1.

5.1K 137 63
                                    

Pierwsze spotkanie

🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳

Pomógł Ci.
Wracałaś właśnie z zajęć gry na gitarze. Było już po 22 byłaś właśnie w drodze do domu. Twój dom jest po drugiej stronę miasta od szkoły muzycznej w której się uczysz. Droga nie jest za przyjemna ponieważ mieszkasz w dość patologicznej dzielnicy. Na twoje nieszczęście niedaleko od twojego domu zaczęli cie zaczepiać jacyś starsi panowie. Widać że byli bardzo pijani.

-Mała a może chcesz się z nami zabawić?~ - Powiedział twój napastnik łapiąc cie za ramie'

- Proszę mnie zostawić, nie życzę sobie państwa towarzystwa- Po czym próbowałaś wyrwać się z uścisku mężczyzny jednak bez skutecznie.

- Oj no nie bądź taka~ - Po czym bez żadnych skrupułów złapał cie za tyłek podczas gdy jego znajomi się śmieli z tyłu.

- Niech mnie pan puści! - Zaczęłaś krzyczeć na mężczyznę, lecz on nie reagował.

- Nie rozumiesz że ona nie chce żebyś ją dotykał?

Usłyszałaś tylko jakiś nieznany ci głos po czym zobaczyłaś nieprzytomnego mężczyznę który przed chwilą się do ciebie przystawiał.

-Wszystko w porządku? -spojrzałaś w stronę właściciela głosu który przed chwilą ci pomógł.

Ujrzałaś blond chłopaka, był dość niski lecz wyglądał bardzo sympatycznie.

-Halo słyszysz ty mnie??- Powiedział chłopak po dłuższej chwili twojego milczenia.

- Ee? A tak, przepraszam zamyśliłam się i odpowiadając na wcześniejsze pytanie. Tak wszystko w porządku. Dziękuję za pomoc.

-Jestem Manjiro ale większość mówi na mnie Mikey. - Podał ci rękę z promiennym uśmiechem na twarzy.

-(y/n).- odpowiedziałaś chwytając chłopaka rękę.

- Więc do zobaczenia (y/n). - Powiedział po czym poszedł sobie, zostawiając cie samą.

Po całym zajściu wróciłaś do domu i rozmyślałaś skąd kojarzysz to imie "Mikey"

👊Draken (Ken Ryuuguji)👊

Znałaś go od dzieciaka.
Poznałaś go już jako dziecko, pomógł ci w lekcjach ponieważ chodziliście razem do klasy. Byłaś bardzo pilna lecz nie do końca wszystko rozumiałaś. Chłopak zaproponował ci pomoc widząc że sobie nie radzisz. Niedługo po zajściu zaprzyjaźniłaś się z chłopakiem. Kontakt utrzymujesz z nim do dziś, ale niestety z wiekiem wasze relacje się pogorszyły, więc postanowiłaś się z nim spotkać by poprawić wasza relacje. Wiedziałaś że nie ma dużo czasu ponieważ ma dużo obowiązków w gangu.

☠️Baji Keisuke ☠️

Poznaliście się dzięki Matsuno (Chifuyu).
Znałaś Matsuno od dziecka wasze mamy się przyjaźniły przez co za dziecka często się bawiłaś z chłopakiem albo u ciebie w domu albo u Chifuyu. Jednak czas mija a lata przybywają. Byłaś umówiona z Chifuyu w jego domu, chłopak chciał się z tobą zobaczyć ponieważ wasze spotkanie przekłada się już od prawie miesiąca, a gang Toman miał dziś spotkanie więc chłopak zerwał się z spotkania by się z tobą zobaczyć. Przyszłaś do chlopaka i zaczęło się piekło.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz