Co robi kiedy widzi że płaczesz?
🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
Manjiro ostatnio widział że coś jest nie tak. Byłaś jakaś przygnębiona.
Chłopak przyszedł do ciebie nie spodziewanie. Nie widząc cie w żadnym z pokoju poszed do twojego pokoju. Uchylił drzwi i zatrzymał się w połowie widząc cie skuloną, szlochającą w kącie.
Podszedł do ciebie po cichu i usiadł na przeciwko lekko cie obejmując.
-M-Manjiro..?-spytałaś cichutko nie oczekując odpowiedzi. Wtuliła się w chłopaka.
-Spokojnie Y/n.. Jestem tu..-Próbował cie uspokoić.
Po około 30 minutach uspokoiłaś się dalej wtulona w chłopaka.
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
-Ej Y/n- chłopak się zamknął widząc cie skuloną.-Y/n? Wszystko dobrze..?-spytał troskliwie.
Nie odpowiadałaś. Chłopak podszedł i cie przytulił.
Siedzieliście przytuleni z 15 minut aż się uspokoiłaś.
☠️Baji Keisuke ☠️
-Y/n?-spytał chłopak widząc cie siedzącą w kącie.
Nie odpowiedziałaś, podeszłaś do chłopaka i mocno się do niego przytuliłaś. Chłopak odrazu cie przytulił. Staliście tak w ciszy. Nie była to niezręczna cisza ale taka przyjemna.
😩Chifuyu Matsuno😩
-Y/n..?-zapytał chłopak stojąc za twoimi plecami.
Lekko podskoczyłaś. Nie wiedziałaś że chłopak jest w tym pokoju.
-Przytul...-powiedziałaś mając schowaną twarz.
Chłopak cie odrazu przytulił. Pocieszał cie aż się uspokoiłaś i zasnęłaś.
💟Mitsuya Takashi💟
Mitsuya wrócił wcześniej niż miał zaplanowane więc uznał że spadzi z tobą czas. Wrócił i zastał cie płaczącą.
-Y/n.. Co się stało..?-spytał opiekuńczo chłopak przytulając cie.
Po około godzinie siedzieliście w salonie oglądając komedie na pocieszenie.
🔥Hanma Shuji🔥
-Znowu..?-spytał.
-Mhm..-Przytaknęłaś tylko.
Chłopak przeniósł cie na łożko delikatnie odkładając. Chwilę później sam się koło ciebie położył.
-Już dobrze..-stwierdził przytulając się do ciebie.
Leżeliscie wtuleni aż oboje zasneliscie.
💢Angry (Souta Kawata)💢
-Czemu płaczesz idiotko..?-zapytał siadając na przeciwko Souta.
Nie odpowiadałaś. Wiedziałaś że mówiąc "idiotko" chłopak nie miał nic obraźliwego na myśli ponieważ on w taki sposób pokazuje że mu zależy. Jednak w tamtej chwili emocje wzięły górę co jeszcze bardziej doprowadziło cie do płaczu.
Chłopak zauważając to szybko zamilkł. Przysunął się do ciebie przytulając cie.
-W-wybacz..-wyszeptał niepewnie.
Siedzieliście tak wtuleni w siebie przez dobre dwie godziny.
😁Smile (Nohoya Kawata)😁
-Nie płacz Y/n..-Powiedział chłopak przytulając cie.
Altualnie siedziałaś na kolanach Nohay'i (?) wtulona w niego.
-Spokojnie.. Jestem tu..-Uspokajał cie chłopak aż zasnęłaś.
😘Kazutora Henemiya😘
-Y-y/n..? C-co się stało..?- podszedł do ciebie niepewnie.
-N-nie ważne.. Nie przejmuj się..-powiedziałaś próbować się uspokoić.
Wiedziałaś że chłopak nie na widzi kiedy płaczesz. Obwinia się za jakieś blachę żeczy i bałaś się że za to też może się obwiniać.
-Hej-j.. Nie płacz.. C-co się stało.?? Zrobiłem coś nie t-tak..?-zapytał
-Kazu.. Nie martw się.. To nie twoja wina..-powiedziałaś
-N-napewno..?-dalej nie chciał ci wierzyć.
-Po prostu się przytul..-wysunęła s ręce przed siebie czekając aż chłopak się przytuli.
Długo czekać nie musiałaś. Chłopak odrazu do ciebie przylgnął. Nie do końca wiadomo kto tu kogo pociesza.
(17 minut przed czasem. Macie i się cieszcie)
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomansPostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya