39.

2.1K 96 11
                                    

(Y/n) jest chora

🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳

Mikey woli cie unikać. Jednak jako szef gangu nie może być chory. Ale nie zostawi cie od tak. Zawsze przynosi ci swoją bluzę i słodycze.

👊Draken (Ken Ryuuguji)👊

Ken siedzi przy tobie i się tobą opiekuje. Jeżeli jednak nie może bo musi coś załatwić w gangu to prosi Emmę by się tobą zajęła.

☠️Baji Keisuke ☠️

Baji robi ci śniadanie, jakieś picie przynosi ci to do łóżka. Czeka aż zjesz by zabrać talerz i kubek. Jak już zmyje naczynia daje ci swoją bluzę, upewnia się że jesteś dobrze nakryta i wychodzi do gangu.

😩Chifuyu Matsuno😩

Chifuyu nie zostawi cie od tak. Zawsze dba by było ci ciepło. Zajmuje się tobą przez czas gdy jesteś chora.

💟Mitsuya Takashi💟

Masz całodobową opiekę. Mitsuya się wszystkim zajmie i po tygodniu jesteś zdrowa.

🔥Hanma Shuji🔥

Chłopak z przynosi ci bluze, kocyk i trochę słodyczy. Czasami jakieś jedzonko typu Kfc ci jeszcze przynosił.

💢Angry (Souta Kawata)💢

On nawet się nie zdarzy zorientować ze jesteś chora bo rzychodzi do ciebie kładzie się itula w twój biust przez co no też jest chory i zajmować wami musi się Smile.

😁Smile (Nohoya Kawata)😁

Smile robi ci codziennie herbatkę i śniadanko. Zostawiał je pod drzwiami by się nie zarazić.

😘Kazutora Henemiya😘

Kazutora się wpierdala do ciebie do łóżka przez co sam kończy chory.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz