Uzu.

585 27 12
                                    

Kolej Shinichiro

Pierwsze spotkanie

Zauważyłaś, że do kawiarni, w której pracujesz wszedł twój znajomy. Gdy skończyłaś przecierać blat, podeszłaś do stolika, przy którym uśiadł.

-Hej Wakasa- powiedziałaś z uśmiechem -i?- dodałaś spoglądając na czarnowłosego chłopaka, który siedział obok.

-Jestem Shinichiro - odpowiedział nieśmiało się uśmiechając.

-Cześć y/n - odpowiedział Imaushi, swoim znudzonym głosem.

-To co wam podać? - powiedziałaś, kiedy przypomniało ci się, że jesteś w pracy.

Co o nim pomyślałaś

"Wydaje się być miły."

Co on o tobie pomyślał

"Skąd Wakasa zna taką ładną dziewczynę?"

Jakim tekstem chciał cię poderwać?

Już ci wpadłem w oko, czy mam przejść jeszcze raz?

Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi

Niecałe 3 tygodnie.

Gdzie pójdziecie z jego gangiem

Do kina.

Co robicie w wolnym czasie?

Jeździcie po tokyo na motocyklach.

Za co przebierzecie się na Halloween?

On- Victor
Ty- Gnijąca panna młoda

Kiedy zaprosi cie na horror do kina.

Oboje przestraszyliście się, gdy na ekran wyskoczyła jakaś babcia z nożem w ręku.

Kiedy chce się przytulić

Klei sie do ciebie jak koala do drzewa.

Wasza randka.

Chłopak przygotował dla ciebie piknik nad jeziorem, a później razem oglądaliście spadające gwiazdy.

Kiedy jest zazdrosny

Bierze cię na ręce, jak pannę młodą i ucieka mówiąc, że jesteś tylko jego.

Wyznanie miłości.

-Y/n? - odwróciłaś się, gdy usłyszałaś głos swojego przyjaciela.

-Tak? Coś cię gryzie? - zapytałaś, gdyż wydawał się zestresowany.

-Obiecasz mi, że nic się nie zmieni? - zapytał, a jego twarz zalała się rumieńcem.

-Co? - nie wiedziałaś co chłopak miał na myśli - Dlaczego coś miałoby się zmie– nie skończyłaś wypowiedzi, gdyż chłopak wpił się w twoje usta.

-Kocham Cię y/n - powiedział Shinichiro odrywając się od ciebie.

Po jakim czasie zamieszkacie razem?

Po 9 miesiącach

Kiedy dowiaduje się że nie żyjesz.

Shinichiro szedł w stronę parku, w którym mieliście się spotkać. Uśmiechnął się gdy ciebie zobaczył, jednak zanim zdążył do Ciebie podejść, usłyszał dźwięk pistoletu i zauważył jak opadasz na ziemię. Czarnooki podbiegł do ciebie. Położył twoją głowę na kolanach i zaczął płakać.

-Y/n, obudź sie, nie możesz umrzeć, proszę! - mówił do ciebie, dławiąc się łzami.

Kiedy rozumie że to sen.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz