Bölüm 49 " Ters Köşe"

411 36 22
                                    

Zeynep'i morgdan çıkarıp acile almaları saniyeler sürmüştü adeta. Doktorlar garip bir şeyler söylemişlerdi ama Kerem'in tek anladığı Zeynep'in üşüdüğü ve bu yüzden bir çeşit kriz geçirdiğiydi.

Şimdi kapıda bekliyordu hepsi. Bir umut,Zeynep'ten iyi bir haber bekliyorlardı.

'Bir uyansan güzelim' dedi Kerem içinden. 'Ah bir uyansan beni üzmediğini kanıtlayacağım sana. O saf ve temiz yüreğini arındıracağım tüm yaşanmışlıklardan. Sadece biz olacağız. Bulutların üstünde atan kalplerimiz bir olacak'

"Ne kadar oldu ya,hala çıkan yok kahretsin!" diyerek tepkisini koyan Aksel oldu. Herkes gibi o da çok üzgündü ve Zeynep'e bir şey olması ihtimali onu çok derinden etkiliyordu. Onu sakinleştirmeye çalışan Eda oldu. "Sakin ol, ona hiç bir şey olmayacak"

Çok geçmeden doktor çıktı ve Kerem'in karşısına geçti. "Hastanın durumu kritik. Vücut ısısını normale getirmeye çalışıyoruz şu an,yoğun bakıma alınacak zaten birazdan."

Kerem başını elleri arasına aldı ve baş ağrısını biraz da olsa dindirmek adına şakaklarını ovdu. "Peki düzelecek mi?"

"Eğer her şey normal olarak ilerlerse hasta bedenen hayata dönecektir. Fakat çok su yutması ve oksijensiz kalması beynini ne ölçüde etkiledi bilmiyoruz. En kısa zamanda hastayı tomografiye alacağız."

Kerem duyduklarıyla afalladı ve Can'ın yardımıyla bi koltuğa oturdu. Doktor Barış ve Aksel ile konuşmaya devam ederken beynin hasar durumuna göre neler olabileceğini anlayan Yağmur hıçkırıklarını özgür bırakmıştı.

Ertesi Gün...

Zeynep'in vücut ısısı normale dönmüştü ve tomografi sonuçları doktora ulaşmıştı. Doktor sonuçları görünce suratını buruşturmuştu. 'Ben bunu kızın arkadaşlarına nasıl söylerim! '

Kerem koridorda beklerken kendine doğru gelen doktoru görünce derin bir nefes aldı. Doktor'un surat ifadesi hiç iyi değildi.

"Tomografi sonuçları çıktı. Zeynep hanımın beyni büyük ölçüde zarar almış. Siz kendinizi her şeye... "

"Hayır! Hayır hazırlamıyorum! " dedi Kerem sinirden küplere binerken. O sözün devamını duymak istemiyordu.

Ne demek 'her şeye hazırlıklı olun! '

Bir anda Zeynep'in bulunduğu oda hareketlenirken bulanıklaşmaya başladı her şey. Herkes bulanıklaşıyordu.

Çok geçmeden bir ses duydu kız, beyni anlam veremiyordu olanlara.

"Elimi sıktı,Kereeeeem doktoru çağır! Melis elimi sıktı!"

###

Süüüüüpriiiiiz!

Önceki özel bölümde bana devam etmemi söylediniz,inat ettim hayır dedim. Ama dayanamadım! Devam ediyorum.

75bin görülmenin sevinciyle fena ters köşe yapıyorum fotoğraf makinemin eşsiz pikselleri!

Beni yalnız bırakmayın sakın. Yorumlarınızı bekliyorum!

Not:Kalem'i okumayanlar var aşk olsun...❗

Fotoğraf MakinesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin