Uzu.

543 25 16
                                    

PORA NA KOKONAIA.

Pierwsze spotkanie

Robiłaś swój cotygodniowy wypad na miasto. Przeprowadziłaś się nie dawno więc chciałaś w ten sposób poznać miasto. Przechadzałaś się po alejkach Tokyo. W pewnym momencie zaczęłaś mijać spore grupki osób w jakiś dziwnych strojach.
-*Czy ja wlazłam w centrum jakiejś sekty czy co?*-Rozglądałaś po grupach. Rozmyślając.
W pewnym momencie zostałaś zaciągnięta w poboczną alejkę.
-Ej! C-Nie byłaś w stanie nic powiedzieć ktoś zatkały ci usta. Poczułaś jak zostajesz przyciśnięta do ściany.

-Młoda idź stąd dopóki szef cię nie widział bo narobisz sobie problemów.

Nieznajomy chłopak patrzył na ciebie poważnie jednak dostrzegłaś w jego oczach jakiś sygnał. Tak jak by coś zmuszało cie do posłuchania go. Patrzyłaś w jego oczy gdy on odszedł kawałek do tyłu podczas gdy jego czarne jak atrament włosy z jednej strony z grzywką z drugiej zaś przygolone.

Dopiero po chwili do ciebie dotarło że musisz stąd wiać. Coś ewidentnie tu nie gra.

Co o nim pomyślałaś

O co z tym wszystkim chodzi? Kim on do cholery jest. Co to za sekta.

Co on o tobie pomyślał

Czy ona wie coś o życiu? Dziecko we mgle normalnie.

Jakim tekstem chciał cię poderwać?

Jesteś chyba wiewiórką bo taką sztukę to trudno złapać.

Po jakim czasie zostaliście przyjaciółmi?

9 miesiącach.

Gdzie pójdziecie z jego gangiem?

Bałaś się ich szefa więc zrezygnowałaś. Kokonai postanowił w zamian zrobić wam seans kinowy w domu.

Co robicie w wolnym czasie?

Najczęściej starasz się dowiedzieć o jego przeszłości jednak on dalej nie udziela ci informacji na ten temat.

Za co przebierzecie się na Halloween?

On- kartę płatniczą
Ty- bankomat

Kiedy zaprosi cie na horror do kina.

Bał się bardziej niż Ty i musiałaś dzwonić po Inupiego bo chłopak bał się ruszyć z siedzenia w kinie.

Kiedy chce się przytulić

Po prostu podchodzi i się przytula chyba że jesteście z członkami gangu poza inupim.

Wasza randka.

Kokonai zaplanował cały wieczór. Podjechał po ciebie na motorze. Jechaliście przez chwilę po czym po Jechaliście pod jakiś budynek. Nie zdążyłaś jednak zobaczyć gdzie jesteście. Gdy zeszłaś z motoru chłopak szybko zasłonił ci oczy. Okazało się że jesteście w jednej z droższych restauracji w całym Tokyo. Chłopak zapewniał że sam będzie płacił.

Kiedy jest zazdrosny

Zależnie od tego kim jest osobą o którą jest zazdrosny. Czyli czytaj wszyscy. Chłopak jest cholernie zazdrosny. Nie rozumiałaś nigdy czemu był tak zazdrosny. Nie przeszkadzało Ci to więc nie byłaś zbyt zła na jego zachowanie.

Wyznanie miłości.

Wróciłaś do domu na spokojnie. Gdy dotarłaś i otworzyłaś drzwi serpentyna prawie wleciała Ci do buzi. Weszłaś zdziwiona. Zobaczyłaś iż w domu jest Kokonai.
-WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.
Spojrzałaś zdziwiona.
-A jaka to niby okazja?
Wtedy chłopak mocno się zaczerwienił. Zaczął powoli patrzyć w podłogę. Pokazał gestem ręki żebyś za nim poszła. Było już ciemno a ty byłaś zmęczona jednak są priorytety. Poszłaś spokojnie za chłopakiem. Wyprowadził cię on na pobliski dach. Stanął daleko od krawędzi dachu a gdy do niego podeszłaś prawie go wymijając jednak ten zatrzymał cię ręką.
-Masz jedną.
Podał ci słuchawkę. Leciała śliczna nuta "This Side of Paradise". Patrzyłaś bezwładnie w niebo. Poczułaś jednak jak chłopak musnął cię po dłoni po czym złapał cię za rękę. Spojrzałaś na niego jednak światło rozbiło twoje myśli. Na niebie pojawiły się fajerwerki. Utworzył się się napis. "Będziesz ze mną chodzić?". Zdziwiona zamrugałaś kilka razy.
-Więc?
I tak o to się zeszliście.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz