Tiyatro oyuncusuyum, bir oratoryoda görevliyim, bitirmem gereken bir tablom var , seslendirmesini çalışmam gereken şarkılar, yazmam gereken ilginç haberler ve çalışmam gereken derslerim var. Neden bu kız bu kadar etkinliğe katıldı demeyin çünkü birine katılınca hepsi üst üste geldi. Oyunculuğa başlamamda Bürsin'İn etkisi yok değil tabi...
Her neyse . Bana kızmayın lütfen olur mu? Artık elimden geldiğince yb atmaya çalışacağım. Ama sizde lütfen. Lüüütfen vote verin ve satır içi olsun sonlarda olsun yorum yapın. Çoğu yazar gibi benim de fikirlerime etkisi oluyor her kelimenizin. Gerçekten! Umarım bu bölümde vote rekoru kırarız. Geçiş bölümü gibi oldu ama belki verilen motivasyonla harika şeyler çıkabilir ha?
Çok çene çaldım farkındayım. İşteeee karşınızda yeni bölüm. İyi okumalar!!!
Not: ithaf istekleri kabul edilir!
•••
"Ne!"
Kerem'in ansızın kopardığı feryatla sıçrıyorum yerimden.
"Noluyor kerem?"
"Ya ıııı şey güzelim"
"Ne?"
"Hani aniden bi plan gibi olmamış mı?"
"Ya aslında aklımda bile yoktu."
"E neden o za- aksel için?"
"Ayyyynen öyle cooker bey. Bence Aksel eda ile bir şeyler yaşayabilir."
"Diyosun?"
"Diyorum."
"Hahahhahahahhahaha"
"Noldu kerem yaaa?"
"Ya güzelim sen bu aralar bi ııı neydi bak kelime unuttum. hah! Çöpatan gibi oldun :)"
"Ne?"
"Çöpatan?"
"Hahahhahahah kerem hahahahahha ilahi hahahahah?"
"Noldu güzelim?"
"Çöpatan değil o hahahah çöpçatan hahahah"
"Aman her ne haltsa işte zeynep. dediğimi anladın sen."
"Anladım anladım ama ben arkadaşımın iyiliğini düşünüyorum gerçekten."
"Emin misin?"
"Aynen. yanımızda sap sap geziyo çocuk. bence onun da bazı şeylere ihtiyacı var."
"Tamam güzelim dediğin gibi olsun."
Yemeklerimizi yedikten sonra salona geçiyoruz.
"Eee napalım sence güzelim?"
"Yağmurlar gelir birazdan bence sohbet edelim."
"Ben bu gece onların geleceğini sanmıyorum. Çocuklar baya gezeceklerinden söz ediyorlardı."
"Bak seeeen. benim canım kardeşim hiç bahsetmesin zaten bana."
"Ne desin zeynep koskoca kız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf Makinesi
Fiction généraleAilesi ölmüş 2 kız... Kaza sanılan ama cinayet olan bir olay... Katillerin oğlu maktüllerin kızına aşık olursa ne olur? Fotoğraf Makinesi bir karede en fazla neleri değiştirebilir? Hepsi ve daha fazlası Fotoğraf Makinesi'nde...