Jak spędzacie sylwestra
MATSUNO CHIFUYU SPOILER Z ANIME
🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
Jako że Mikey to szef gangu przygotował imprezę Toman. Ostatecznie zasnęłaś wtulona w tors chłopaka około 1.00.
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
Wy spędziliście sylwestra sam na sam. Pyszna kolacja, filmy i oglądanie jak inni strzelają. Rajjj.
☠️Baji Keisuke ☠️
Dwa słowa
-Alkohol
-Imprezy😩Chifuyu Matsuno😩
Wy sylwestra spędziliście w szpitalu. Baji się zbuntował i poszedł do Vallhali.
Żeby udowodnić swoją wiarygodność pobił ci chłopaka do nieprzytomności.
💟Mitsuya Takashi💟
Szpital. Po prostu szpital. Byłaś taka mądra że przez przypadek fajerwerka wystrzeliła ci w ręce.
🔥Hanma Shuji🔥
Chłopak musiał zorganizować impreze Vallhali jako że jest ich szefem. Wolałaś siedzieć z nim. Byłaś na imprezie lecz parę gangu ów zaczęło do ciebie podbijać więc ulotniła się z imprezy i poszłaś w ulubione miejsce. Dach domu ministra miasta.
Chodziłaś w to miejsce bo tam zawsze mogłaś się nabijać z rodziny ministra.
Po jakiejś godzinie zrobiłaś się śpiącą. W tym momencie przechyli las swoją głowę i poczułaś czyjeś ramię. Szybko spojrzałaś w bok. Okazało się że twój chłopak siedzi tuż obok ciebie już od około 40min.
Wtuliłas się w chłopaka i zasnęłaś.
💢Angry (Souta Kawata)💢
Wy spędziliście sylwestra w domu. Chłopak chciał wyjść z tobą na imprezę Toman lecz dowiedział się że ty się boisz strzałów fajerwerek.
Obecnie siedzieliście w domu. Byłaś wtulona w chłopaka. Cholernie się bałaś. Souta cie uspokajał jednak bez skutecznie.
Po wszystkim oglądałaś z chłopakiem film.
😁Smile (Nohoya Kawata)😁
Chłopak wpadł w bójkę. Opatrzałaś teraz Nohoye.
😘Kazutora Henemiya😘
Kazutora sprawił ci najlepsza niespodziankę.
Zaprowadził cie na dach wieżowca.
W pewnym momencie zaczął odliczać. Byłaś bardzo ciekawa o co chodzi chłopakowi.
Jedyne co on zrobił to złapał cie za podbrudek i skierował twój wzrok w jedno miejsce.
Wtady ujrzałaś jak fajerwerki układające się w napis: "Kocham cię Y/n".
Spojrzałaś zaszokowana na Hanemiyę. Chłopak tylko się uśmiechnął i powiedział.
-Kocham cie y/n..
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya