49.

2.1K 114 20
                                    

Wasza kłótnia

🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳

Jak wszyscy dobrze wiemy. Manjiro to cholerny zazdrośnik.

Siedziałaś sobie z swoim przyjacielem. Czemu akurat przyjacielem, nie przyjaciółką? Sprawa prosta o wiele bardziej umiesz się dogadać z chłopakami niż z dziewczynami.

Siedzieliście obecnie w kawiarni. Gadaliście sobie o jakichś głupotach podczas gdy kelnerka przyniosła wasze kawy. Dalej sobie gadaliście popijając kawy ale czułaś jak byś była obserwowana.

Zaczęłaś się rozglądać i miałaś rację. Jesteś obserwowana, przez swojego chłopaka? Pożegnałaś się z przyjacielem i poszłaś do Manjiro.

-A tobie co?-Spytałaś patrząc na jego wkurzoną twarz.

-Nie wiem, co mi? Hmm.. Pomyślmy. Ano tak moja dziewczyna woli kogoś innego. Ale nie przejmuj się to nic.-Poowiedzial wkurwiona po czym obrócił się na pięcie.

Nie zdążyłaś nic powiedzieć bo chłopaka już nie było. Wróciłaś do domu z nadzieją że tam znajdziesz Sano. Jednak bez rezultatu. Dopiero 3 godziny później chłopak wrócił.

-Manjiro mamy do pogadania- Stwierdziłaś stanowczo.

-Ja nie mam z tobą o czym rozmawiać.- Powiedział olewczo po czym ominął cie.

-Manjiro! O co ci chodzi?!-Teraz to ty się wkurwiłaś.

-Ty się jeszcze pytasz?!- Wrzasnął na ciebie chlopak.

Kłóciliście się już dobre 5 minut.

-Pieprzony dupek!-Wrzasnęłaś

-Idiotka!- Krzyknął

-Ah tak? Słucham! Powiedz co o mnie myślisz! Będziesz mieć odwagę?!- Zapytałaś wyzywająco

-Myślę że jesteś głupią i zapatrzoną w siebie egoistką która jedyne co potrafi to krzywdzić innych! Nudzi ci się więc bawisz się emocjami innych!!

Nastała cisza. Chłopak ominął cię kierując się w stronę wyjścia, podczas gdy ty stałaś jak głupia. Jedyne co było słychać to twoje łzy spadające na podłogę.

-A ja myślę że jesteś najwspanialszą osobą na jaką mogłam trafić...-stwierdziłaś szeptem.

Chłopak zastygł momentalnie. Ty się lekko uśmiechnęłaś przez łzy nie do końca widziałaś dla czego.

Poszłaś w stronę drzwi, mijając zparaliżowanego chłopaka. Założyłaś buty i wyszłaś trzaskając drzwiami. Dopiero wtedy chłopak się zorientował jak bardzo chujowo się zachował.

Wybiegł za tobą mając nadzieję że jeszcze cie znajdzie. Jednak był w błędzie. Ciebie już nie było. Chłopakowi zaczęły płynąć łzy. Wrócił do domu z nadzieją że wrócisz.

Info- Tutaj będzie tak samo jak z wyznaniem miłości. Każdy z chłopaków będzie pisany w innym rozdziale.

Preferencje Tokyo revengers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz