ŞİMDİ
''Neyi bana söylemeyecekmiş?''
Lavaboda yüzümü yıkarken arkamdan gelen sesle bedenim kaskatı kesildi. Bir tarafım söylemek istese de sustum. Dilara'nın kendi kendine itiraf etmesini bekleyecektim.Erdem kollarını bağlamış,Dilara'ya bakıyordu.
İkisi de koridordalardı. Kapı açık olduğu için aynadan onları süzdüm ve yanlarına ilerledim.
Erdem Dilara'dan bir cevap alamayınca bana döndü.
"Ne bu Dila? Neyi benden saklıyorsunuz?''
Dilara hemen atıldı.
"Hiçbir şey yok. Önemsiz.''
''Dilara beni sınama!Anlat şunu.''
''Erdem,cidden bir şey yok.''Erdem burun kemiğini sıktı.
"Dila?''
''Benlik bu durum yok,aranızda halledin.''Merdivenlerden inmek için ilerlediğimde Erdem'in bağırışını duydum.
"Dilara söyle şunu dedim!''
''Söylenecek bir şey yok ki ortada!''
''DİLARA!!''İlerledim ve merdivenlerden iner inmez yere düştüm. Pamir bana doğru yaklaştı ve yerden kalkmamı sağladı. İrem beni koltuğa oturturken soran gözlerle beni süzdü.
"İrem,İrem.''
''Dila sakin ol.''
''İrem ben...''
''Dila lütfen sakin ol.''
İrem o kadar korkmuş görüyordu ki gereğinden fazla tepki verdiğimi anladım.
"Nasıl sakin olabilirim ben? Benim kardeşim...''
"Noldu ki?''
''Irem bebeğin babası,bebeğin babası Erdem değilmiş.''İrem şok içinde bana baktı. Eğer şaşkınlık duygusu bir insana verilecek olsaydı bu İrem'in şu anki hali olurdu.
"N-ne? Nası ya? Kim o zaman ?''
Pamir yanıma oturup omuzlarımdan tuttu.
"Dila sen emin misin? Yani yanlış falan mı anladın acaba? Şu an pek iyi görünmüyorsun.''Nefes almak için boğazıma vurdum.
"Hayır Pamir. Bebeğin babası Erdem'in babasıymış. Dilara bebeğin babasını saklamak için Erdem'i kullanmış. Onunla bir gece geçirmiş ki bebeği Erdem'e kakalayabilsin. Annem ile babamın evli ve babası yaşında bir adamdan hamile olmasına vereceği tepkiden korkmuş ve benim hayatımı bitirme kararı almış. P*ç Erdem de güya babasına sinirli. Lan it! Babana sinirliysen beni niye aldatıyorsun köpek!''''NE?!''
Merdivende dikilen Erdem'in şaşkınlık dolu bakışlarıyla karşılaştım.
Hay s*keyim.
Her şeyi benden mi öğrenmişti?"Erdem p*çi yine de suçlusun bir bok değişmedi senin için.''diye atıldı İrem.
İrem'in omzuna vurdum.
"Suçlu ama en azından o bebeğin babası değil. ''
''Midem bulanıyor. Şimdi o bebek Erdem'in kardeşi mi oluyor? Erdem de üvey annesiyle mi...?''
''Sus İrem Allah aşkına,her şeyi dillendirince daha da karmaşık ve iğrenç bir hal alıyor.''Erdem bana doğru yaklaştı.
"Dila sen ciddi misin?''
''Dilara sana söylemedi mi? Hem sen onun babanla beraber olduğunu bile bile onunla yattın. Bebek senden ya da değil pek bir şey değişmiş olmuyor.''Ama içten içe sevinmiştim. Erdem'i yine affetmeyecektim sonuçta beni aldatmıştı ama en azından o bebek bana ihaneti anımsatmayacaktı.
''Dila ama,Dilara beni kandırmış.''
''Kanmasaydın Erdem.''
Erdem bir şey söyleyecek gibi oldu ama sonra vazgeçti. Sonra da arkasını dönüp verandaya çıktı ve kapıyı sertçe kapattı.
"Yok arkadaş,ben sizin olaylara yetişemiyorum. KAOS,KAOS,KAOS.'' dedi Pamir.
İrem ona bakarak gülümsedi. Ben ise hala olayın şokundaydım.
Pamir ayağa kalktı.
"Kahve?''
İrem yardım için ayaklandı. Ben ise hala boş boş etrafa bakınıyordum.''Dila kahve?''
''Ha,yok.''
Pamir onaylamaz bakışlarla beni süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet(tamamlandı)
RomanceBir insanın canı ne kadar yanabilirdi en fazla? Bir insan ne kadar çok göz yaşı dökebilirdi? Uğradığı ihanetin şokunu nasıl atlatabilirdi?Denize sığınmak isterken onu da kurtaran deniz olacaktı da haberi yoktu...