96.

1.6K 83 34
                                    

Co ty robisz gdy to on jest pijany?

🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳

Manjiro zgubił się gdzieś na całą dobę. W cholerne się martwiłaś. Na kolejny dzień Ken-chin go przyprowadził. Ochrzaniałaś go za to jak bardzo się martwiłaś.

Chłopak jednak nie reagował. Wiedział co zrobił źle. Przeprosił cie za wszystko.

Jedyne co zrobiłaś to schowałaś głowę w zagłębienie szyji chłopaka. Poczułaś się bezpiecznie.

👊Draken (Ken Ryuuguji)👊

On unika alkoholu. Jest tak zwaną "matką gangu".

☠️Baji Keisuke ☠️

Chłopak cie nie poznał. Kazał ci się od niego odczepić. Sam poszedł spać na kanapę. W nocy gdy już trochę wytrzeźwiał. Zaczął cie szukać w nocy bo było mu zimno bez twojego ciepłego ciała. Rano cie przepraszał za swoje zachowanie. Kochana klucha.

😩Chifuyu Matsuno😩

[godzina 4.00]

Ostatnio Matsuno wrócił najebany z imprezy gangu. Przez nadmiar alkoholu (Chifuyu ma słabą głowę do alko) chłopak cie nie poznał. Starał się bo nie można tego nazwać udaną próbą . Więc chłopak starał się przebrać w piżamę. Nie do końca mu to wychodziło postanowiłaś spróbować pomóc mu się przebrac. To co usłyszałaś od chłopak tak bardzo cię zdumiło.

-ZosTab mni mmean dziewejxn. (Zostaw mnie mam dziewczynę)

💟Mitsuya Takashi💟

Mitsuya wrócił najebany. Była godzina około 3.00. Chłopak po wejściu do domu zaczął cis szukać jak zobaczył cie śpiącą poszedł się przebrac w piżamę chwiejnym krokiem po czym położył się koło ciebie chowając głowę w twoją szyję.

🔥Hanma Shuji🔥

Pijany Shuji chciał czułości. Po powrocie z rana przyszedł do ciebie i się wtulił.

💢Angry (Souta Kawata)💢

On nie pije.

😁Smile (Nohoya Kawata)😁

Miał kaca przez co wrócił bardzo wcześnie i potrzebował twojej opieki przez kaca.

😘Kazutora Henemiya😘

Hanemiya nie pije. On pilnuje by każdy inny się najebał.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz