Kardeşlik

908 31 48
                                    

Yukarıya çok sevdiğim sanatçıdan bir parça bıraktım dinleyerek okuyabilirsiniz,şimdiden keyifli okumalar👉🏻💖👈🏻

ŞİMDİ
Erdem Dila'yı öperken İrem sinir krizi geçiriyor gibiydi.
Dila Erdem'in baş döndürücü parfum kokusunu içine çekti. Erdem parfümünü değiştirmemişti.
Dila Erdem'i itti. Erdem Dila'nın dudaklarından uzaklaştı. Dila'yı yere bıraktı.

Dila ağzını tutarak içeri koştuğunda İrem Dila'nın arkasından baktı. Sonra da sinirle Erdem'in yanına geldi.

"Sen ne yapıyorsun? Şu suratının haline bak,yine kendini acındırmak için kum torbası gibi yumruklanmayı mı bekledin?Sen kızı zorla öptün!Sarhoş olmasından faydalanmaya çalıştın değil mi? Lan korkak,cesaretin varsa ayıkken öpseydin ya! Sen git o o*ospu karını öp. Noldu? Dila'yı kaybedince kıymete mi bindi? Hani çok aşıktınız ya? Lan senin karın hamile hamilee! Ama sana fark etmiyor değil mi? Senin karın varmış yokmuş,senin derdin ne oğlum? Onunla evliyken buna yavşıyorsun,bununla evliyken öbürüyle yatıyorsun. Karaktersizsin ya ondandır. S*ktir git bak yemin ederim şurada öldürürüm seni.''

Erdem sesli bir şekilde nefes verdi.
"İrem sakin ol,biz birbirimizi hala seviyoruz Dila ile. Sen de buna karışma.''

İrem gözlerinu devirdi.
"Ben mi karışmayayım? Dila seni affetmez. Affetse de ben affetmem. O seni istese de ben izin vermem. Ona yaşattıkların yeter bence. Şimdi defol geri zekalı.''

Pamir kaşlarını çattı.
"Siz evli olduğunuzu söylemiştiniz?''
"Evliydik.''
İrem Erdem'in yakasından tutmak için parmak uçlarına yükseldi. Sonra da yakasını çekiştirdi.
"Bak aptal herif,evliydiniz. Eskiden. Geçmişte. Bitti yani. Senin o çük kadar beynin almıyor ama sen bu kızı kardeşiyle aldattın. Sonra Dilara ile evlendin. Şimdi senin karın hamile. Hani bir notla terk ettin ya? Hatırlamıyor musun yoksa? ''

Erdem sinirle gözlerini kapattı.
"İrem,pişmanım.''
İrem'in sinirden eli ayağı titriyordu.
"Lan göt,pişman olsan ne olacak artık? Hiçbir şeyi geri alamazsın. Elimden kaza çıkacak katil edeceksin beni s*ktir git.''

Erdem geriye doğru adım attı. Arkasını döndüğü sırada tekrardan İrem'e döndü.
"Bu arada,patronun seni bekliyormuş İrem.''

İrem sendeledi. Geçmişini unuttuğu sırada geçmiş tekrar yakasına yapışmıştı.
Düşecek gibi olduğu sırada Pamir onu tuttu.
"İyi misiniz?''diye endişeyle sordu Pamir.

İrem kendini Pamir'in kollarından sıyırdı.
"İyiyim ben,hem sen kimsin? Erdem'in arkadaşı falan mı? Deminden beri yanlarındasın?''

Pamir gözlerini devirip omuz silkti.
"O şerefsizle işim olmaz. Ben sadece yanındaki hanımefendiyi tanıyorum. Bugün tanıştık. Daha doğrusu o benim adımı biliyordu ama ben bilmiyordum. Şimdi öğrenmiş oldum. Dila?''
İrem gözlerini kıstı.
"Nereden tanışıyorsunuz?''
Pamir tanışma anlarını anlatıp amlatmamak arasında kararsız kaldı.
Sonra dudaklarını araladı.

"Dila'yı kurtardım. Sahilde yürürken kendini denize attığını gördüm. Sonra suya daldım ve onu çıkardım. Ve galiba neler yaşadığını bilmeden üzerine çok fazla gittim.''
Irem işaret parmağını adamın göğsüne dayadı.
"O yüzden mi arkadaşım bu gece böyle davranıyor? Ona ne dedin?''
Pamir teslim olur gibi ellerini kaldırdı.
"Benim sözlerimin onu etkilediğini sanmıyorum. Zaten mahvolmuş bir haldeydi.''
İrem yavaş yavaş geri çekildi. Gözlerini sinirli bir şekilde Pamir'e dikti.

Dila lavaboda kusmuştu. Midesindeki tüm alkolü boşalttığında yüzünü soğuk bir suyla yıkadı. Sendeleyerek dışarı çıktı. Pamir ve İrem'i karşısında görünce duraksadı. Irem Dila'yı görünce ona doğru ilerledi.

"Dila,iyi misin? ''
Dila ağlamaya başladı.
"Özür dilerim,sen haklıydın. Ben bu değilim.''
Dila başımı İrem'in omzuna koydu. İrem Dila'nın saçlarını okşadı.
"Ağla aşkım. Ağla.''

Pamir Dila'ya doğru yaklaştı. Elini Dila'nın kolunu dokundurduğunda Dila irkilerek Pamir'e baktı.
"Özür dilerim,sana söylediklerim için. Telefonda konuşan kadının söylediklerini gerçek sandım. Üzerine çok gittim. Özür dilerim. Seni kırmak istemedim. Ama hala yaşamdan vazgeçebilecek olmana sinirliyim.''

Dila göz yaşlarını sildi. Pamir'e baktı.
"Önemli değil. Esra nasıl?''
Pamir kafasını iki yana salladı. Bir şey söylemedi ama gözlerinin dolduğu belliydi.

Dila ona üzmek istemedi. Elini omzuna koydu. Pamir gülümsedi.

"Neyse.''dedi Pamir Dila ve İrem'e bakarak.
"Benim hastaneye gitmek lazım. Ha bu arada,ilk tanışmamız pek iyi olmamıştı. En baştan alalım. Ben Pamir.''
Pamir elini Dila'ya doğru uzatmış bekliyordu.

Dila'nın dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
Elini Pamir'e doğru uzattı ve Pamir'in elini kavramaya çalıştı.
"Memnun oldum,ben de Dila.''

Pamir gülümsedi ve sonra elini Irem'e uzattı.
İrem gözlerinu devirdi.
Pamir'in elini sıkmadı. Sadece dikkatli bir şekilde mavi gözlerine baktı.
"Ben İrem. Bu kadarı sana yeter. Boşuna bön bön bakma seninle tokalaşmayacağım.''

Pamir elini geri çekti.
"Pekala,size iyi geceler.''
Hızlı adımlarla oradan ayrıldığında İrem Dila'ya döndü.
"Hadi biz de gidelim. Ben sürüyorum bu sefer. Bu halde araç kullanma sen.''

Dila onaylayıp yan koltuğa oturdu. İrem arabayı çalıştırdı ve eve gittiler.

Eve vardıklarında Dila üzerine pijamalarını geçirip oturma odasına geçti. İrem de bir duş aldıktan sonra Dila'nın yanına oturdu. Saat iyice geç olmuştu.
"Artık anlatacak mısın Dila? Seni sorguya çekmek istemiyorum ama senin için endişelendim. Erdem'i evine bırakacağım diye gittin geri gelmedin. Geldiğinde de donuyordun.''

Dila derin bir nefes verdi ve olanları anlattı.
"Erdem'i bıraktım. Sarhoştu ama bana yaklaşmaya çalışıyordu. Defalarca özür diledi. Onu eve bıraktıktan sonra,bilmiyorum. Bir garipleştim. Saatlerce sahilde ağladım,sonra da işte bir anda kendimi denize attım. Pamir beni çıkardı ama demediğini bırakmadı. Meğer nişanlısı kansermiş. O yüzden benim denize atlamama çok tepki gösterdi. Ona göre nişanlısı yaşamayı çok istiyormuş,bense yaşamak istemiyormuşum. Yaşamayı hak etmediğimi söyledi.''
''Şerefsiz. Sen intihar etmek istemedin değil mi Dila?''

Dila bir şey söylemedi. Sonra kafasını iki yana salladı. İrem derin bir oh çekti. Dila tüm olayları anlatınca İrem çıldırmıştı.

"Demek senin gözünün önünde onu öptü ha? Erdem iti ile Dilara kaltağı. Tencere ile kapak işte. Boş ver. Ama ben orada olsaydım ikisini de duvardan kazırdın. Sana ne hakla böyle şeyler söyleyebiliyor? Senin kocanla yattı ve sana "kudur'' mu dedi? Yok Dila,bunun gibilerin saçını başını yolacaksın. Başka türlü olmaz. Bu Pamir denen adama da pek ısınamadım. Ama nişanlısı için üzüldüm. Umarım yaşar.''

"Umarım.''diye fısıldadı Dila.
İrem Dila'ya baktı. Sonra ona sarıldı.
"Ne olursa olsun ben hep senin yanındayım Dila. Biliyorsun. Bizimkisi artık dostluk falan değil. Kardeşlik.''

Dila dolan gözlerini sildi. Sonra İrem'e iyice sokuldu. İrem o an Erdem'in sözlerini hatırladı.

Bu arada,patronun seni bekliyormuş İrem.''

Irem korkuyla titredi. Dila'ya söylemek istemedi ama Dila hissetmiş gibi İrem'e baktı. İrem ağlamamak için dudağını ısırdı.

"Yine olacak,patron Erdem ile mesaj yolluyor bana. Beni bekliyormuş. Öyle demiş.''

Dila'nın gözleri korkuyla açıldı.
İrem ağlamamak için tüm vücudunu sıkıyordu.

"Hayır İrem,buna asla izin vermem. Hiçbir şey olmayacak. Onların seni tekrar etkilemesine izin vermeyeceğim. Merak etme. Ne pahasına olursa olsun seni onlardan koruyacağım.''

İrem korkuyla başını salladı ve Dila'ya sarıldı. Gözünden firar eden bir damla yaşı sildi ve gözlerini kapattı.

Selamm herkese. İki gündür iki yb atıyorum maşallah diyelim aljskskslsl.
Yorumlarınız beni çok motive ediyor. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum. Yarın evde değilim ama yine de gece de olsa bölüm atmaya çalışacağım. Sizleri seviyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Destekleriniz için çok teşekkür ederim 💖💖💖

İhanet(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin