Dinleyerek okuyabilirsiniz:)
1 YIL ÖNCE
Dila elindeki hamilelik testine şaşkınlıkla bakıyordu.
Çift çizgi
Hamileydi.
Heyecanını bastırmaya çalışırken yarın olan 5.evlilik yıldönümleri için sürpriz bir şekilde haber vermeye karar verdi. Elini yüzünü yıkayıp sakinleştikten sonra oturma odasında doğru ilerledi.
Erdem haber izliyordu. Dila da
Erdem'in yanına geldi. Erdem Dila'yı görünce gülümsedi.
Dila Erdem'in yanına oturdu. Erdem de kollarıyla Dila'yı sardı.Saat 21.46 olduğunda çalan telefonun sesiyle irkildiler. Erdem telefona uzandı.
"Alo?''
''Evet benim.''
''Ne?''
''Hangi hastanede?''
''Tamam hemen geliyorum.''
Erdem ayaklandı. Fazlasıyla telaşlıydı. Dila ne olduğunu anlayamamıştı.
"Erdem noldu? İyi misin?''
''Annemle babam. Kaza geçirmişler. Hastanedeler.''
''Ne?! İyiler mi?''
''Bilmiyorum ki Dila. Hemen çıkmam lazım benim.''
''Tamam ben de seninle geliyorum.''
Hastaneye vardıklarında Erdem'in annesinin yanına gittiler.
Beril Hanım perişan görünüyordu. Kazayı en hasarsız atlatmış olmasına rağmen berbat bir haldeydi. Dila yanına oturdu. Kadın ağlamaya başladı.
"Ali'ye bir şey olursa ben ne yaparım? Dila'm söyle ben ne yaparım?''
''Böyle düşünme Beril Anne. Ona hiçbir şey olmayacak sakin ol lütfen. İyileşecek.''
Beril Hanım sürekli ağlıyordu. Aradan geçen günlere rağmen ruh hali düzelmiyordu.
Dila böyle berbat bir zamanda hamilelik haberini vermenin doğru olmayacağını düşündü.
Erdem'in babasının hayati tehlikesi sürerken bunu söyleyemezdi,yapamazdı.Bir haftadır Ali Eroğlu uyuyordu. Erdem hastane koridorunda oturuyordu. Dila Beril Hanım'ın kaldığı odadan çıktı.
Karşısında gördüğü adamı tanıyamadı. Erdem mahvolmuş bir haldeydi.
Dila Erdem'in yanına oturdu. Elini tuttu. Erdem Dila'ya baktı."Baban iyi olacak Erdem. Sen de iyi ol lütfen. Annenin sana ihtiyacı var.''
Erdem bir şey söylemedi. Başını Dila'nın dizine koydu. Dila ellerini Erdem'in saçlarında gezdirirken Erdem uyumuştu.3 haftanın sonunda Ali Eroğlu uyanmıştı. Uyanır uyanmaz Erdem'i suçlamıştı. Erdem o an babası için üzülmemesi gerektiğini anladı. Kendine küfretti. Babasının odasında beklerken babasının telefonuna gelen bildirimle şoka uğradı. Bildirim Dilara'dan gelmişti. Erdem mesajları babasına fark ettirmeden biraz karıştırınca babası ile Dilara'nın bir ilişkisi olduğunu anladı. Annesi günden güne sönerken babasının başka bir kadınla,gelininin kardeşiyle ilişkisi mi vardı?
"Ne bu baba? Sen ve Dilara?''
''Ne? Ne diyorsun lan?''
''Telefonunu gördüm baba. Senin ve Dilara'nın... Sen annemi mi aldatıyorsun?''
''Kes sesini annen duyacak!''
''Sen yaparken utanmıyorsun ben söylerken mi utanacağım?kadın mahvoldu be! Sen?''
''Kes lan yavşak. Arabayı tamir etmeyi bile beceremedin. Senin yüzünden bu haldeyiz lan. Defol git.''
''Durmam hata. Senin gibi karaktersiz birinin başında durmam hata. HAYATIMI MAHVETTİN BE. Senin istediğin gibi biri olmak için yapmadığım halt kalmadı. Ama noldu? Erdem yine suçlu. Senden intikamımı alacağım lan. Senin gibi baba olmaz olsun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet(tamamlandı)
RomanceBir insanın canı ne kadar yanabilirdi en fazla? Bir insan ne kadar çok göz yaşı dökebilirdi? Uğradığı ihanetin şokunu nasıl atlatabilirdi?Denize sığınmak isterken onu da kurtaran deniz olacaktı da haberi yoktu...