Czy twoi rodzice ostatecznie pozwolili wam się spotykać?
Jeśli nie to co zrobiliście?🇬🇳Mikey (Manjiro Sano)🇬🇳
Obóje lecz nie do końca pewni wyrazili zgodę na wasz związek.
👊Draken (Ken Ryuuguji)👊
Mama była wręcz uradowana waszym związkiem. A ojciec po długiej namowie z strony mamy w końcu się zgodził.
☠️Baji Keisuke ☠️
Mama dała po namyśle zgodę. Tata nie dał zgody ale nic tego nie zmieniło. Dalej byliście razem. Spotykaliście się normalnie.
😩Chifuyu Matsuno😩
Oczywiście że oboje się zgodzili.
💟Mitsuya Takashi💟
Nawet z błogosławieństwem na przyszły ślub.
🔥Hanma Shuji🔥
Nie zgodzili się.
-Ale dlaczego?-Zapytałaś smutna
-Ty wiesz z kim masz do czynienia młoda damo? On wygląda jak by był pijany. Na dotatek pali.-Powiedział oschle twój tata.
-Po pierwsze nie obrażaj mojego chłopaka a po drugie to ci z tego? Czy w związku nie liczy się miłość?-Zapytałaś
Kontynuowałaś nie sluszac reakcji żadnego z rodzicieli.- Kocham Shuji'ego a on kocha mnie. To najważniejsze. Nie interesuje mnie czy pali czy nie. To nie jest ważne.-powiedziałaś oczekując na reakcje rodziców którzy byli widocznie zmieszani.
-Przepraszam że się wtrącam ale nie muszą się państwo martwić. Wiem że to może brzmieć głupio, ale kocham Y/n i nigdy bym jej nie skrzywdził. Jeżeli będzie kiedykolwiek potrzebować pomocy nie ważne z jakiego powodu zrobię wszystko by jej pomóc. Po prostu proszę nie zakazywać jej spotykania się ze mną..-Odezwał się w końcu Shuji.
-Niech będzie.. Ale bym tego nie żałował.-odpowiedział twój tata.
💢Angry (Souta Kawata)💢
Dostaliscie zgodę ale z długim wywodem że Souta musi im jeszcze udowodnić że zasługuje na ciebie.
😁Smile (Nohoya Kawata)😁
Dali wam zgodę.
😘Kazutora Henemiya😘
-Nie.-Stwierdzila twoja mama.
-Czemu?-Zapytałas nie rozumiejąc dlaczego nie masz ich zgody.
-Czemu?! On zabił człowieka!-Wrzasnęła twoja rodzicielka.
-To przeszłość! Kazutora się zmienił!-stanęłaś w obronie chłopaka.
-Ludzie się od tak nie zmieniają Y/n!- krzyczała na ciebie już wkurwiona mama.
Kłóciłyście się z matką co doprowadzało twojego chłopaka do szału. Wiedział że to jego wina. Zasłonił tylko ręką twarz próbując się opanować co szybko zobaczyłaś.
-I TAK NIE POTRZEBUJE TWOJEJ ZGODY!!- Wydarłaś się wściekła na matkę podbiegając do Hanemiji.
Złapałaś chłopak za rękę na co ten się wzdrygnął i spojrzał na ciebie niepewnie. Jedyne co zrobiłaś to pociągnęłaś go za rękę w stronę drzwi wychodząc z domu.
-Y/n.. Co ty robisz..?-zapytał chłopak dopiero gdy doszliście do waszego domu.
-Nie interesuje mnie zdanie moich rodziców. Kocham cię i nie mam zamiaru z tobą zerwać tylko dlatego że za dzieciaka popełniłeś błąd.-stwierdziłaś wtulając się w tors Kazutory.
-Też cie kocham..-Wyszeptał przytulając cie oparty o twoją głowę.
CZYTASZ
Preferencje Tokyo revengers
RomancePostacie: -Mikey (Manjiro Sano) -Draken (Ken Ryuuguji) -Baji Keisuke -Chifuyu Matsuno -Mitsuya Takashi -Hanma Shuuji -Angry (Souta Kawata) -Smile (Nohoya Kawata) -Kazutora Hanemiya