Uzu.

663 21 30
                                    

Izana uzupełnienie

Pierwsze spotkanie

Przypadkiem zapuściłaś się na teren Tenjiku. Nie zwracałaś uwagi na otoczenie. Jedyne co w danej chwili się liczyło była muzyka w słuchawkach. W pewnym momencie ktoś złapał cie za nadgarstek. Spojrzałaś kto to zrobił i dostrzegłaś dość wysokiego chłopaka z warkoczami. Miał na sobie czerwoną kurtkę.
-Jesteś na terenie gangu dziewczynko.- Dziwny uśmiechem rozkwitł na jego twarzy.
-Tylko przechodzę.-Wyrwałaś rękę z jego uścisku i chciałaś iść dalej jednak chłopak na to nie pozwolił, podniósł cię przerzucając sobie przez ramię. Zabrał twoja osobę mimo twojego oporu.
-A to kto?-Warkoczykowy cię odstawił a ty szybko obróciłaś się by zobaczyć kto zadał pytanie.
-Jakaś dziewczyna się szlajała po naszym terenie więc ja przyniosłem.-Odparł szybko warkoczyk.
Biało włosy chłopak machnął ręką a warkocz wyszedł.
-Jestem Izana.

Co o nim pomyślałaś
"Dupek. Za kogo on się uważa"

Co on o tobie pomyślał
"Całkiem ładna"

Jakim tekstem chciał cię poderwać?
Musiałaś wyjść z piekła bo jesteś hot

Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi
1,5 roku

Gdzie pójdziecie z jego gangiem
Na wysypisko porozwalać jakieś przedmioty.

Co robicie w wolnym czasie?
Leżycie i się przytulacie oglądając filmy.

Za co przebierzecie się na Halloween?
On-garfild
Ty-kot w butach

Kiedy zaprosi cie na horror do kina.
Chłopak nie rozumiał zachowań bohaterów a ty się wkurzała bo przerywał Ci oglądanie więc skończył z popcornem na głowie.

Kiedy chce się przytulić
Chłopak nie przytuli cie w miejscu publicznym jednak jak jesteście sami podejdzie i się przytuli bez problemu.

Wasza randka.
Siedzieliście sobie na dachu i śmialiście się z ludzi.

Kiedy jest zazdrosny
On się nie krępuje i najebie komukolwiek kto go zdenerwował.

Wyznanie miłości.
Siedzieliście na dachu jak często robicie.
-Izana.-Patrzyłaś tylko na ludzi na dole idących po chodniku.
-Hm?-Spojrzał na ciebie bez żadnego wyrazu.
-Masz.-Podałaś mu słuchawkę i puściłaś "partners in crime".
Muzyka leciała a w końcu raj się skończył i muzyka ustała. Izana położył słuchawkę obok ciebie, wstał i zaczął odchodzić. Nic nie powiedziałaś.
-Do jutra kochanko w zbrodni.-Rzucił krótko i oddalił się.

Po jakim czasie zamieszkacie razem?
Po 2 dniach.

Kiedy dowiaduje się że nie żyjesz.
Trwała walka gangów ty siedziałaś na jednym z aut. W pewnym momencie ktoś zaszedł cie od tyłu. Padłaś jak długa z wbitym scyzorykiem w brzuch. Izana zobaczył jak spadasz.
-Y/n!-Podbiegł do ciebie i padł na kolana.-Ej, ej, ej nie waż się tu umierać Y/n. Nie waż się.-Łzy napłynęły mu do oczu podczas gdy cie przytulił.

Kiedy rozumie że to sen.
Obudził się i zobaczył ze śpisz obok. Szybko się do ciebie przytulił gdy ty się obudziłaś. Nie odezwałaś się tylko natychmiast oddałaś przytulasa.

Kto jest przeciwko waszego związku.
Ran

Kto się najbardziej ucieszył z waszego związku.
Rindou

Twoje ulubione zdjęcie chłopaka.

Twoje ulubione zdjęcie chłopaka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz