Kiedy rozumie że to sen
🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
Chłopak dalej spał, ty jednak nie. Widziałaś jak chłopak trochę się rzuca przez sen.
Zaczęłaś głaskać chłopaka po głowie i przytuliłaś się do niego co go trochę uspokoiło.
Chłopak się obudził z łzami w oczach.
-C-co się stało.?- Zapytał
-Spokojnie Manjiro, to tylko sen..-powiedziałaś dalej wtulona w chłopaka.
Chłopak lekko cie objął co go uspokoiło. Leżeliscie przytuleni tak jeszcze jakiś czas aż oboje zasneliscie.
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
Ken wstał nie wiedząc czy to prawda czy sen. Po chwili zobaczył śpiącą ciebie co go uspokoiło.
Chłopak wstał, poszedł do salonu i rozmyślał. Myślał o wszystkim i niczym. Siedział aż po 30 minutach zasnął z zmęczenia.
Obudził się po około 2 godzinach i zalał się rumieńcem. Okazało się że (y/n) przyszła do niego do salonu i położyłaś się obok opierając o jego ramię.
☠️Baji Keisuke ☠️
Chłopak wstał i zobaczył śpiącą (y/n). Nic nie robił. Leżał obserwując twoją twarz.
Po chwili przytulił cie lekko zalany łzami.
-To tylko sen.. Tylko głupi sen..-wyszeptał chłopak.
Leżał tak chwilę wtulony, pocałował cie w czoło i starał się znowu zasnąć.
😩Chifuyu Matsuno😩
Chłopak wstał i zaczął cie szukać po domu. Siedziałaś sobie w salonie ponieważ nie mogłaś spać a nie chciałaś budzić chłopaka swoim kręceniem się. Chłopak wszedł do salonu zobaczył cie po czym podszedł i się przytulił.
Przytuliłaś chłopak jednak dalej nie wiedziałaś co się stało. Chifuyu cie podniósł i przeniósł do łóżka.
-Chifuyu co robisz?-Zapytałaś nie rozumiejąc poczynań chłopka.
-Po prostu chce cie mieć blisko.-powiedzial odkładając cie na łożko po czym sam się położył obok ciebie.
Nie wiedziałaś jak masz to odebrać. To co powiedział było bardzo urocze ale widziałaś że Matsuno jest smutny.
-(Y/n) nie jeździj ze mną motorem.-stwierdził przytulając cie.
-C-czemu.?- Nie wiedziałaś o co chodzi, nie chciałaś się sprzeczać teraz z chłopakiem.
-Nie ważne po prostu tego nie rób.-stwierdził
-Dobrze.-przytuliłaś się do chłopaka i poszłaś spać.
💟Mitsuya Takashi💟
Chłopak się obudził lecz nawet nie drgnął. Ujrzał (y/n) która spala przytulona do chłopaka. Ten jedyna co zrobił to mocno cie objął pozwalając łzą spływać po policzkach.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya