Yalanlar

630 28 98
                                    

Dinleyerek okuyabilirsiniz:)

ŞİMDİ
Her şey çok aniydi. Pamir beni hızla çekti ve arkasına aldı. Erdem yumruğunu Pamir'in yüzüne geçirdi.
Yerdeki kanı görünce titredim ve Pamir'in kahkahasını duydum.
"Erdem!''
Bağrışlarıma kulak asmıyorlardı. Pamir de Erdem'in yüzüne bir hamle yapmıştı.
Aralarına doğru ilerledim. Tam ortalarında durdum. Pamir'in gözlerinin içine baktım.
"Yeter. Ne yapıyorsunuz siz?''
''Dilaa,karışma sen!''diye bağırdı Pamir.
"Bu bizim meselemiz.''diyerek ekledi Erdem.

"Nah sizin meseleniz. Ne için kavga ediyorsunuz? Erdem tüm bu sinirin Pamir ile birlikte olduğum için değil mi?''

''Evet,sana benden başkası dokunamaz çünkü.''

Bir kahkaha attım.
"Öyle mi? BANA DOKUNAMAYACAK TEK KİŞİ SENSİN. HAYATIMA KARIŞMA. ''
Aklıma aniden bir fikir gelmişti.

''Bekle Erdem. Bekle. Hareket etme. Kıpırdama. Konuşma. Bekle. Geliyorum.''

Merdivenlere doğru yöneldim. Odaya girip çantamı karıştırdım. En altta duruyordu. Çantama attığım için kendime minnettardım.

Elime aldım. Ellerimi üzerinde gezdirdim. Her şeyin başlangıcıyla yüz yüze duruyordum.

Okuyup kendime acı vermek istemedim. Zaten aşağı inince yeterince acı çekecektim. Merdivenlerden indim. Erdem'in gözlerine gözlerimi diktim. Yutkundum.
Mektubu elimde salladım. Erdem ne olduğunu anlamıştı.
Kendine küfretti.
Mektubu açtım.
"Yapma.''diyordu gözleri.
Umursamadım.
Okumaya başladım.

"Dila...Canım eşim...
Sana bunu yapmamalıydım Dila,biliyorum.Kalbini acıttım-ki bu dünyada en son isteyeceğim şey-çok üzgünüm.Ama Dila,evet sen iyi birisin ama ben...
Ben sana aşık olamadım Dila!Denedim.İnan ki seni mutlu etmek için denedim.Ama olmadı. Ne yapabiliriz?Evliliğimizde ben yine isteksizdim.Yıllar geçti aradan Dila.Biz evlendiğimizde sen 22,ben 23 yaşındaydım.Yaklaşık 6 yıldır evliyiz,evliydik...Böyle gitmek istemezdim.Ama ben sana aşık değilim Dila. Hülyalarımı sen süslemiyorsun.Kalbim senin için atmıyor.Başkası sahip kalbime Dila,başkası için ayrıldı benim kalbim.Başkası için atıyor,senin için değil.Sen bir akademisyensin..Hayatına devam edebilirsin.Gençsin,güzelsin.Belki sende başkalarının hülyasını süslüyorsundur.Belki senin için atan başka bir kalp vardır ha?Bende tutuklu kalma Dila!Sen hayatını yaşamaya devam et!Beni unut!Senden çok özür dilerim.Üzgünüm.Umarım üzülmezsin.Ben başkasına aşığım Dila.Sana değil,hiçte olmadım.Ama kırılma ne olur!Kalbe söz geçiremedim ki Dila!Aşık oldum ben,ilk defa!Üzgünüm..."

"Bana aşık olamadın mı Erdem? Denedin ama olmadı mı?''
''Dila sana aşık olduğumu biliyorsun.''
''O zaman burada neden böyle yazıyor?''
''Yalancı p*çin tekiyim. Dila sana aşıktım. Yemin ederim o beş yıl hayatımın en güzel beş yılıydı. Ben babam yüzünden bu haldeyim,biz babam yüzünden bu haldeyiz.''
''Kendi hataların için başkalarını suçlama.''
''Dila ben babamı üzmek istedim. Bunca zaman sana söylemedim. Üzülmeni istemezdim. Ama bilmen lazım.''

''Neyi?''

''Dilara'nın hep bana ilgisi varmış. İlk zamanlar içinde inkar etmeye çalışmış ama her geçen gün bana daha da çok aşık olmuş.''

''Senin aşkını s*keyim. Ney lan bu? Niye tüm kızlar sana aşık lan?''

Erdem Pamir'in sözlerine karşılık öfkesini gizlemeye çalışarak devam etti.
"Seni kıskanıyordu. Bizi kıskanıyordu.''
''Evet,şimdi de senden hamile ve seninle evli. BRAVO. İstediği şeyi ona vermişsin.''

''Dila. Kardeşin. Kardeşin. Babamla birlikteydi.''

Sessizlik
Soğuk hava
Omzumda hissettiğim sıcak el

İhanet(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin